Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Amsterdamsestraatweg 396, Knip- en massagesalon Sufia

Berichtdoor P. Puk » 04 Feb 2015 23:43

Na lekker bij De Lotusbloem gemasseerd te zijn doorgelopen naar deze salon (een prima wandeling in mooi weer).
Eén dame was bezig en dus werd ik gemasseerd door Li.
Een veertiger, schat ik zo.
Geen Miss Amsterdamsestraatweg, maar wel met een leuke lach en... een prima massage.
Over het pand met de vele kamers verbaas ik mij nog steeds, want ook nu waren er slechts twee dames werkzaam.

Het kamertje was warm. Heel erg lekker warm. Zo maak je het helaas zelden mee.
De handjes van Li waren ook warm. Bij de prima hoofdmassage dummelde ik zelfs een paar seconden in.
En in de nogal koude kamertjes die ik vaak meemaak, lukt mij dat niet.
De delen die buiten de deken uitsteken en sterk afkoelen voorkomen het indummelen.
Een heerlijk uurtje prima massage, dat ik zelfs uitbreidde tot anderhalf.
Deze Li is qua massagetalenten een aanwinst aan de Amsterdamsestraatweg.
Draagmoeder: Zij, die de kratjes bier binnendraagt, terwijl hij op de bank voetbal ligt te kijken.
Gebruikers-avatar
P. Puk

Berichtdoor vlammschot » 23 Jun 2015 11:10

Geachte kneedbaren

na een teleurstellende massage bij de zeemeermin, wilde ik eigenlijk eens kijken of er bij "Fang" wel wat bereikt kon worden.
Ik tref het bij die salon echter nooit..mevrouw is altijd druk, en heeft wachttijden van een kleine anderhalf uur.
zo ook deze keer, en omdat ik nog steeds met het gevoel zat dat mijn vorige massage niet aangeslagen was, besloot ik een korte wandeling naar de overkant te maken.
bij Sufia's werd ik ontvangen door een nieuw gezicht.
werd naar een kamertje geleidt, en werd gemasseerd door deze dame.
Het kamertje was in tegenstelling tot andere keren koud, dat was het eerste wat me opviel, de handen van de masseuse ook.
De dame weet wel iets van masseren, maar ik heb betere massages gehad.
hier werden billen overgeslagen, en aan de voorkant vergat ze de bovenbenen waarschijnlijk omdat ze een kwartier aan voorhoofd, oor en wangmassage heeft besteed.
Ik heb het gevoel dat Utrecht momenteel niet veel te bieden heeft qua massages, en zal de komende periode wat meer proberen in te lezen op t forum, hoe de andere kneedbaren het ervaren in deze contreien voor ik weer een salon binnen stap.

Ik vertrouw op uw kennis van zaken en waarnemingen.

Hoogachtend
Vlamm
vlammschot

Berichtdoor Lex » 19 Nov 2015 00:07

Was nog nooit eerder in dit deel van Utrecht geweest dus eerst maar een wandeling gemaakt en een beetje etalage-gluren bij de diverse salons. Behalve 1 salon die duidelijk meer op beauty/ vrouwelijk clientèle was gericht in de andere salons niemand te bekennen, voor zover de gordijnen inkijk mogelijk maakten. Sommige salons waren compleet potdicht. Misschien ben ik op het verkeerde moment gekomen maar ik vond het maar een troosteloze boel. Alweer bijna bij mijn auto terug gekeerd kwam ik bij deze salon waar blijkbaar een masseuse net klaar was. Nog even getwijfeld en het er maar op gewaagd.

De masseuse van dienst had een staart, beetje stevig (voor een Chinese) en vermoedelijk in de 40 of nog iets ouder. Ze begeleide me naar 1 van de achterste kamers. Echte kamers, en geen gordijnen of dunne wandjes. Wel een onderbroek aan poster. En een stevige tafel ook, en een mogelijkheid om te douchen. Behalve een licht eigenaardige geur op de gang viel het me mee.

Na een paar minuten was de massage in de kamer naast me blijkbaar afgelopen, en blijkbaar bij het uitgaan van de ene klant kwam de andere klant alweer binnen. Deze vroeg specifiek naar een andere masseuse. Blijkbaar mijn masseuse. Ik vond het begin wat slapjes dus vroeg me af nog af waarom maar heb er verder geen aandacht aan geschonken. Naarmate de massage vorderde werd het van wrijven toch een echte massage. Het is dat ik door de wandeling de nodige tijd ben verloren anders had ik nog een half uur bijgeboekt. Dus toen het uur voorbij was aangekleed en op een hartelijke manier met een lekker snoepje in de mond afscheid genomen.

De andere klant die nog speciaal naar mijn masseuse vroeg hield het trouwens na een half uur voor gezien. Of dat vooraf de bedoeling was weet ik niet, maar toen ik klaar was lag geloof ik de volgende klant alweer bij de andere masseuse op de tafel. Het is slechts een momentopname maar het lijkt dat deze salon aan klandizie geen gebrek heeft.
Lex

Berichtdoor scorpio » 08 Jun 2019 23:28

Sinds een paar dagen zit de boel op slot bij Sufia. Geen bericht op de deur en ook niets in de lokale media gelezen de laatste dagen omtrent opgelegde sluiting, vanuit de instanties.
Gebruikers-avatar
scorpio

Berichtdoor Klapsigaar » 14 Jun 2019 09:11

Ook ik passeerde Sufia.
Gordijnen gesloten, bordje "open" was uit.
Weet iemand iets meer?
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Berichtdoor vlammschot » 15 Jun 2019 01:43

kwestie van even bellen lijkt me?
vlammschot

Vorige

Terug naar Utrecht Stad