Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Zandvoort, Qian Fang

Berichtdoor Maximilian » 26 Sep 2012 10:56

Ik las nog wat berichten door uit het Amsterdamse.
Bij Footmassage Qian Fang kwam ik de vermelding van een nevenvestiging in Zandvoort tegen.
En ziet, Zandvoort staat helemaal niet in de lijst op dit forum.
Even googlen dus.

Qian Fang Zandvoort heeft nog steeds dezelfde website.
Althans de domeinnaam is er nog, maar de inhoud van de site is nu geheel anders.
En over de vestiging in Amsterdam wordt niet meer gerept.
Dat bevestigt dus wat JinJin al schreef: de twee salons hebben niet meer dezelfde eigenaar.

De naam Qian Fang is duidelijk Chinees.
Maar volgens de website wordt hier nu alleen Thaise massage gegeven.
Maar op het Thaise Massageforum kan ik de toko niet terugvinden.

Weet iemand hoe het precies zit met deze zaak in Zandvoort?

0190
Maximilian

Re: Zandvoort, Qian Fang

Berichtdoor P. Puk » 09 Jun 2014 15:00

Dit is thans wat vroeger Provence in Amsterdam was.
zie 0548.
Qian Fang kan naar het archief, Provence kan worden opgevoerd:

Provence Massagesalon
Haltestraat 7
Zandvoort.

Chinese salon, met een gemengde bezetting (Chinees, Thai, Vietnamees).
Draagmoeder: Zij, die de kratjes bier binnendraagt, terwijl hij op de bank voetbal ligt te kijken.
Gebruikers-avatar
P. Puk

Berichtdoor Jira Kotinny » 09 Jun 2014 21:16

P. Puk schreef:Dit is thans wat vroeger Provence in Amsterdam was.
zie 0548.
Qian Fang kan naar het archief, Provence kan worden opgevoerd:

Provence Massagesalon
Haltestraat 7
Zandvoort.

Chinese salon, met een gemengde bezetting (Chinees, Thai, Vietnamees).

Lekker warrig!

Ik heb deze er een week geleden inderdaad als Thaise salon op gezet. Alhoewel naam en geschiedenis deden vermoeden dat het hier om Chinese massages zou gaan, is de website van Qian Fang (http://www.footmassage.nl/) gewoon in de lucht en wordt er zeer duidelijk met Thaise massages geadverteerd. De website van Provence (http://www.provencemassage.nl) is daarentegen niet (meer) beschikbaar. Googelen op Qian Fang Zandvoort levert wel resultaten op, op Provence niet - behalve een melding op Chinese-Massage.net. Maar daar staat ook de niet meer werkende website van Provence op dus van die info kan ik niet zonder meer uit gaan.

Als er iemand hier de laatste tijd is geweest hoor ik graag wat de exacte naam is en in welke categorie deze geplaatst kan worden.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor P. Puk » 09 Jun 2014 21:40

Ik ben er vorig jaar geweest.
De salon was toen nog Qian Fang en in handen van de dame die eerst de salon aan de Zeedijk had.
Die salon op de Zeedijk staat nog steeds bekend als Qian Fang, maar is destijds door twee andere dames overgenomen.
JanT is er na mij geweest en dat was ná de overname door Provence.
Mij staat niet meer bij wat hij toen gemeld heeft.
Provence lijkt dus ter ziele en wat er toen weer met de salon is gebeurd?
Maar of de salon nog bestaat is ook mij een raadsel, want de site van Provence is uit de lucht.
De Qian Fang-site is er nog steeds, maar die is al jaren met steeds die ene pagina in de lucht.
De site van Qian Fang (of footmassage) Amsterdam is een andere.

Wie het weet mag het zeggen.
En anders gaat iemand toch eens weer naar Zandvoort? Het is mooi weer en de forumleden zijn je dankbaar...
Draagmoeder: Zij, die de kratjes bier binnendraagt, terwijl hij op de bank voetbal ligt te kijken.
Gebruikers-avatar
P. Puk

Berichtdoor Jira Kotinny » 09 Jun 2014 22:25

Een heus Aziatisch mysterie in Noord Holland, dit moet inderdaad maar eens ter plekke tot de bodem uitgezocht worden! Van de forumleden die de komende tijd weer eens naar het strand in Zandvoort gaan (misschien ik wel), een ommetje langs de Haltestraat 7 zal je eeuwige erkenning van je mede-forumleden opleveren :mrgreen:
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor JanT » 09 Jun 2014 22:52

Weet je, ik ben er evenals vorig jaar ook dit jaar op een mooie lentedag geweest. Men was de strandtenten nog aan het opzetten en na een paar uur terras-zitten dacht ik alvorens naar huis af te reizen nog eens langs dit adres te gaan. De salon was echter gesloten maar ik heb geen idee of dat alleen die dag was. Ook heb ik helemaal niet op naam of logo gelet. Aan mij heb je dus helemaal niets, vooral ook omdat ik me nog wel van vorig jaar kan herinneren dat de masseuse een oude bekende was die een tijd uit het vak was geweest maar hier weer haar massage-carriere wilde voortzetten maar me niet eens meer kan herinneren of dit een Chinese of Thaise was. Waarschijnlijk een Thaise omdat ik niet zo heel veel Chinezen privé ken maar meer kan ik er niet van zeggen.
JanT

Terug naar Afgehandelde wijzigingen