Aanmelden    Registreren

Katwijk, Katwijkerbroek 39b, Jane Massage

Dames en salons in Zuid Holland die zijn gestopt.
  • Auteur
    Bericht

Katwijk, Katwijkerbroek 39b, Jane Massage

Berichtdoor Sal a Mander » 17 Mei 2014 16:14

Jane Massage
Katwijkerbroek 39b
2223 XN Katwijk
Telefoon 071-38173933

Website: http://www.janemassage.nl

Geopend maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00, in het weekend van 11:00 tot 17:00. Alleen op afspraak.
Prijs: €60 per uur, €90 per 1,5 uur.

JaneKarwijk.PNG

0511
Sal a Mander

Re: Katwijkerbroek 39b, Jane Massage

Berichtdoor oggie » 21 Mei 2014 14:02

Ik ben daar een keer geweest. Ze is inmiddels echter een stuk ouder geworden en ik denk dat het stiekem toch een man is al praat ze nog zoveel over haar dochters. Behandeling was niet onaardig maar ik ga er niet meer heen.
oggie

Berichtdoor mick » 27 Sep 2014 13:25

Dame is geen ombouwer. De hele vertoning en ook de inrichting kwam me vaag over. Beneden ontvangstruimte cq bar, boven drie kamers volledig ingericht voor massage. Maar ze werkt alleen. Kan ook alleen op afspraak langskomen dus het doel van de andere kamers mis ik een beetje. Overigens is ze niet standvastig met de afspraken, wordt rustig een uur van te voren afgezegd per sms omdat ze in ene iets ...weet ik veel wat moet doen. 1 x geweest, 2e keer werd afgezegd waarna ik nooit meer een poging heb ondernomen. Overigens is ze ook niet meer zo kreukvrij als de foto's doen geloven. Wie eventueel andere ervaringen met haar heeft verneem ik graag op dit forum.Misschien begrijp ik het helemaal niet goed en wordt er na zonsondergang wél feestgevierd.... :weetniet:
mick

Berichtdoor 4hmassage » 27 Sep 2014 23:42

Jane werkte in eerste instantie vanuit huis. Toen de zaken goed liepen is ze op deze huidige lokatie een salon begonnen. Met twee andere dames. Vandaar dat er meerdere massage kamers zijn. Blijkbaar liep dat niet goed en is ze uiteindelijk alleen verder gegaan.

Volgens mij komt er binnenkort wel weer een masseuze bij.
4hmassage

Berichtdoor Sal a Mander » 28 Sep 2014 09:21

Op de bijna niet meer gebruikte site www.thaisemassage.nl staan 58 (!) berichten over Jane. Ik dacht trouwens dat ze haar massagesalon al had opgedoekt om een Sushi-restaurant te beginnen.
Sal a Mander

Berichtdoor Kees1970 » 13 Nov 2014 16:40

Jane geeft goede massages, mensen die hopen op meer zijn aan het verkeerde adres! Jane's persoonlijkheid is zo plezierig en ze weet waarover ze praat, dus naast een goede massage ben je bij Jane aan het goede adres, ik denk dat de meeste klanten kunnen beamen.

Haar sushi zaak zal in het nieuwe jaar opengaan, waar zij parttime in de avonduren aanwezig zal zijn, overdag blijf de massage gewoon open, van sluiten is geen spraken zegt ze.
Ze is idd opzoek naar geschikte personeel, zie haar website.
Kees1970

Berichtdoor Jira Kotinny » 01 Apr 2015 15:46

Kees1970 schreef:Haar sushi zaak zal in het nieuwe jaar opengaan, waar zij parttime in de avonduren aanwezig zal zijn, overdag blijf de massage gewoon open, van sluiten is geen spraken zegt ze. Ze is idd opzoek naar geschikte personeel, zie haar website.

De dagelijkse openingstijden van Jane Massage zijn verkort tot 17:00. Zoals Kees1970 al eerder aangaf steekt Jane ook energie in een nieuw, deze maand te openen sushi restaurant genaamd Sushi Katwijk waar ook Thaise gerechten zullen worden verkocht. Wellicht nuttige informatie voor inwoners en bezoekers van Katwijk :?:
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor 4hmassage » 22 Nov 2015 21:59

Inmiddels is de dochter van Jane zowel de massage salon als Sushi restaurant gaan versterken. Jasmine masseert uitstekend, naar mijn idee zelfs beter dan Jane. Jasmine masseert alleen van maandag t/m woensdag. De andere dagen werkt ze in het restaurant.

Een foto van de prachtige Jasmine is te vinden op de website onder gallery.
4hmassage

Berichtdoor lomilomi » 13 Mei 2019 19:34

Langs gereden toen ik in de buurt moest zijn.
Zag er verlaten uit.
Weer thuis even op internet gecheckt, maar zowel massage website als sushi website uit de lucht.
Vermoed beide opgeheven.
Einde Jane ??
lomilomi

Re: katwijk, Katwijkerbroek 39b, Jane Massage

Berichtdoor Jira Kotinny » 14 Mei 2019 14:10

lomilomi schreef:Langs gereden toen ik in de buurt moest zijn.
Zag er verlaten uit.
Weer thuis even op internet gecheckt, maar zowel massage website als sushi website uit de lucht.
Vermoed beide opgeheven.
Einde Jane ??

Ik denk dat je gelijk hebt. Alhoewel ik nergens een bevestiging van een sluiting van de salon kan ontdekken, is het restaurant wel inmiddels verkocht.
Jane is derhalve gearchiveerd. Bedankt voor de tip !
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Terug naar Zuid Holland