Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Amsterdamsestraatweg 193, Yin & Yang

Berichtdoor Jira Kotinny » 18 Jun 2018 15:45

Yin en Yang
Amsterdamsestraatweg 193
3551 CA Utrecht (centrum)
Tel: 06-85143918

- Website

Openingstijden: dagelijks van 10.00 tot 21.00.
Prijs: €40 per uur.

YinyangUtrecht.png

Met dank aan James voor de aanmelding!

1409
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Amsterdamsestraatweg 193, Yin & Yang

Berichtdoor Jira Kotinny » 18 Jun 2018 15:46

Dank aan James voor de tip: de eerder dit jaar opgeheven salon Yin & Yang Balans heeft recent een doorstart gemaakt. Buiten dat gegeven kan ik geen nieuwe gegevens vinden dus ik laat de oude (voorlopig) staan.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor P. Puk » 19 Jun 2018 22:17

Puk is hier vandaag geweest.
De ontvangst was hartelijk door een dame van eind dertig, stevig gebouwd die eerder hier gewerkt heeft en een oudere dame die ik wel ergens eerder had gezien, maar door wie ik nog nooit gemasseerd was.
Namen niet gevraagd.
Aan de eerste dame niet omdat die mij onmiddellijk herkende en ik haar niet.
Iets later viel het kwartje: ik was één van haar eerste klanten.
Een heel aardige, goedlachse meid van ergens in de dertig.
Ze masseerde mij eerst een half uurtje heel afwisselend: hard en zacht.
En dat was een uitstekende combinatie.
Daarna dame 2 geprobeerd.
Een vijftiger denk ik, maar ook heel erg lief.
En ook zij gaf dezelfde massage.
Afwisselend hard en zacht.
Na afloop waren schouders en rug goed los.
Prima toko dus en... die ziet er nog exact hetzelfde uit als vroeger.
Zelfs de recensies op de deur hangen er nog.

Maar er is wel een ander management, Dau (of Abei, net wat je wilt) heeft kennelijk met de toko het telefoonnummer overgedragen.
De vraag is of onder dit nieuwe management leuke, jonge studentes met begrip voor het vak hier zullen komen opdraven, zoals Melody en Yang Yang.
De dame die hier eerder heeft gewerkt deelde nog mede dat Roos ondertussen van een tweede kind is bevallen. Toch een leuk detail in deze harde wereld.

De massages waren prudent. De sluiting destijds van deze prima tent blijft voor mij dan ook een mirakel.
Net als de heropening.
Overigens blijken ze alweer een maand te draaien.
Voor mij de beste salon in Utrecht.
Ik zal vast binnenkort weer gaan!
Draagmoeder: Zij, die de kratjes bier binnendraagt, terwijl hij op de bank voetbal ligt te kijken.
Gebruikers-avatar
P. Puk

Berichtdoor Gni » 04 Nov 2018 14:48

Juffrouw Mei-Mei opende de deur en was tevens mijn masseuse.
Door haar was ik niet eerder gemasseerd, de massage was stevig met matig warme olie
Alleen het te behandelen deel van het lichaam was onbedekt, de rest was met een laken bedekt
Goede stevige grepen, zacht waar nodig
Een Poolse nationaliteit, en kom je voor een massage, pech in deze zaak.
Twee mannen werden met een smoes weggewerkt, wij druk, geen tijd.
Twee andere masseuses waren tijdens de thee aan het babbelen over van alles en nog wat.
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor Reynaerde de Vos » 26 Nov 2018 09:03

Mevrouw Huā opende de deur op een kier, ogenschijnlijk kwam ik door haar vorsende ballotage blik heen, want ik mocht binnenkomen.
Haar strijkages waren geheel in overeenstemming met de massagedruk en de loomheid van masseren.
Het geheel voelde bijzonder prettig en ontspannen aan.
De tijd die ik daar doorbracht was alleen met mevrouw Huā en met een op haar telefoonspelletjes spelende mevrouw Mei-Mei in de ontvangstruimte
Gedurende die tijd geen telefoon of deurbel die de gefocuste en geconcentreerde mevrouw Huā van haar werk hield.
De doeken en dekens waar ik onder lag, waren door haar vaardige handen binnen een kwartier geheel verdwenen, de aangename temperatuur in de kamer en haar warme handen zorgden ervoor dat het aangenaam bleef
Met een verblijf van acht jaar in Nederland, had mevrouw zich nog niet bekommerd om de Nederlandse taal te bestuderen, maar haar massage vaardigheden compenseerde dit ruimschoots
曷 waarom, wanneer, wat, waar, wie
Gebruikers-avatar
Reynaerde de Vos

Berichtdoor Gni » 04 Feb 2019 09:09

In deze salon werkt de masseuse vanuit haar -vaste- kamer
Juffrouw Mei-Mei had de eerste kamer rechts bij binnenkomst
Recent mij weer eens door haar laten masseren, nu in de kamer achter in de zaak.
Deze kamer is ruimer, warmer, en heeft een lekkere brede tafel met verwarming.
Dit met de vaardige handen van Mei-Mei maakte het weer tot een memorabele massage
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor masterdam78 » 13 Jun 2019 12:51

Vorige week hier weer eens naar binnen gewandeld sinds enige tijd.
Tot mijn verbazing een nieuwe ploeg wat erg jammer is.
De deur werd opengedaan door een wat oudere dame waarbij ik hoopte dat zij mij niet zou gaan masseren, gezien haar gestalte was ik bang voor een aai massage.
Gelukkig schoot er van achter in de toko een andere dame, wat netter gekleed en serieus kijkend.
Er werd gevraagd wat ik wilde hoe lang en werd door haar naar een kamer verwezen.
Na de tafel in orde te hebben gemaakt verzocht ze mij uit te kleden en plaats te nemen op de tafel, het meisje komt zo..
Na ongeveer 15 min op de tafel te hebben gelegen kwam ze dan eindelijk en wat schetst mijn verbazing... een bekend gezicht van een salon dat voorheen op de rijnlaan heeft gezeten.
Een wat tenger meisje met een beetje flaporen.
Nee helaas niet haar naam gevraagd, ben namelijk niet z'n prater als ik gemasserd word.
Na aangegeven te hebben dat ik een wat stevige massage wil deed ze haar best en dat beviel prima.
Deze week weer even binnen gelopen en werd deze keer gemasseerd door de eigenaresse / leiding gevende.
Was niet verkeerd maar niet zo stevig als ik had gewenst.
Na het uurtje was de vraag of ik nog een half uurtje erbij wilde maar vond dat ik genoeg geaaid was en besloot lekker naar huis te gaan.
masterdam78

Berichtdoor Gni » 13 Aug 2020 08:28

Zelf een tijd deze salon niet bezocht, ik lees hier geen enkele recensie meer, is deze salon nog open.?

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor scorpio » 14 Aug 2020 22:25

Jazeker is deze nog open, liep er begin van de week nog langs. Op de een of andere manier heeft het me nooit getrokken om binnen te stappen, al die jaren.
Kan dus verder weinig zinnigs zeggen of recenseren.
Gebruikers-avatar
scorpio

Berichtdoor Gni » 15 Aug 2020 06:39

scorpio schreef:Jazeker is deze nog open, liep er begin van de week nog langs. Op de een of andere manier heeft het me nooit getrokken om binnen te stappen, al die jaren.
Kan dus verder weinig zinnigs zeggen of recenseren.

Dank reactie, een paar behandelkamers, waar er maar 1 echt prettig vertoeven is, dat is de grote kamer achterin, wisseling van vriendelijkheid en expertise qua masseuses, of je bent bekend met de masseuses er vraag er expliciet naar, of je gokt bij het binnenstappen, Dat laatste kan verrassen leuk uitpakken of een ergerlijke massage opleveren.

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor James » 16 Aug 2020 16:30

Klopt kan alle kanten op maar vraag naar Ying. Echte chinese massage!
James

Berichtdoor Gni » 17 Aug 2020 09:40

James schreef:Klopt kan alle kanten op maar vraag naar Ying. Echte chinese massage!

Gehuwde dertiger uit Shenyang, met zachte handen, masseert goed.

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor Scorpion » 20 Nov 2020 13:27

Afgelopen Woensdag hier een massage gehad van Lucy.
Hier zoals gewent schoon en fris ruikend. de massage was helemaal goed, wat een lieve dame, alles netjes binnen de lijntjes.

Zeker weer voor herhaling vatbaar.
Ik pas mij aan.
Scorpion

Terug naar Utrecht Stad