Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Tuinweg 14a, Aesthetic Degree

Berichtdoor 4Hands » 17 Mrt 2016 21:33

17 Maart deze salon maar weer een kans gegeven nieuwe eigenaar en misschien nieuwe dames. En ja de deur werd open gedaan door Gina en tot mijn verbazing bleek de dame ook nog eens thaise te zijn.
In de kamer een uur massage gevraagd mocht eerst betalen 35€ voor een uur.
Geheel naakt gaan liggen werd netjes door een warme handdoek toegedekt vroeg zelf om een harde rugmassage en dat heb ik geweten alle pijn punten en knoppen werden door deze dame goed gevonden . Na de rug was er tijd voor de benen en armen
Na het omdraaien zag ik dat er al een uur voorbij was maar ze ging vrolijk door weer met de armen en benen en na bijna 85 minuten op de pijnbank te hebben gelegen mocht ik me aankleden.

Moet eerlijk zeggen ze hebben er weer een toppertje bij in hoofddorp l
Gebruikers-avatar
4Hands

Re: Tuinweg 14a, Aesthetic Degree

Berichtdoor Res tau ran » 23 Mei 2016 22:47

Een opkomende hernia is geen pretje.
Jaren heb ik geprobeerd de pijntjes weg te stoppen maar kou en regen wakkert het om de zoveel tijd weer net zo makkelijk aan.
Soms wil een gedegen massage helpen, ik ben daarom hier weer eens binnen gestapt.
Het was rustig, het is ook geen bijzondere omgeving hier in zo een laad en los straatje.

Ik was hier laatst 1 keer eerder, de masseuse was de zelfde.

Het is mij op zich wel bevallen maar het was zwaar want hier wordt alleen met kracht gemasseerd.
Maar na een uur zat alles goed los en voelde ik mij weer enigszins fit.
Verwacht geen zachte massage technieken, nee dan heb je hier niets te zoeken.
You win some, You lose some
Gebruikers-avatar
Res tau ran

Re: Tuinweg 14a, Xuan Xuan

Berichtdoor Jira Kotinny » 04 Jun 2016 13:29

Prutser schreef:'Wendy' is niet langer de eigenaar van deze salon. 'Vicky' heb ik er ook niet meer gezien.

Naast een andere eigenaar blijkt ook de naam recentelijk veranderd: Aesthetic Degree gaat sinds kort door het leven als Xuan Xuan.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Reynaerde de Vos » 04 Jun 2016 16:58

Jira Kotinny schreef:
Prutser schreef:'Wendy' is niet langer de eigenaar van deze salon. 'Vicky' heb ik er ook niet meer gezien.

Naast een andere eigenaar blijkt ook de naam recentelijk veranderd: Aesthetic Degree gaat sinds kort door het leven als Xuan Xuan.

Xuan, een woord met talloze karakters en betekenissen

Het meest voor de hand liggende, een “ fantastische keuze maken”

选 绚
曷 waarom, wanneer, wat, waar, wie
Gebruikers-avatar
Reynaerde de Vos

Berichtdoor dewitte » 23 Jun 2016 17:19

was in hoofddorp een beetje naast mijn route maar was echt toe aan een massage en zag deze salon Xuan Xuan
chinese salon wat is dat? ik naar binnen en direct hallo ja zegt u maar 1uurtje proberen ik ok proberen dan maar
nou zeg dat heb ik geweten gewoon echt goed geen woord teveel schone kamers ruime douche
aardige dames lekker gedoucht en echt goede massage ik was weer als nieuw als ik weer van mijn route afwijk
ga ik weer naar Xuan Xuan groetjes
dewitte

Berichtdoor Herris » 11 Jul 2016 19:21

Vanmiddag ben ik ook bij deze zaak langs geweest, inderdaad ruim en schoon. Ik kreeg een redelijk stevige massage van een Thaise dame genaamd Tina. Wel veel herhaalde bewegingen waardoor de massage wat begon te irriteren. Dat werd helaas niet goedgemaakt door de befaamde Thaise lach en vriendelijkheid, beiden waren niet aan deze dame besteed. Waarschijnlijk geen herhalingsgevaar voor mij hier.
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor Herris » 08 Aug 2016 20:55

Ondanks een eerste mindere ervaring ben ik hier kortgeleden toch maar weer eens langs geweest. En ik moet zeggen, de massage die ik deze keer kreeg, van een Chinese veertiger genaamd Lucy, was zeker aangenaam en een stuk beter dan de vorige keer. Lekker stevige en lange halen zoals ik het graag heb. Het was er trouwens erg stil maar dat was voor mij als enige klant uiteraard prettig.

Na een snelle douche en wat water drinken bleek ik er bijna 70 minuten binnen te zijn geweest 8) , je maakt het wel eens anders mee.
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor thaithau » 05 Sep 2016 09:38

Afgelopen zaterdag hier geweest er waren twee masseuses beschikbaar. De enige vraag die ik kreeg was hoelang, heb voor een uur gekozen. De massage is in een grote schone kamer met douche (wel erg steriel, niet leuk aangekleed zoals bij een thaise salon) Ik kreeg een handdoek aangereikt en er werd naar de douche gewezen. Ik ben een snelle doucher, maar in tegenstelling tot veel thaise salons was de masseuse bijzonder snel terug (was nog aan het afdrogen) en ging meteen aan de slag. De massage was stevig (vind ik lekker) Na de massage de olie afspoelen en toen proberen te begrijpen wat de kosten waren. Ik ben uiteindelijk 60 minuten binnen geweest, behalve een paar woorden Nederlands ,zoals lekker, viel er niet echt te communiceren. Ik zag de tarieven aan de muur hangen, maar kon deze niet lezen (bril vergeten). Toen ik weg ging was de deur op slot en waren alle masseuses bezig, meer dan de twee die ik zag toen ik binnen kwam heb ik niet gezien. Ondanks het drukke moment van de dag kon ik dichtbij parkeren voor 2 euro per uur. Ik zal binnenkort nog eens terug gaan ....
thaithau

Berichtdoor smous » 20 Okt 2016 19:11

vandaag toch maar weer een stukje omgereden voor een massage van Lucy deze massage was de vorige keer zo goed
en ik moet zeggen deze keer deed er niet voor onder had links/rechts wat klachten nou Lucy weet wat ze er aan moet doen ik kan niet anders zeggen heerlijk gedoucht en na ruim een uurtje weer als het mannetje naar buiten
dankje XuanXuan
smous

Berichtdoor thaithau » 21 Dec 2016 16:03

Afgelopen maandag hier een goede stevige massage gehad van Ching, Ching spreekt een beetje Engels maar er wordt niet gesproken tijdens de massage. Ondanks dat dit een harde massage was had ik toch momenten dat ik dacht in slaap te vallen. :D Ben nu twee maal in deze salon geweest en zal zeker terug komen. (Parkeren was een iets grotere uitdaging deze keer)
thaithau

Berichtdoor thaithau » 25 Apr 2017 10:43

Het begint er op te lijken dat ik de enige ben die deze salon bezoekt ... maar afgelopen zaterdag tijdens mijn massage hoorde ik de bel en zaten er klanten te wachten toen ik tevreden na mijn massage na buiten wandelde. Nu over de massage zelf, ik heb deze keer voor een 4 handen massage ge-opteerd, deze vorm van massage heb ik vele jaren geleden bij Phoeki in Aalsmeer eens ontvangen (als vorm van opleiding van Phoekie aan een nieuwe masseuse). Het is handig om deze optie van te voren te reserveren, de dames moeten nl. wel op elkaar ingespeelt zijn. De prijsstelling is simpel, twee dames dus twee keer de prijs van een uur massage. Zoals gewend bij deze salon wordt de massage perfect uitgevoerd en heb ik heerlijk met mijn ogen dicht een uur lang er liggen te genieten. Het uur wordt ruimschoots vol gemaakt en fris loop ik naar buiten, klaar voor sportieve middag ! Lucy bedankt en tot de volgende keer.
thaithau

Berichtdoor krelissie » 29 Dec 2018 11:49

Volgens mij is dit wel een druk bezette salon, en dat zal ongetwijfeld met de kwaliteit te maken hebben. Nadat ik al een keer op de bonnefooi ben langs geweest en men geen tijd had, lukte het een 2e keer wel. Na binnenkomst moest ik even een minuut of 5 wachten, en kon daarna alvast naar een kamer met douche toe. Aardige masseuse, al was de communicatie minimaal in een mix van engels en nederlands. Maar ik moet zeggen dat ik hier toch wel een van de beste massages heb gehad tot nu toe. Toen ik dacht dat het klaar was zei ze nee hoor. Ze had een soort van stopwatch lopen, om zeker te zijn dat ze het uur volmaakte. Je betaalt een toeslag van eur 5 voor gebruik douche. Ik kom hier zeker nog eens terug.
krelissie

Vorige

Terug naar Hoofddorp