Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Nirvana

Berichtdoor Herris » 24 Dec 2015 22:48

Ik hoorde pas dat in januari of februari een nieuwe Thaise zaak in Amsterdam wordt geopend genaamd Nirvana.
Het is ergens op de Ceintuurbaan en er wordt op dit moment aan gewerkt. Meer info heb ik niet.
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Re: Nirvana

Berichtdoor Jira Kotinny » 19 Jan 2016 17:21

Dit gaat het worden:

Thai Spa Nirvana
Ceintuurbaan 135
1072 GA Amsterdam

Vier kamers inclusief sauna, midden in een volgens mij behoorlijk veryupte wijk dus het zal geen armoedig zaakje worden!
Als ze open zijn zet ik het adres erbij.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Lex » 19 Jan 2016 22:51

Zitten hier nog wel erg veel, voornamelijk Chinese, salons op loopafstand van elkaar. Ben benieuwd of ze daarmee willen concurreren qua prijs.

Schuin tegenover zit een Chinese salon, even verderop ook voorbij kruising Ferdinand Bol ook. Bij het Sarphatipark om de hoek zit er 1. Als ik me niet vergis om de hoek op Ferdinand Bolstraat tegenover de Hema ook. Dan nog iets verder bij de Albert Cuijpstraat ook nog een Chinese salon en een Balinesische salon. En dan laat ik alles wat verder dan het Sarphatipark zit maar even buiten beschouwing.
Lex

Berichtdoor Jira Kotinny » 19 Feb 2016 18:59

Deze zaak is inmiddels geopend, het adres is geplaatst.
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Sal a Mander » 20 Feb 2016 01:08

Lex schreef:Zitten hier nog wel erg veel, voornamelijk Chinese, salons op loopafstand van elkaar. Ben benieuwd of ze daarmee willen concurreren qua prijs.

Schuin tegenover zit een Chinese salon, even verderop ook voorbij kruising Ferdinand Bol ook. Bij het Sarphatipark om de hoek zit er 1. Als ik me niet vergis om de hoek op Ferdinand Bolstraat tegenover de Hema ook. Dan nog iets verder bij de Albert Cuijpstraat ook nog een Chinese salon en een Balinesische salon. En dan laat ik alles wat verder dan het Sarphatipark zit maar even buiten beschouwing.

Het aardige is dat ik er tegenover woon op de Ceintuurbaan. Ik zal eens met de dames een praatje gaan maken om te kijken welke service ze verlenen.
Sal a Mander

Berichtdoor Sal a Mander » 22 Feb 2016 18:18

Sal a Mander schreef:
Lex schreef:Zitten hier nog wel erg veel, voornamelijk Chinese, salons op loopafstand van elkaar. Ben benieuwd of ze daarmee willen concurreren qua prijs.

Het aardige is dat ik er tegenover woon op de Ceintuurbaan. Ik zal eens met de dames een praatje gaan maken om te kijken welke service ze verlenen.

Ik trof drie aardige thaise masseuses die er ook aantrekkelijk uitzagen zonder ordinair te zijn. Het bleek dat een massage 50 euro kost; ik vroeg niet naar de inhoud ervan. De zaak zag er pico bello uit.
Sal a Mander

Berichtdoor Jira Kotinny » 22 Feb 2016 22:35

Sal bedankt, ik heb de prijs toegevoegd.
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Terug naar Afgehandelde wijzigingen