Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Steenstraat 126, Yi Chun Tang

Berichtdoor Jira Kotinny » 29 Jan 2019 15:11

Mart1980 schreef:Heet deze salon geen Yi chun tang na de sluiting. In elk geval staat dit nu wel op de ramen.

Door het laatste bericht van Udo zie ik nu pas dat ik de eerder door Mart1980 gemelde naamswijziging heb gemist. Foutje! :oops:
In ieder geval staat Beijing vanaf nu onder de naam Yi Chun Tang op het forum.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Arjan » 03 Apr 2019 20:25

Ben vandaag in deze salon geweest en mijn mening dat Chinese dames beter masseren dan Thaise werd hier bevestigd. Gemasseerd door Sense en toptevreden. Aardig en deskundig. Hier zien ze deze jongen vaker!
Arjan

Berichtdoor popeye » 18 Sep 2019 10:35

Hier nu paar keer geweest. De teneur in de vorige berichten is (groten)deels negatief over de inrichting i.c ambiance. Daarin zijn dan dingen zeer ten goede gewijzigd. De inrichting is keurig. De hygiëne op orde en de aparte kamer heeft een prachtige douchecabine. Ruimte was heerlijk verwarmd. Kortom alleen maar positieve zaken in mijn ogen. De dames waren van middelbare leeftijd. Uiterst vriendelijk en in staat om een acceptabele massagekwaliteit te leveren. Conclusie: na een misschien lange aanloopperiode is er nu een goed prijs/kwaliteit verhouding neergezet.
popeye

Berichtdoor cor1006 » 30 Sep 2019 09:08

Mee eens!
cor1006

Berichtdoor Tony » 18 Okt 2019 17:05

Ik ben hier nu een drietal keren geweest. Drie keer genoten. Ik vind de massages bijzonder goed. Ben het dus ook eens met de vorige inzenders.
Tony

Berichtdoor Michiel » 21 Okt 2019 21:46

Toevallig ook op de 18 oktober langs geweest en een uitstekende massage gehad. Een veel betere prijs/kwaliteit verhouding dan menig Thaise salon!
Michiel

Berichtdoor Mart1980 » 13 Jun 2020 16:39

Normaal gezien kom ik zelden bij Yi Chun Tang. De reden hiervan is de slechte hygiëne en verzorgde staat van de salon. Gisteren liep ik door de steenstraat na een massage bij één van de Thaise salons en stond er een Chinese masseuse in de deur van het zonnetje te genieten. Ze lachte naar mij en vroeg of ik een massage wilde. Ik dacht na en dacht aan schimmelranden in de douche en het oude versleten linnengoed voor op de massagetafels.

“half uur dan, als niet massage is goed, dan klaar” zie de masseuse mij en vroeg mij binnen te komen. Deze masseuse stelde zich voor als Lily en had een vriendelijke gezicht. Met haar leuke lach en vrolijke overkomen wist deze oudere chinese masseuse mij te overtuigen. Ik hield mijzelf voor dat douchen niet belangrijk was (dat had ik net al na de Thaise massage gedaan) en dat linnengoed versleten mag zijn als het maar schoon is. Wat een mens al niet bedenk om een reden te bedenken om toch een massage te nemen, terwijl de jarenlange ervaring in je roept niet doen….

Algoed na wat spreken over eerdere ervaringen besloot ik toch een uur te boeken, nadat Lily mij beloofde echt goed voor me te zorgen. Want je wat kun je nou van een half uur zeggen, buiten dat is een half uur prijstechnisch gewoon niet aantrekkelijk ten opzichte van een uur. Voor de massage moest ik wel een mondkapje kopen om vervolgens te dragen tijdens de massage. Maar omdat ik geen geen losse euro had kreeg ik die cadeau van Lily, ze was veel te bang dat ik weer zou vertrekken. Nog even de temperatuur meten, waarna lily in 10 de conclusie trok dat ik ‘100% gezond’ was. De volgende keer ga ik mijn jaarlijkse medische check up bij Lily doen. Haar medische conclusie werd a sneller en b geheel gratis getrokken. Zo snel ben ik nog nooit gezond verklaard.

De salon zelf kan ik kort over zijn, dat blijft een rommelhok. Een is er niet schoon, de kitranden in de douche zijn nog zwarter van de schimmels als voorheen en het behang in de kamers is inmiddels van de muur aan het losraken. Bedlinnen nog altijd rommelig over de handdoeken nog maar te zwijgen. Na navraag mocht ik gelukkig voorin de salon gaan liggen en hoefde ik geen uur in dit depressieve donkere stink kammetje te verblijven. Voorin de salon oogt het schoner, zijn de tafels nieuwer en als het rustig is kan ik leven met scheiding van gordijnen. In elk geval is de ventilatie beter en geeft het licht van buiten mij een beter gevoel dan een oude schemerlampje. Nadeel is dan weer het geluid van de Steenstraat wat door het slecht geïsoleerde raamwerk niet gedempt wordt. En niet te vergeten de opening naar de keuken en wc is door een raar (niet goed sluitend) zeil afgesloten. Geuren van de keuken en wc krijg je er dus gratis bij. Waarom niet gewoon een deur?... het zal wel niet binnen het budget voor de verbouwing gepast hebben.

Goed genoeg over het trieste interieur van des salon. Lily is een wat oudere chinese dame, komt op mij vrolijk en klantvriendelijk over. Haar massage was gewoon gemiddeld. Niet bijzonder goed, maar gewoon in orde. Ze masseerde me stevig waarbij ze na een paar minuten stevig gemasseerd te hebben steeds even ontspannen het stevig gemasseerd deel van het lichaam behandelde. Deze afwisseling was prettig en fijn om te ervaren. Ze behandelde in 1 uur zowel de voorkant als de achterkant van het lichaam. Hoofd en nek werd mee afgesloten. Deed ze overigens prima, lekker ontspannen. Mocht Lily bijvoorbeeld in de Rozentuin werken dan zou ik haar nog wel een bezoeken Zeg nooit, nooit, maar ik verwacht niet snel weer bij Yi Chun Tang binnen te stappen. Daarvoor is de salon te veel vervallen.
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Vorige

Terug naar Arnhem