Aanmelden    Registreren

Utrecht, Amsterdamsestraatweg 144-C, Chun

Dames en salons in Utrecht die zijn gestopt.
  • Auteur
    Bericht

Utrecht, Amsterdamsestraatweg 144-C, Chun

Berichtdoor Ouwe B » 09 Mrt 2018 23:10

Chinese Gezondheidsmassage Chun
Amsterdamsestraatweg 144-C
3513 AM Utrecht
Tel: 06-14955232

Openingstijden: dagelijks van 09:00 tot 22:00.
Prijs: €40 per uur.

ChunUtrecht.PNG

Meestal een lezer, maar dit wil ik even kwijt.
Waar voorheen Sirene gevestigd was is sinds 2 dagen geopend, Chinese gezondheidsmassage Chun, hetgeen lente betekent. (toch?)
Mevrouw Chao en medewerker (zoon?) uit Amsterdam zijn hier neergestreken.
Ben er geweest en kan alleen maar zeggen dat ik ben afgeholpen van een dartersblessure aan mijn bovenarm

1355
Ouwe B

Re: Amsterdamsestraatweg 144-C, Chun

Berichtdoor Gni » 10 Mrt 2018 10:13

Chun

Liefde, lust, leven, voorjaar, stom, puur, simpel, echt, en nog wat andere betekenissen
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor Jira Kotinny » 10 Mrt 2018 12:17

Bedankt voor de aanmelding Ouwe B!, deze kenden we nog niet. Ik heb je bericht nog iets aangepast naar onze forumstijl.
Inderdaad Lente, gezien de aanvulling van onze sinoloog Gni 8)
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor scorpio » 09 Sep 2018 13:33

Eerder deze week toen ik wat tijd over had hier neer gestreken en in de krachtige kleine handjes van mevrouw Chao terecht gekomen. Allereest iets over de entourage; het hele tafereel is nogal bizar, jonge gast zit achter een bureautje met laptop. Ik weet niet of het zoon of anderzijds familie is. Mevrouw, werkt denk ik verder in haar eentje.
Na afloop dan weer betalen bij binkie...

Ik werd naar het eerste vertrek gebracht, nadat ik van het redelijk schone toilet gebruik had gemaakt. Massage ruimte was ruim, met twee tafel en wasbakje. Helaas met zo'n karig gordijntje afgesloten ipv een deur, ieder zijn meug maar ik heb het daar niet zo op. Stevige royale massage tafels maar er werd niets schoons op gelegd voor en na mijn massage....brrrr.
Wat mij verder opviel was dat hoofdopening benauwend klein was uitgevallen en oncomfortabel was. Nog nooit eerder zo meegemaakt.

Dan de power massage, want mevrouw Chao ik schat haar een jaar of 48, geeft hem aardig van jetje. Nou was het precies wat ik nodig had dus dat was op een paar echt gevoelige plekken na ok. Weet niet of ze ook medium of zachte massages in haar repotoire heeft. Het geruk en chaotische bijna slordige gedrag met ledematen heb ik als storend ervaren. Plupunt is dat er met mevrouw goed te communiceren valt, voor zover je dat wilt met een gordijntje, ze is 10 jaar in Nederland en maakt verder een vriendelijke indruk. Oh ja bijna vergeten, ondergoed mocht gewoon uit, anders was ik sowieso weer vertrokken, mevrouw is nogal van het oliegebruik. Dingen die positief waren; uitstekende hoofdmassage. En onderarmen, handen etc. Kregen royaal aandacht.

Aan te raden als je op zoek bent naar een stevige massage, bij klachten zal ik zeker nog een keer terug gaan.
Gebruikers-avatar
scorpio

Berichtdoor scorpio » 22 Jan 2019 18:19

Tweede week januari weer eens een bezoekje gebracht. Wowwww wat heeft hier plaatsgevonden ondertussen!?! Allereerst heeft de ontvangstruimte door wat etsfolie veel meer privacy en is de ‘etalage-uitstraling’ helemaal verdwenen. Ook verdwenen is het iele gordijntje, deze heeft plaatsgemaakt voor een gewone deur. 100% verbetering. Ik werd ontvangen door Ying, een leuke spontane vrouw. Ik schat medio 30, maar blijft gissen. Ondanks dat ze nog maar iets meer dan een jaartje in NL is kun je een prima gesprekje met haar voeren. Na het liggen op de massagetafel, die van een schoo nlaken werd voorzien, (jippie, lang leve de hygiene..) nog een enorme verrassing, de massagetafel was verwarmt, evenals de olie en het vochtige afnamedoekje. Fantastich, gewoon super service, hier begrijpen ze het. Het ‘incasso-jochie’ was niet meer te bekennen, de oudere mevrouw Chuau ook niet. Dan de massage, want dat is waar het allemaal omdraait, bijzonder aangenaam. Ik realiseer me dat smaken verschillen maar voor mij een plezierige combi van stevig [waar nodig] naar medium tot zacht en teder waar dat gewenst is. Lange strijkingen waar ik zelf eveneens van hou beheerst ze prima. Niet preuts, heupen en liezen werden meegenomen, maar ook geen fratsen, no-nonsense, helemaal goed. Ik wil niet als een ambassadeur klinken maar het was gewoon verrassend positief en aanbevelenswaardig. Staat met stip hoog op de A-Straatweg lijst. Ik ga spoedig weer terug. Hoop dat deze lieve mevrouw met respect tegemoet wordt getrden.
Gebruikers-avatar
scorpio

Berichtdoor mnrtinus » 19 Feb 2019 10:56

Weet iemand waar de masseuse is gebleven die werkte bij Sirene? Betreft de jongere van de twee.
mnrtinus

Berichtdoor speedyt » 21 Apr 2019 23:20

Vandaag gebeld, want was wel toe aan een massage.
Deze zaak is inmiddels gesloten hoorde ik van een man die de telefoon opnam
speedyt

Berichtdoor Jira Kotinny » 22 Apr 2019 11:59

speedyt schreef:Deze zaak is inmiddels gesloten hoorde ik van een man die de telefoon opnam

Na een jaar alweer gesloten? Dat is erg snel.
Maar in ieder geval bedankt voor de update, de salon is gearchiveerd.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Utrecht, Amsterdamsestraatweg 144-C, Chun

Berichtdoor Wolk1 » 17 Mei 2019 21:04

Is nog open :D
Wolk1

Terug naar Utrecht