Aanmelden    Registreren

Haarlem, Generaal Cronjestraat 4, Hua Xia

Dames en salons in Noord Holland die zijn gestopt.
  • Auteur
    Bericht

Haarlem, Generaal Cronjestraat 4, Hua Xia

Berichtdoor Jira Kotinny » 15 Jun 2014 15:43

Hua Xia, Chinese Massage Health Center
Generaal Cronjestraat 4
2012 JH Haarlem.
Tel: 06-50733005 / 06-87764498

- Website

Geopend alle dagen van de week, van 10:30 tot 22:30.
Prijzen: €30 per half uur, €45 per uur.

HuaxiaHaarlem.PNG

Edit Jira 16.1.19: prijzen aangepast met dank aan 4hands

0716
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Generaal Cronjestraat 4, Hua Xia

Berichtdoor rechtertie2013 » 19 Jun 2014 10:38

Als ik het goed zie op de foto's op marktplaats beschikken de massagekamers over een videoregistratiesysteem. Daarmee kan de leiding dus zien wat zich tijdens de massage afspeelt. Als ik het mis heb of de beelden onjuist interpreteer hoor ik het ook graag.
Gebruikers-avatar
rechtertie2013

Berichtdoor P. Puk » 19 Jun 2014 10:54

rechtertie2013 schreef:Als ik het goed zie op de foto's op marktplaats beschikken de massagekamers over een videoregistratiesysteem. Daarmee kan de leiding dus zien wat zich tijdens de massage afspeelt. Als ik het mis heb of de beelden onjuist interpreteer hoor ik het ook graag.

Link naar de advertentie.

Lijkt mij de plek om je jas over op te hangen :lol:
Draagmoeder: Zij, die de kratjes bier binnendraagt, terwijl hij op de bank voetbal ligt te kijken.
Gebruikers-avatar
P. Puk

Berichtdoor Jira Kotinny » 19 Jun 2014 10:58

rechtertie2013 schreef:Als ik het goed zie op de foto's op marktplaats beschikken de massagekamers over een videoregistratiesysteem. Daarmee kan de leiding dus zien wat zich tijdens de massage afspeelt. Als ik het mis heb of de beelden onjuist interpreteer hoor ik het ook graag.

Daar zou de rechter nog wel eens gelijk in kunnen hebben...
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Exit4ever » 19 Jun 2014 11:46

Als je goed kijkt dan is het beeld op alle monitoren in de verschillende kamers hetzelfde en geven ze denk ik een camera weer die in de centrale ontvangstruimte staat en op de ingang staat gericht. Ik heb het idee dat deze monitoren worden gebruikt om vanuit de massagekamers de ingang van de salon in de gaten te houden voor nieuwe klanten.
Exit4ever

Berichtdoor Quack » 30 Aug 2015 13:30

Mevrouw Fan was druk doende met een berg wasgoed.
Een blij gezicht, ze had een excuus om de was voor wat het was te laten, en de massage nam een aanvang.
Keurige behandeling, dacht ik een paar keer.
Kneden en wrijven, billen werden meegenomen, een achteloze handdoek warrelde van mijn lichaam de grond op.
De deurbel, een andere klant, mijnheer werd te kennen gegeven minimaal een half uur later terug te komen.
Mevrouw bood haar excuses aan voor dit oponthoud.
De eerdere mijnheer was slecht in klokkijken, voor het halfuur was hij weer daar.
Mevrouw bood wederom haar excuses aan, en lachte nerveus een paar keer.
Ze dirigeerde mijnheer naar een andere kamer, mijnheer begreep het niet, en wilde in mijn kamer naar binnen.
Het derde excuus van mevrouw volgde.
Mevrouw Fan liet zich niet opjagen en maakte mijn massage keurig af.
Daarna kreeg ik nog de kans om een glas water leeg te drinken, alvorens ze mijnheer te lijf ging.

Een goede serieuze massage, een beleefde en voorkomende masseuse
Quack

Berichtdoor Reynaerde de Vos » 15 Mei 2016 06:14

Het rook naar schone was bij binnenkomst.
Een goed teken, het is schoon waar u op of onder terecht komt tijdens de massage.
Mevrouw Yan was alleen, collega vrije dag, deelde ze mede.
Zwarte panty, kort broekje leuke benen.
Zoals zovelen met haar uit het noordoosten van China.
Vlotte degelijke massage, weinig olie
De voorkant idem dito, aandacht waar nodig
曷 waarom, wanneer, wat, waar, wie
Gebruikers-avatar
Reynaerde de Vos

Berichtdoor RLD_COP » 22 Jun 2016 18:26

Naar aanleiding van de recensies ook naar dit etablissement getogen. Alvorens ik bij dit adres aanbelde zag ik dat tegenover een Thaise massagesalon zit. Ik zag net op het forum dat deze zaak wel bekend is maar nog geen recensie heeft.....

Binnengekomen werd ik door mevrouw een kamer in gedirigeerd en ne een paar minuten lag ik in adamskostuum op de massagetafel. Mevrouw spreekt geen Nederlands en volgens mij ook maar beperkt Engels, of ik ben volstrekt niet te verstaan. :lol: ;-) Massage was goed, handdoek over gehele lichaam, eerst goed kneden, vervolgens delen van het lichaam met babyolie. Ze heeft een bepaald patroon in haar massage die best ontspannend is.
Hoofd- en voetmassage ontbraken niet.

Nadeeltje is dat je niet kunt douchen. De warme handdoek waarmee ze adverteren heb ik niet gehad. Verder prima adresje.
RLD_COP

Berichtdoor Jduke2 » 13 Apr 2017 16:51

Dinsdagochtend nog een beetje vroeg 10:30 omdat ik er in de buurt was hier maar eens een keer binnen gestapt.
Na op de bel gedrukt te hebben kwam er een voor mij leuk uitziend vrouwelijke Chinese vrouwtje (sasa, ik denk eind 30 begin 40) naar de deur om deze open te doen. Zij was hier niet alleen maar de andere twee dames waren druk met de dagelijkse schoonmaken en op ruimen.
Ik werd naar schone en fris ruikende kamer gedirigeerd en na me ontkleed te hebben en plaats te hebben genomen op de tafel.
Werd me gevraagd of ik een harde massage wilde hebben ? Ik heb een paar keer een minder goede ervaring met een harde massage gehad.
Maar toch gekozen voor harde massage wel met de opmerking niet continu de pijn grens te overschrijden.
Ondanks dat de communicatie moeilijk is , ze spreekt zeer beperkt Nederlands en geen Engels. En ik spreek geen Chinees, of soms toch wel? ;-)
Had ze me toch heel goed begrepen wat resulteerde in een zeer degelijke en vlotte massage met weinig olie.Waarbij ook armen, handen en voeten niet vergeten werden. Ik heb de massage als heel aangenaam ervaren, sasa zal mij dan ook zeker vaker zien voor een massage.
Jduke2

Berichtdoor Shopper » 06 Jun 2017 23:45

Een prima massage, met extra aandacht indien nodig. Zeer vriendelijke dames die hun best doen het ons naar de zin te maken.
Overigens lijkt het hier steeds drukker te worden.
Shopper

Berichtdoor anaaloog » 14 Aug 2017 07:47

Bij binnenkomst 3 dames aanwezig.
De mij toegewezen dame keek heel vriendelijk, maar bleek niet erg spraakzaam (waarschijnlijk door haar beperkte kennis van de Nederlandse taal).
Ik vroeg haar naam maar die was niet te verstaan, de enige 2 woorden die ze tijdens de half uur durende massage zei waren: "drinken?" en "omdraaien".
Maar je komt hier uiteindelijk niet voor een goed gesprek, het gaat om de massage en die was prima, lekker ontspannend, niet te veel olie en de onderbroek kan gewoon uit. Bilspieren worden ook meegenomen.
Het lijkt inderdaad een goed lopende zaak. Bij mijn binnenkomst ging er een klant naar buiten en toen ik zelf wegging waren de 2 overige dames ook beiden met een klant in de weer.
anaaloog

Berichtdoor Gni » 05 Feb 2020 09:20

Recent op weg van her naar hot, liep ik langs deze winkel, gesloten op een tijd dat ze druk met masseren zouden moeten zijn, het open lampje uit, donker in de winkel.
Een paar maanden geleden hetzelfde, tijdelijke sluiting, ? wie weet meer ?
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor Moker » 05 Feb 2020 09:24

Gni schreef:Recent op weg van her naar hot, liep ik langs deze winkel, gesloten op een tijd dat ze druk met masseren zouden moeten zijn, het open lampje uit, donker in de winkel.
Een paar maanden geleden hetzelfde, tijdelijke sluiting, ? wie weet meer ?

Toko is gesloten door de burgemeester.

https://www.nu.nl/haarlem/5991277/burge ... nbood.html
Moker

Re: Haarlem, Generaal Cronjestraat 4, Hua Xia

Berichtdoor Jira Kotinny » 05 Feb 2020 21:52

Bedankt voor deze informatie, daarvan waren wij niet op de hoogte.
Hua Xia is per vandaag gearchiveerd.
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Terug naar Noord Holland