Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Chinese massage Barneveld

Berichtdoor rockeyx » 19 Okt 2011 14:56

Chinese Massage Barneveld
Tel: 06-17062572

- Website

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 10:00 - 21:00, zaterdag 10:00 - 18:00, zondag gesloten. Alleen op afspraak.
Prijs per uur: vanaf €40.

Tijdje geleden geweest: Afspraak lichaamsmassage 1½ uur €52.50, massage door een aantrekkelijke masseuse.
Keurige kamer in "luxe" woonhuis in B'veld. De massage wordt afgesloten met een heerlijke ontspannende hoofdmassage.
Een goed adres, uitstekende massage tegen een prima prijs!

ChinesemassageBarneveld.PNG

Edit Klapsigaar 11-7-2016: prijsverhoging van € 35 naar € 40 doorgevoerd met dank aan nijmegen

0011
rockeyx

Berichtdoor llevitel » 25 Okt 2011 08:48

Is wat mij betreft één van de beste massage adressen die ik de afgelopen
Jaren ben tegen gekomen. Ga altijd voor 2 uurtjes en is super ontspannend.
llevitel

Berichtdoor Jan2807 » 16 Apr 2012 08:44

Ik ben er al vele malen geweest en de massages zijn altijd uitstekend bevallen.
Ze doet dit met veel plezier en het hele lichaam wordt uitstekend gemasseerd.
Jan2807

Chinese massage Barneveld

Berichtdoor Tracker » 22 Jan 2015 10:32

Na talloze Thaise massages vond ik het tijd voor wat anders, een Chinese massage, in Barneveld, een beetje uit mijn route maar toch.
Deze "salon" is in een groot 2 onder 1 kap huis in een rustige buurt in Barneveld en deze dame werkt alleen, de telefonische afspraak werd gedaan door haar (Nederlandse) man.
Trap op, een ruime kamer met een voor mijn begrippen smalle massagetafel in een wat koude kamer, maar de tafel was heerlijk verwarmt en ze legt een grote handdoek op die delen van je lchaam die nog niet behandeld zijn.
Ik had voor 2 uur geboekt, en nadat ik had aangegeven het eerste uur een stevige massage wilde gevolgd door een zachtere ging zij aan de slag. Eerlijk is eerlijk, de massage van deze Chinese dame is toch anders dan ik gewend
ben van de Thaise massages. Verwonderlijk welke verschillen er zijn tussen de diverse masseuses, elke keer weer verbaas ik mij er over. Het eerste uur vloog voorbij met niet of nauwelijks een woord gewisseld te hebben.
Je ligt namelijk met je snufferd naar beneden in een gat in de tafel, dan is het toch lastig communiceren. Na enige tijd mocht ik me omdraaien en kon deze mooie dame pas goed aanschouwen en we hebben er gezellig op los gebabbeld.
Wat was dit genieten, dus wat doe je dan, ook al vanwege de zeer reële prijzen, er een 1/2 uur aan vast geplakt! in een woord heeeerrrllijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Tracker

Re: Chinese massage Barneveld

Berichtdoor frits » 08 Jul 2015 16:11

binnenkort voor werk naar barneveld. wordt er voldoende aandacht aan de voorkant gegeven? :wink:
frits

Berichtdoor Tiraaak » 09 Jul 2015 22:54

Ja ik hoorde pas dat ze heel lang je neus masseert
Tiraaak

Berichtdoor Klapsigaar » 09 Jul 2015 23:22

Tiraaak schreef:Ja ik hoorde pas dat ze heel lang je neus masseert

:cheesy: :brullen: :cheesy:
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Berichtdoor Mart1980 » 15 Nov 2016 15:14

Deze week geweest nav de positiviteit op dit forum.
Nu ik kan het geen helemaal niet bevestigen! Dame is helemaal niet enthousiast en werkte snel af.
Geen enkel gevoel voor massage. Geen ritme, geen techniek en geen programma.
Na 15 vroeg ik me af wat ze aan het doen was. Eerst rug, dan nek, wat benen, weer nek, weer rug. Wat kuiten en zo ging de ellende door.
Nope af te raden!!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Michiel » 23 Dec 2018 22:42

Dit jaar 2 keer geweest, de 1e keer zeer vriendelijk ontvangen en goed gemasseerd waarbij zij er qua opbouw zeer professioneel voor zorgde dat het uur met een half uur werd verlengd..
Een maand later weer op bezoek geweest en dit keer werd de massage nogal routinematig afgewerkt (regelmatige blik op de klok). Beetje een afknapper.
Michiel

Berichtdoor Tracker » 24 Dec 2018 13:39

Klinkt bekend van dit adres.
Tracker

Berichtdoor Udo » 05 Apr 2019 15:42

Onlangs deze salon aan huis eens bezocht. Ik vond de massage wel prettig. Voor net een paar euro meer zijn er genoeg mooie thaise salons met kwaliteit dus of ik nog vaker ga valt nog te bezien maar de eerste keer viel niet tegen.

De dame zelf was vriendelijk en in een leuk ingerichte kamer was de massage. Ik koos voor de ontspanningsmassage en met een stevige druk werd deze uitgevoerd. Dat vind ik het fijnste. Voor als de salon meeleest ;)... Het prijsniveau van de chinese salons met € 40,- per uur vind ik net wat te hoog in relatie tot wat de hele goede salons bieden.
Udo

Terug naar Barneveld