Enige tijd geleden ben ik bij Chanriela Massage in Haarlem op het matras beland. Wisselende meningen dus besloten om zelf eens poolshoogte te gaan nemen.
Ik bel vooraf altijd even om te voorkomen dat ik ergens voor een gesloten deur terecht kom of moet wachten, ik kon gelukkig meteen terecht. Deur ligt aan een, op dat moment, drukke straat, maar aangezien het een rijtjeshuis is voel je je niet heel bekeken als je staat te wachten tot de deur open gaat.
Bij binnenkomst dacht ik even dat ze midden in een verhuizing zaten, dit bleek dus de rommelige inrichting te zijn waar ik eerder over had gelezen. Ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten, en vroeg me even af waar ik aan was begonnen. Vooraf gebruik gemaakt van het toilet en douche en beiden waren schoon, wat me wat meer gerust stelde. Besloten om het toch een kans te geven en te ervaren hoe de massage zelf zou zijn.
Mijn kleding, bij gebrek aan haakjes of een stoel oid op de grond naast het matras gelegd en plaatsgenomen. De massage ving aan en was zeker prettig, alles werd vakkundig meegenomen en ik genoot van de ontspannende massage. De masseuse was zich daarentegen blijkbaar aardig aan het inspannen, getuige het gehijg en de zware ademhaling bij het rondklouteren over mijn rug en benen. Het spreekwoordelijke paard wat jaren niet van stal was geweest kwam mijn gedachten binnenwandelen, om vervolgens in de gang te gaan staan doen de deur werd geopend. Een andere dame kwam namelijk binnen, wisseling van de wacht. Ze name de massage over en de eerste dame vertrok, vooraf was hier niets over afgesproken maar ik vond het prima om de ervaring te spreiden over meerdere masseuse. Waar dame 1 zich me name over binnen, billen en onderrug had ontfermd nam dame 2 mijn bovenrug, schouders, armen en hoofd onder handen.
Niks over te klagen, ook een heerlijk genoten.
Na afloop wederom gebruikt gemaakt van de douche en een glaasje water genuttigd. Al met al zeker tevreden over de vriendelijke dames en de massage an sich. De entourage daarentegen maakte toch dat ik me een keer extra heb ingezeept onder de douche. Bij een volgend bezoek aan Haarlem is de kans zeker aanwezig dat ik hier nog eens terugkom maar het zal geen primaire reden zijn me naar Haarlem te begeven.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast