Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Nieuwstraat 97, Ning

Berichtdoor Leen » 18 Jul 2018 23:44

Gisteren maar weer eens langsgeweest bij Sophie. Een stevige massage gehad, soms tegen het pijnlijke aan maar heb er vandaag nog plezier van. Herhaaldelijk heeft zo overigens gevraagd of het goed was en geen pijn deed. Overigens voor de liefhebbers van Tjin, zij was ook weer terug en herkende mij gelijk. Misschien ga ik ook nog wel eens bij haar terug want ook zij kan prima masseren. Maar Sophie blijft wel een topper hoor!
Leen

Berichtdoor MassageZoeker » 10 Sep 2018 00:52

Tjin is inmiddels vertrokken. Weet iemand waar Tjin nu werkt?
MassageZoeker

Berichtdoor Michiel » 23 Feb 2019 17:40

Weer eens bij Ning langsgegaan en trof compleet nieuwe "bemanning" aan. Gekozen voor LIng Ling, een rijpe aantrekkelijke vrouw met een lieve uitstraling.
Uitstekende full body massage genoten met als afsluiting een heerlijke voetmassage. Kom zeker terug bij haar.
Michiel

Berichtdoor Leen » 25 Mei 2019 07:04

Ik ben deze week ook weer eens bij Ning geweest. Ik trof hierbij bekende gezichten aan en was dus blij verrast dat ook Sofie er nog gewoon is. Uiteraard voor haar gekozen en weer mogen genieten van een geweldige massage en ik kwam weer ontspannen maar vol energie bij haar vandaan. Voor de liefhebbers van haar kwaliteiten kan ik wel melden dat ze de maand juni op vakantie gaat naar China. De salon is echter wel gewoon open.
Leen

Vorige

Terug naar Apeldoorn