Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Willemstraat 30, Wan Zhou

Berichtdoor Gni » 21 Okt 2019 09:19

Lange tijd niet in deze salon geweest.
Het viel mij op dat de povere ruimte een stuk groter is dan dat ik mij kon herinneren.
Luna, werkt hier volgens haar zeggen in het weekend, en ze was mijn masseuse.
Kneden, drukken, spieren masseren, een robuuste vrouw van ergens rond de vijftig jaar met veel kracht in haar armen.
De kamer was behaaglijk warm, de tafel overduidelijk al jaren geleden afgeschreven.
Een uur was snel voorbij, het was niet onaangenaam die massage van Luna, stevig en ontspannend
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor lomilomi » 22 Okt 2019 14:42

Enkele weken geleden, weet niet meer welke dag, zag ik in dit straatje bij het passeren een Chinese dame, die ik meende te herkennen van jaren geleden in Den Haag en/of Rotterdam. In mijn herinnering heette zij Axiang, of zo. Beetje een gedrongen type. Bij het doorlopen naar het station draaide ik mij nog eens om en zag haar bij Wen/Wan Zhou naar binnen gaan. Zou zij daar werken?
Deze Axing/Axiang stond niet zo bekend als een goede masseuse, als ik mij goed herinner.
Wellicht nog eens gaan kijken daar.
Groet.
lomilomi

Berichtdoor vlammschot » 06 Nov 2019 17:42

Geachte Kneedbaren.
Niet zo heel lang geleden heb ik ik een "too good to be true" dame in het passeren zien staan.
Ik twijfelde zelfs of ze wel Aziatisch was.
Jong, slank,stralend gebit en een erg Europees gezicht.(durf het niet met zekerheid te zeggen want er reed iemand achter me dus tijd om uitgebreid te kijken had ik niet)
Ik had echter dermate veel haast dat ik geen pols-hoogte heb kunnen nemen.
Nu lees ik hier echter weer de naam van Axian,dus blijf ik voorlopig ook daar weer weg.

Wie het weet mag het zeggen

Groet Vlamm
vlammschot

Berichtdoor Gni » 07 Nov 2019 08:11

vlammschot schreef:Geachte Kneedbaren.
Niet zo heel lang geleden heb ik ik een "too good to be true" dame in het passeren zien staan.
Jong, slank,stralend gebit en een erg Europees gezicht.(durf het niet met zekerheid te zeggen want er reed iemand achter me dus tijd om uitgebreid te kijken had ik niet)
Nu lees ik hier echter weer de naam van Axian,dus blijf ik voorlopig ook daar weer weg.

Groet Vlamm

Axiang werkte en woont of woonde in de buurt, dus als iemand meent haar gezien te hebben is dat niet vreemd.
Tijdens mijn laatste bezoek zat er bij mijn weggaan een jonge vrouw op de bank die aan je beschrijving voldeed.
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor verdi » 07 Nov 2019 12:09

Axiang woont en werkt al geruime tijd niet meer in Utrecht maar komt daar nog wel eens langs. Ik heb warme herinneringen aan haar masage en andere kwaliteiten. Vervangsters zijn ver te zoeken.
lekkel
Gebruikers-avatar
verdi

Berichtdoor Cuckoo » 07 Nov 2019 19:47

Gni schreef:
vlammschot schreef:Geachte Kneedbaren.

Groet Vlamm

Axiang werkte en woont of woonde in de buurt, dus als iemand meent haar gezien te hebben is dat niet vreemd.
Tijdens mijn laatste bezoek zat er bij mijn weggaan een jonge vrouw op de bank die aan je beschrijving voldeed.

Het lijkt erop dat we een nieuwe Mystery Girl in het system hebben :D Ben benieuwd naar de eerste recensie!
Cuckoo

Berichtdoor vlammschot » 08 Feb 2020 17:21

Volgens mij is de toko dicht ?
Ik ben hier nu de afgelopen periode al 3 keer voor niets ( op de bonnefooi weliswaar) langs gegaan.

Groet Vlam
vlammschot

Berichtdoor Eaaon » 13 Feb 2020 09:37

Ook dicht naar mijn idee, zag er erg verlaten uit. Smiddags en savonds toevallig langsgelopen maar leek uitgestorven.
Eaaon

Berichtdoor karm » 14 Feb 2020 13:28

Vandaag ook dicht en telefoonnummers staan momenteel uit. Misschien ivm vakantie gesloten. Chun Cin is momenteel ook nog dicht en voormalig Sufia heb ik ook al een tijd geen teken van leven gezien.
karm

Berichtdoor Klapsigaar » 14 Feb 2020 14:22

Kan zijn dat ze naar China zijn gegaan voor Chinees nieuwjaar en nu niet terug kunnen ivm het coronavirus.
Half China zit op slot en vluchten zijn er niet of nauwelijks.
Of ze maakten een cruise...

Bij Chun Cin hing een briefje: wegens vakantie gesloten t/m 6 februari.
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Vorige

Terug naar Utrecht Stad