Aanmelden    Registreren

Haarlem, Parklaan 63, Chanriela Massage

Dames en salons in Noord Holland die zijn gestopt.
  • Auteur
    Bericht

Re: Parklaan 63, Chanriela Massage

Berichtdoor Surango » 01 Mei 2018 10:48

Enige tijd geleden ben ik bij Chanriela Massage in Haarlem op het matras beland. Wisselende meningen dus besloten om zelf eens poolshoogte te gaan nemen.

Ik bel vooraf altijd even om te voorkomen dat ik ergens voor een gesloten deur terecht kom of moet wachten, ik kon gelukkig meteen terecht. Deur ligt aan een, op dat moment, drukke straat, maar aangezien het een rijtjeshuis is voel je je niet heel bekeken als je staat te wachten tot de deur open gaat.
Bij binnenkomst dacht ik even dat ze midden in een verhuizing zaten, dit bleek dus de rommelige inrichting te zijn waar ik eerder over had gelezen. Ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten, en vroeg me even af waar ik aan was begonnen. Vooraf gebruik gemaakt van het toilet en douche en beiden waren schoon, wat me wat meer gerust stelde. Besloten om het toch een kans te geven en te ervaren hoe de massage zelf zou zijn.

Mijn kleding, bij gebrek aan haakjes of een stoel oid op de grond naast het matras gelegd en plaatsgenomen. De massage ving aan en was zeker prettig, alles werd vakkundig meegenomen en ik genoot van de ontspannende massage. De masseuse was zich daarentegen blijkbaar aardig aan het inspannen, getuige het gehijg en de zware ademhaling bij het rondklouteren over mijn rug en benen. Het spreekwoordelijke paard wat jaren niet van stal was geweest kwam mijn gedachten binnenwandelen, om vervolgens in de gang te gaan staan doen de deur werd geopend. Een andere dame kwam namelijk binnen, wisseling van de wacht. Ze name de massage over en de eerste dame vertrok, vooraf was hier niets over afgesproken maar ik vond het prima om de ervaring te spreiden over meerdere masseuse. Waar dame 1 zich me name over binnen, billen en onderrug had ontfermd nam dame 2 mijn bovenrug, schouders, armen en hoofd onder handen.
Niks over te klagen, ook een heerlijk genoten.

Na afloop wederom gebruikt gemaakt van de douche en een glaasje water genuttigd. Al met al zeker tevreden over de vriendelijke dames en de massage an sich. De entourage daarentegen maakte toch dat ik me een keer extra heb ingezeept onder de douche. Bij een volgend bezoek aan Haarlem is de kans zeker aanwezig dat ik hier nog eens terugkom maar het zal geen primaire reden zijn me naar Haarlem te begeven.
Surango

Berichtdoor Fom » 08 Sep 2018 13:54

Kun je iets zeggen over de kosten?

En welke namen hoorde er bij jouw dubbele massage?

De website van deze salon is uit de lucht.
Fom

Berichtdoor Fom » 26 Sep 2018 17:15

Even terug heb ik de dames Sarah en Nana weer eens bezocht.
Het gekibbel tussen deze twee zusters blijft vermakelijk.

Ontspannen weer naar huis gegaan.
Fom

Berichtdoor Salomo » 12 Aug 2020 20:07

Aangemoedigd door de uiteenlopende reacties van de forumleden heb ik onlangs zelf maar even de proef op de som genomen. Na een afspraak te hebben gemaakt werd ik uiterst enthousiast ontvangen. De uiting van enthousiasme zoals die de heer Gni ten deel is gevallen ging nog maar net aan mij voorbij maar dat had te maken met hun versie van de corona-maatregelen. Eerst werd ik een half uur met lange stevige strijkingen onder handen genomen door Sara, waarna Wei Wei - overigens zonder enige aankondiging vooraf - de behandeling voortzette met een drukpuntmassage. Dit onder het zingen van een aantal Thaise liedjes. Ik wist even niet wat ik van deze verassing moest vinden, maar de onbekommerdheid van dit toneel, de vrijmoedigheid van de dames en het gezellige onophoudelijke gekwek dwars door deuren en muren deed mij besluiten het geheel maar op te vatten als een Gesammterlebnis, welke ik lijdzaam moest ondergaan. Beter. Want op het moment dat Wei Wei de vloer verliet, kwam Nana uit de coulissen te voorschijn om ook haar aandeel te leveren. Nu met een prettige massage van hoofd, voeten en bovenbenen. Na afloop werd ik naar de douche gedirigeerd waarbij tussendoor werd geïnformeerd of alles naar wens was. En dat was het.

En de orde en netheid? Ik heb de indruk dat daar inmiddels iets aan gedaan is. De vloer was schoon en belegd met keurig laminaat en de wanden waren voorzien van een fris verfje, hoewel gebruik van schilderstape onder Aziaten volgens mij volkomen onbekend is. De etensgeuren uit de keuken, het kringloopgehalte van de meubels en de flessen wijn op de tafel in de woonkamer deden mij overigens sterk denken aan menig studentenhuis van weleer. Oh...Weemoed!

Mede door de gezellige chaos, de gastvrijheid en de spontaniteit sluit ik een herhaling niet uit.
Paranoia zijn wil niet zeggen dat je niet wordt achterna gezeten.
Gebruikers-avatar
Salomo

Berichtdoor Gni » 13 Aug 2020 08:25

Een verfrissende heldere recensie, hulde hiervoor.!

Ik waande mij weer even in deze betoverende salon, alwaar blijkbaar een blinde schilder zich heeft weten uit te leven, jammer dat de olijke craquelé in de gezichten van de oudere therapeutes nog niet is verholpen.
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor verdi » 13 Aug 2020 12:53

Na lezing van deze berichten realiseer ik me dat ik daar gauw weer eens naar terug moet voor de dames met pensioen gaan.
lekkel
Gebruikers-avatar
verdi

Berichtdoor Puffer » 29 Aug 2020 13:18

Salomo schreef:Dit onder het zingen van een aantal Thaise liedjes

Zingende mevrouw WeiWei? Nu schiet mij dit te binnen.....

Zeker 2 jaar geleden hier ook eens een sessie gehad met iemand die zich als WeiWei voorstelde.
Ze zei me toen dat ze daar eigenlijk alleen maar de huishouding doet, koken, schoonmaken (huh?).
Iets later viel mij telkens een hoge fluittoon op.
Ik stelde vast dat dat het gehoorapparaat van WeiWei was dat aan het 'rondzingen' was :D

verdi schreef:Na lezing van deze berichten realiseer ik me dat ik daar gauw weer eens naar terug moet voor de dames met pensioen gaan.

Lijkt me verstandig.
Puffer

Berichtdoor Fom » 03 Dec 2020 19:19

Worden de Corona Voorschriften gevolgd
Fom

Re: Haarlem, Parklaan 63, Chanriela Massage

Berichtdoor Jira Kotinny » 25 Mrt 2021 19:16

Einde oefening voor Chanriela. Het pand staat leeg, de salon is opgeheven.
Met dank aan 4hands voor de tip!
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Vorige

Terug naar Noord Holland