Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Badhuisweg 49, Huang Jin Bei An

Berichtdoor Jira Kotinny » 13 Jul 2016 13:50

Huang Jin Bei An, Aziatische massagesalon
Badhuisweg 49
7314 EA Apeldoorn
Tel: 06-86023948

- Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 10.00 - 22.00, zondag 12.00 - 22.00.
Prijzen: vanaf €25 per half uur, €45 per uur, €70 per 1,5 uur.

HuangApeldoorn.PNG

Met dank aan Enrico1951 voor de aanmelding!

Edit Jira 5.7.17: website toegevoegd, openingstijden uitgebreid.

1127
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Badhuisweg 49, Huang Jin Mei An

Berichtdoor P. Puk » 15 Jul 2016 21:11

De Badhuisweg, een straat net buiten uit het centrum, bestaat uit twee gedeelten.
Om van het ene gedeelte op het andere te komen moet je een piepklein stukje Sprengenlaan meenemen.
Badhuisweg 49 is een mooi, ruim pand, aan de binnenzijde van de ramen zijn groene advertentie folie's geplakt.
Op eigen terrein kunnen drie auto's worden geparkeerd. En dat is dan gratis.
Die parkeerplaats was nu bezet en dus heb ik verderop geparkeerd. Dat kost dan voor bijna twee uur € 0,84, uitsluitend met pinpas te voldoen.
Er is een grote, fraaie ontvangstruimte.
Daarvan dmv gordijnen afgescheiden een redelijk grote massagekamer met matras op de grond. Deze kamer is bestemd voor de Thaise massages.
Voorts zijn er twee door deuren afgescheiden ruimtes voor Chinese massages op de tafel.

Bij binnenkomst stonden eigenaresse en ik elkaar verbaasd aan te kijken.
Onze laatste ontmoeting was alweer zo'n zes maand geleden.
De eigenaresse blijkt Lina, die eerder de salon Beijing bij Station Velperpoort in Arnhem runde.
De zaak heeft ze zes maand geleden verkocht aan de eigenaren van Jin, de salon aan het Gele Rijders Plein in Arnhem.
Sinds die tijd runt die nu beide salons, vandaar dat Bing Bing en Ting Ting dan weer eens in de Steenstraat, dan weer eens op het Plein opduiken.
Lina zelf was bijna een half jaar terug naar China, maar kon toch niet aarden, dus terug naar Nederland.

De verbouwing was nog niet helemaal klaar en een met gereedschap bewapend heerschap deed verwoede pogingen de puntjes op de i te zetten.
Als de salon klaar is, is het één van de betere Chinese salons en dat vind je terug in de prijs.
Lina zag er goed uit en was veel rustiger dan een maand of 8 geleden.
Zelf zei ze dat dat komt omdat ze eindelijk de beslissing had genomen in Nederland te blijven.

De massage van Lina was goed. Ze masseert nu ook veel rustiger; het Zufia-effect is eraf.
Heb je ergens een kwaaltje, vertel het Lina, want ze is een vakvrouw.
En de onderbroek mag hier gewoon uit.

Als de verbouwing klaar is werkt Lina hier altijd.
Daarnaast is er een, volgens Lina, mooie, 23-jarige studente die bijspringt als het druk wordt.

Ik wens Lina alle geluk van de wereld met deze mooie toko!
Draagmoeder: Zij, die de kratjes bier binnendraagt, terwijl hij op de bank voetbal ligt te kijken.
Gebruikers-avatar
P. Puk

Berichtdoor Mart1980 » 21 Nov 2016 21:24

Voor mij een gelijkwaardige eravaring als P. Puk. Bij binnenkomst herkenning en Lina begon als een gek mij over te halen voor een massage. Deze zou beter en uitvoeriger zijn als in Arnhem.
Nou Lina heb je me daar dan niet het beste van jezelf gegeven?
Lina geeft een goede Chinese massage, maar niet buitengewoon. Stevig waar nodig en billen worden wanneer gewenst uitvoerig met de achterzijde meegenomen.

Hier werkt inderdaad nog een tweede masseuse, de 'mooie 23 jarige' masseuse.
De mooie 23 jarige masseuse is in mijn optiek schuw, niet zo mooi als doet vermoeden en technisch slecht! Geen aanrader, voor de liefhebbers van een goede massage zeker niet.

Het adres zelf is netjes en opgeruimd. Stille kamers en prima tafels. Parkeren naast het pand is goed geregeld.
Doorsnee adres, de puntjes moeten nog op de i gezet worden.
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor johnf » 05 Jul 2017 18:08

Nieuwsgierig geworden maar eens naar binnen gewandeld. Een uur gemasseerd naar wat ik verstond als Lala. Een wat oudere (40+) wat stevige Chinese dame. Zeker geen slechte massage. Op verzoek stevig. De knopen wist ze goed te vinden. Ze had alleen erg ruwe handen. Dat irriteerde de huid soms.

Ben toch niet heel dol op Chinese massages. De kneedbewegingen zijn soms te snel.

Verder een nette zaak. Wel zit de douche op de gang. Wat me opviel was dat er veel vrouwen kwamen voor een massage.
johnf

Re: Badhuisweg 49, Huang Jin Bei An

Berichtdoor Jira Kotinny » 05 Jul 2017 20:03

Door de laatste reactie van Johnf zie ik nu pas dat deze salon ook een website heeft, die is zojuist toegevoegd.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor penkie » 03 Aug 2017 19:22

Ook naar de badhuisweg gereden voor een massage.
De parkeerplaats op eigen terrein stond vol.
aan de voorkant, op de betaald parkeren, waren nog enkele plaatsen vrij.
Ik had geluk na 15.00 uur is het gratis parkeren.
Ik werd welkom geheten door een Chinese dame, en vroeg welke massage ik wilde, en wees mij op
de op de prijskaart welke aan de muur hangt.
Eerst gekozen voor èèn uur, zij vroeg geen 90 minuten, ik zei nee, eerst kijken hoe het gaat.
Zei stelde zich voor als Lilly, dame van ca. 35 jaar, spreek redelijk goed Nederlands, kletst gezellig
en is "goedlachs".
na ongeveer 20 minuten vroeg zij, goede massage? Ik zei ja, ben tevreden tot zover, dan 90 minuten massage, vroeg Lilly.
Ja, ok antwoorde ik, Lilly antwoorde fijn, deze weken zijn erg rustig, vanwege de vakantie.
Lilly masseerde al kletsend rustig door, Het was veel herhaling met lange halen, wel krachtig.
Omdraaien zei ze en ze nam de voorkant onderhanden.
Alles werd meegenomen, niet preuts maar in het nette.
Het was een goede maar wat eentonige massage.
Ze ging ruim over de 90 minuten heen, Lilly keek absoluut niet op de klok.
Kreeg tot besluit een glaasje water, en kon mij daarna aankleden.
Of ik hier nu direct weer na toe ga?
penkie

Berichtdoor penkie » 15 Okt 2017 08:49

Nogmaals naar de Badhuisweg getogen.
Had telefonisch een afspraak gemaakt om me door Lilly te laten masseren
Ik wilde haar toch wat beter leren kennen.
Bij binnenkomst werd mij gemeld; Lilly ziek naar huis was vertrokken!?
Om naar huis te vertrekken zonder massage, vond ik jammer, had mij toch ingesteld op een massage.
Een wat stevige gevulde dame, bood aan om mij te masseren, kort tot halflang haar, naam ben ik vergeten
Ok, kamer aan het eind van de gang, deur dicht, uitkleden, onderbroek ook uit geen probleem, en op de tafel
geklommen, dame kwam binnen, vertelde mij de deur moest open blijven, haar collega had inmiddels ook een
ontvangen. Daarom ,oest de deur open blijven zodat zij zicht op de deur had, en telefoon binnen handbereik.
èèn klant kwam werd te woord gestaan en kon na 1 uur terug komen, klant was ontstemt, dus duurde even voor dat de klant vertrokken was.
Daarna nog een aantal malen telefoon.
Dame reageerde kortaf en stug tijdens de massage.
Dit alles komt de massage niet ten goede, ondanks dat de tijd werd ruimschoots volgemaakt.
Was een redelijk goede massage, maar door de onderbrekingen, al met al een matige massage.
Tijdens het afrekenen in de ontvangsthal, waar ik een drankje kreeg, kwam ze bij met zitten
en ontdooide ze wat, en hadden toch nog een leuk gesprek.
Al verandert dit niet mijn oordeel over de massage!
penkie

Berichtdoor penkie » 28 Jan 2018 16:46

Moest onverwacht een klus in Apeldoorn uitvoeren, welke tot ca. 19.00 uur duurde.
Tijdens een hapje eten, schoot me te binnen kan wel bij Lina langs gaan.
Lina gebeld, ze zei, had wel tijd voor mij had, tegen 20 uur.
Kwam om 20 uur bij haar aan, bleek dat ze inmiddels een andere klant had.
Ze had wel een jong Chinees meisje, nou ja jong bleek ook al 40 te zijn. Leeftijd is bij Aziatische dames altijd moeilijk in te schatten.
Haar naam klonk als "Wie", volgens Lina sprak ze weinig Nederlands en nog minder Engels, dat klopte.
Het was erg moeilijk communiceren met haar, handen voeten, ze tekende met de vinger haar leeftijd op de mijn hand.
Zo ging de communicatie, soms lachwekkend, maar ook vervelend als je elkaar totaal niet begrijpt.
Ze bleef rug en schouders maar masseren, ik probeerde aan te geven, dat ik nog meer lichaamsdelen had.
Uiteindelijk begreep ze het, waar ze wel duidelijk in was: een half uur een heel uur en anderhalf uur, en de daarbij behorende prijzen
kon ze goed uitspreken.
Was een matige massage, en dan hebben we het maar niet over de communicatie.
Al met al niet tevreden.
penkie

Berichtdoor Mart1980 » 08 Feb 2018 15:49

penkie schreef:Ze had wel een jong Chinees meisje, nou ja jong bleek ook al 40 te zijn. Leeftijd is bij Aziatische dames altijd moeilijk in te schatten.
.........Haar naam klonk als "Wie", volgens Lina sprak ze weinig Nederlands en nog minder Engels, dat klopte................

Dit 'jonge' Chineese meisje het "WeeWee", ook ik werd getipt door Lina op deze masseuse.

Onlangs was ik in de gelegenheid deze salon in Apeldoorn weer eens te bezoeken. Qua parkeren ligt Huang Jin Bei An het meest gunstig, dus daar binnengevallen. Ik had weinig tijd en wilde te binnenstad vermijden.
Ik werd door Lina ontvangen, daarbij trok ze het gordijn open en begroete mij, dat de klant hierdoor volledig naakt met slechts een handdoek over zijn krijg te bewonderen viel leek haar niet te storen :shock:.
Lina zelf had geen tijd, nu dan ik kon met WeeWee mee naar de kamer helemaal achterin de zaak. Na het uitkleden mocht ik plaatsnemen op de wankele massagetafel en daar begon WeeWee aan haar missie.
Lina is inderdaad niet zo jong als Lina wil doen overkomen. Toch geen onaardige verschijning, beetje mollig, maar een lief snoetje. Bij het voorstel leek ze wat onzeker, maar lachte lief.
Nu ik kan hetgeen bevestigen wat Penkie beschreef. Een zeer matige, saaie en eentonige massage viel mij ten deel. Communicatie blijkt onmogelijk, naar wensen of klachten werd vooraf niet geïnformeerd.
Tijdens de massage deed ook ik enkele pogingen deze WeeWee te laten merken dat ik het graag anders zag, maar meer inspiratie dan saai blijven aaien en techniekloos kneden had deze masseuse niet. Missie gefaald!
Na een half uur de kleren aangetrokken en haar voor de gemasseerde tijd betaald. Ze was zacht gezegd niet blij, met wilde arm gebaren en voor mij onnavolgbaar Nederlands maakte ze mij duidelijk voor een uur betaald te willen krijgen.
Lina kwam tussen ons beiden, maar koos zonder mijn verhaal te horen de kant van WeeWee. Goed ik kon de deur zelf ook wel van slot halen en naar buiten lopen, dus twee boze en hevig ontdane dames achter gelaten.
Denken ze werkelijk dat ik ga bijbetalen bij een dergelijk slechte massage? Van Lina ook super slecht dat ze het verhaal van de klant niet eens wil aanhoren, geld lijkt de focus, zou de huurlast zwaar drukken?
Ik denk dat ik niet langer welkom ben bij Lina en haar collega's. Jammer dan, een dergelijke salon laat ik liever voor wat het is 8)
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor penkie » 09 Feb 2020 13:39

Na lange tijd weer is bij Lina op bezoek geweest.
Na enige discussie waarom zo een lange tijd niet geweest.
Haar uitgelegd wat mijn problemen waren met haar salon.
Ze kan zich dit alles niet zo goed voorstellen, maar ze begon de
massage sessie, er was niet zo veel op aan te merken, zoals zij
masseert zoals ik haar ken; goed!!
Ik moest toch binnenkort is terug komen en mij laten masseren door een
andere Chinese dame. Gevraagd of deze dame Nederlands spreekt, volgens
Lina spreekt ze redelijk goed Nederlands!?!
Mij toch laten verlijden tot een bezoek, na ca. 3 weken weer eens een afspraak gemaakt.
Nana was de dame die mij zou gaan masseren, goedlachse tengere dame met lang haar.
Nana spreekt matig Nederlands, maar houdt van grapjes en we konden daar dan ook samen
smakelijk uitbundig om lachen. Haar massage vond ik matig en daar kom ik uiteindelijk voor!!
We hadden veel lol samen, op een gegeven moment, stond ze te dansen(springen) van plezier!
Dit had wel tot gevolg, dat ze tijd te kort kwam voor een volledige lichaams massage.
Haar oplossing daarvoor is volgende keer twee uur boeken.
Qua massage viel het mij erg tegen en daar kom je wel voor.
Misschien in de toekomt is een andere dame, want de dames werken ca. 3 maanden bij de salon
en dan gaan ze weer door naar een andere salon.
een band opbouwen met de masseuse zal dan ook erg moeilijk worden.
penkie

Terug naar Apeldoorn