Aanmelden    Registreren

Amsterdam, Ceintuurbaan 81-BG, Lis Beauty Centre

Dames en salons in Noord Holland die zijn gestopt.
  • Auteur
    Bericht

Amsterdam, Ceintuurbaan 81-BG, Lis Beauty Centre

Berichtdoor Maximilian » 30 Okt 2011 16:16

Lis Beauty Centre
Ceintuurbaan 81-BG
1072 EW Amsterdam
Tel: 020-3343051
Openingstijden: 11.00 - 22.00 uur

LisAmsterdam.PNG

Ben hier wel eens langs gelopen, maar nooit naar binnen gegaan, omdat het geheel sterk de indruk wekt vooral een manicure- en pedicuresalon te zijn, die nogal sterk op vrouwen is gericht. Bij Asia Nails aan de Rozengracht heb ik al eens een niet slechte massage gehad waarbij de nagellak- en nagellakremoverdampen je de oren uitkwamen. Daarom heb ik tot dusverre deze salon links laten liggen. Ik hoor graag of dat terecht is of onterecht.

0085
Maximilian

Berichtdoor Maximilian » 08 Feb 2012 22:57

Als niemand de vraag van Maximilian beantwoordt, moet hij het zelf maar doen. Toen Maximilian terugliep van het Sarphatipark om hier de tram te nemen naar het Amstelstation, reed hij net weg. De tram, natuurlijk, niet het Amstelstation. Dus Maximilian toch maar hier naar binnen. De salon is ruim, maar toch standaard Chinees. De massagekamer stelde echter niet teleur: warm, een echte kamer met een echte deur. Helaas hing er dreigend bordje: onderbroek aanhouden.
Maximilian is een braaf mannetje en dus bleef het ding aan.
De masseuse was een iets oudere dame genaamd A Yun (spreek uit A Juun).
En na de eerdere harde massage masseerde deze dame heel erg lekker. Stevig, maar niet hard met zachtere intermezzo's. Van de onderbroek nauwelijks last gehad. Zelfs de billen wist ze uitermate deskundig en lekker mee te nemen. Een vriendelijke en erg lieve dame met gouden handjes!
En de prijs is wel zeer opvallend: € 32 per uur.
Maximilian betaalde met € 50 en kreeg werkelijk 1 briefje van 10, 1 briefje van 5 en 3 losse euro's terug.
Hier gaat Maximilian zeker nog een keer naar toe.
Maximilian

Re: Ceintuurbaan 81-BG, Lis Beauty Centre

Berichtdoor Cc140113 » 08 Feb 2016 23:15

Is deze zaak ook gesloten? Al zeker twee weken geen leven hier.
Cc140113

Berichtdoor Jira Kotinny » 09 Feb 2016 22:27

Cc140113 schreef:Is deze zaak ook gesloten? Al zeker twee weken geen leven hier.

Mij is in ieder geval niets bekend van een sluiting. Misschien tijdelijk door vakantie of verbouwing?
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Herris » 14 Feb 2016 18:58

Ik kwam er vanmiddag toevallig langs en het was gewoon open.
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor Cc140113 » 15 Feb 2016 11:46

Nou gelukkig maar, thx voor het checken.
Cc140113

Berichtdoor Bolknak » 16 Feb 2016 00:33

Ik was hier onlangs voor een massage en moet concluderen dat we er weinig aan zouden missen als de salon wel gesloten was. Een uur lang inspiratieloze massage van uitsluitend de achterkant, ook geen hoofd of voeten. De masseuse in kwestie was nogal nurks, terwijl ik toch altijd een allercharmanst tiepje ben :-) O ja, er werd tijdens de massage ook flink heen en weer geschreeuwd tussen het engeltje aan mijn tafel en de bazin aan gene zijde van de kartonnen muur. Top.
Bolknak

Berichtdoor Bolknak » 08 Mrt 2019 17:56

Vandaag liep ik hierlangs en zag dat de zaak leeg en te huur staat. Deze salon kan naar de eeuwige archiefvelden....
Bolknak

Re: Amsterdam, Ceintuurbaan 81-BG, Lis Beauty Centre

Berichtdoor Jira Kotinny » 08 Mrt 2019 20:19

Bedankt voor deze update, de zaak is gearchiveerd. En gezien jouw laatste bijdrage zal er inderdaad weinig aan gemist worden..
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Terug naar Noord Holland