Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Nieuwstraat 97, Ning

Berichtdoor Michielsamen » 11 Okt 2020 15:23

Nou, hoor net dat ze is gestopt per 1-10 ivm Corona... :cry:
Michielsamen

Berichtdoor cor1006 » 11 Okt 2020 19:43

Lijkt me een sterk verhaal... maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik zal haar morgen bellen en vragen of het klopt.
cor1006

Berichtdoor Leen » 12 Okt 2020 23:09

cor1006 schreef:Lijkt me een sterk verhaal... maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik zal haar morgen bellen en vragen of het klopt.

Ik ben er drie weken geleden nog geweest en toen werkte ze gewoon. Overigens keurig met een mondkapje op maar dit deed niks af aan de prima massage. Ik hoop niet dat ze echt gestopt is.
Leen

Berichtdoor cor1006 » 13 Okt 2020 19:10

Sophie is inderdaad gestopt hier. Ik hoop dat het tijdelijk is, maar daarover kreeg ik aan de telefoon geen duidelijkheid behalve dat een aantal keren werd herhaald 'Sophie niet meer welken'....
cor1006

Berichtdoor Michielsamen » 15 Okt 2020 16:01

Krijg de indruk dat ze helemaal gestopt is. Andere dames die de moeite waard zijn hier bij Ning?
Michielsamen

Berichtdoor Leen » 22 Okt 2020 13:08

Zelf maar even poolshoogte gaan nemen. Sophie werkt er inderdaad niet meer, erg jammer! Ze is ook niet met vakantie of zo. Hopelijk duikt ze nog ergens op. Als iemand een tip heeft hoor ik het graag.
Wel is er een voor mij nieuwe damen, Sisi. Leeftijd blijft moeilijk schatten, ik schat 30+, aardig koppie, halflang haar, ze spreekt goed Nederlands en kan aardig babbelen.
Ik heb geen idee of ze dit werk al lang doet maar de massage begon slecht met vooral aaien. Even laten gaan en toen aangegeven dat ik een wat stevigere massage wilde. Ik moet zeggen dat ze hier goed op reageerde. De massage was daarna duidelijk beter maar kan (nog?) niet tippen aan Sophie. Wel positief dat ze goed reageerde op mijn aanwijzingen. Al met al een aardig massage gehad en ik ga zeker nog eens terug om te ervaren of er verbeteringen zijn in de massage technieken.
Leen

Berichtdoor Mart1980 » 22 Okt 2020 20:18

Vanmiddag ook maar weer eens deze salon bezocht. Kortbij parkeren en na een paar minuten lopen bij salon. Jojo deed open wilde mij graag masseren, maar ik vroeg naar Kiki. Jojo had mij een paar maand geleden nog gemasseerd maar dat was niet bevallen. Jojo masseert prima, echter heeft ze een vervelende trekje om steeds te moeten boeren. Ik heb het twee maal geprobeerd bij haar, maar elke keer die oprispingen en die boeren….. bah dat leidt af.

Ik moest een kleine tien minuten wachten. In vergelijk met vroeger moet dat op de kamer. Ze hebben de salon helemaal leeg getrokken. bank en tafels in de wachtruimte zijn verwijderd. Ze zijn daar wat mij betreft wat te ver in gegaan. Ik wilde naar de WC, maar zelfs de wc bril was verdwenen…. voor de voorzieningen moet je niet bij Jing zijn!

Kiki kwam na tien minuten. Ik had me in tussentijd maar gemakkelijk neergelegd op een massagetafel en Kiki moest lachen toen ik met moeite kon opstaan. Precies Kiki… Mart komt om zijn rug los te laten maken. Kiki is voor Mart geen onbekende, ik ken haar van Yi Fang Amsterdam en Sasa Bussum. Ik moet zeggen dat ze een prima massage verzorgd. Ja wat zacht, maar technisch toch niet onaardig. Ik heb haar vooraf mijn wensen kenbaar gemaakt en daar heeft ze meer dan prima invulling aan gegeven. Ze masseert afwisselend, waar nodig (wat ik kenbaar gemaakt had) hard en doeltreffend. Hoofdmassage zeer zacht en ontspannen. Inderdaad een vrolijke dame met een prima instelling. Meermaals vroeg ze of alles naar wens was en het uur werd meer dan vol gemasseerd.

Ik ga voor Kiki nog eens terug, voor de overige dames blijf ik thuis. De salon zelf heeft echt een opknapbeurt nodig. Laat ze bij de wc beginnen! :roodduim:
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Leen » 22 Okt 2020 20:34

Mart1980 schreef:Vanmiddag ook maar weer eens deze salon bezocht. Kortbij parkeren en na een paar minuten lopen bij salon. Jojo deed open wilde mij graag masseren, maar ik vroeg naar Kiki. Jojo had mij een paar maand geleden nog gemasseerd maar dat was niet bevallen. Jojo masseert prima, echter heeft ze een vervelende trekje om steeds te moeten boeren. Ik heb het twee maal geprobeerd bij haar, maar elke keer die oprispingen en die boeren….. bah dat leidt af.

Ik moest een kleine tien minuten wachten. In vergelijk met vroeger moet dat op de kamer. Ze hebben de salon helemaal leeg getrokken. bank en tafels in de wachtruimte zijn verwijderd. Ze zijn daar wat mij betreft wat te ver in gegaan. Ik wilde naar de WC, maar zelfs de wc bril was verdwenen…. voor de voorzieningen moet je niet bij Jing zijn!

Kiki kwam na tien minuten. Ik had me in tussentijd maar gemakkelijk neergelegd op een massagetafel en Kiki moest lachen toen ik met moeite kon opstaan. Precies Kiki… Mart komt om zijn rug los te laten maken. Kiki is voor Mart geen onbekende, ik ken haar van Yi Fang Amsterdam en Sasa Bussum. Ik moet zeggen dat ze een prima massage verzorgd. Ja wat zacht, maar technisch toch niet onaardig. Ik heb haar vooraf mijn wensen kenbaar gemaakt en daar heeft ze meer dan prima invulling aan gegeven. Ze masseert afwisselend, waar nodig (wat ik kenbaar gemaakt had) hard en doeltreffend. Hoofdmassage zeer zacht en ontspannen. Inderdaad een vrolijke dame met een prima instelling. Meermaals vroeg ze of alles naar wens was en het uur werd meer dan vol gemasseerd.

Ik ga voor Kiki nog eens terug, voor de overige dames blijf ik thuis. De salon zelf heeft echt een opknapbeurt nodig. Laat ze bij de wc beginnen! :roodduim:

Hebben wij het nu over de zelfde dame want het zou kunnen dat ik de naam verkeerd verstaan heb? Of hebben we daar zowel Kiki en Sisi?
Leen

Berichtdoor Mart1980 » 22 Okt 2020 21:28

Leen schreef:
Mart1980 schreef:Vanmiddag ook maar weer eens deze salon bezocht. Kortbij parkeren en na een paar minuten lopen bij salon. Jojo deed open wilde mij graag masseren, maar ik vroeg naar Kiki. Jojo had mij een paar maand geleden nog gemasseerd maar dat was niet bevallen. Jojo masseert prima, echter heeft ze een vervelende trekje om steeds te moeten boeren. Ik heb het twee maal geprobeerd bij haar, maar elke keer die oprispingen en die boeren….. bah dat leidt af.

Hebben wij het nu over de zelfde dame want het zou kunnen dat ik de naam verkeerd verstaan heb? Of hebben we daar zowel Kiki en Sisi?

Geen idee... Jojo stelde haar voor als Kiki... maar die Jojo praat niet zo helder Nederland dus kanook Sisi geweest zijn 8)
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor MArko1977 » 13 Nov 2020 08:59

Haar naam is Xi Xi je spreekt het uit als zi zi. Ze werkt hier sinds 2
Maanden denk ik. Ik kwam hier nooit tot dat
Manora mij dubbel geboekt had . Ik heb toen door gelopen naar Ning en liep letterlijk Xi Xi in de armen. Zeer vrolijke dame , ik ben hier nu een paar keer geweest en altijd dollen. En ze geeft heerlijke massages .
MArko1977

Berichtdoor Eddepet » 16 Nov 2020 14:01

Prima adres voor een uurtje ontspanning. Een van de betere Chinese salons die ik bezocht heb.
Eddepet

Berichtdoor cor1006 » 25 Nov 2020 21:23

Even geleden hier de vrolijke Xi Xi mogen ontmoeten. Leuke dame en masseren doet ze ook heel aardig.
Mogelijk dat ze een goede vervanger voor Sophie gaat worden, maar misschien leg ik daarmee de lat wat hoog voor haar.
We gaan het bij volgende massages beleven, ze is zeker de moeite waard om voor terug te komen!
cor1006

Vorige

Terug naar Apeldoorn