Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Nieuwe Plein 25, Rozentuin Massage

Berichtdoor nijmegen » 28 Nov 2018 22:46

Volgens mij heb ik deze nieuwe dame ook gehad, ik verstond als naam Shu-Li o.i.d.

Af en toe loop ik bij de Rozentuin naar binnen of zij een nieuwe masseuse hebben.
Meestal staat de oude dame mij op te wachten en dan is het de keus tussen haar en Tsjing, die wel even opgepiept kan worden.
Aangezien beide dames enigszins een aparte manier van communiceren hebben, het woord autistisch is hier op het forum al gevallen. Ach ze doen hun best, maar ik heb toch liever een masseuse waar een beetje mee te communiceren valt.
Tevens masseren beide dames of ze een dood varken aan het masseren zijn, ik loop liever verder.

Echter, er is een nieuwe ster opgedoken, de al eerder genoemde dame.
Bij binnenkomst werd er door de nieuwe dame nauwelijks opgekeken, niet echt een goed begin. Maar goed laat ik het eens proberen. Ik kan het nog altijd na een halfuurtje afbreken.
Onze nieuwe ster bleek echter te kunnen communiceren en redelijk Nederlands te spreken.
Het was daarbij ook een aardige leuke dame. Zij masseert van stevig tot zacht en weet inderdaad te variëren
Ik was er wel over te spreken.
Daarna nog onder de douche en afrekenen.
Zolang zij er werkt stap ik wel vaker deze salon binnen. Het blijft een salon met verrassingen
Gebruikers-avatar
nijmegen

Berichtdoor raarts2 » 18 Feb 2019 15:05

Ik kom hier al een paar jaar, gewoon omdat het goedkoop is en omdat je weet wat je kan verwachten.
De masseuse is Kuen, ze is op leeftijd en ze kijkt soms nors..

Haar massages zijn stevig en constant qua kwaliteit. Ik hou er van, niet teveel poespas. Ik praat niet of nauwelijks en zij ook niet. De laatste 10 minuten op de rug starten we een gesprek. Ze kan heel goed Nederlands.

Af en toe verschijnt er een tweede dame, telkens andere en qua massa bijna altijd iets minder dan die van Kuen.

De inrichting ve salon is heel traditioneel, dwz er is geen inrichting. De Chinese muziek is eigenlijk de enige opvulling, eigenlijk zoals het hoort. Ondanks de kale bedoeling nooit schimmig of onfris. Je kan er zelf douchen, en dat is goed te doen in de nette douche.

Kortom, prima massage.
raarts2

Berichtdoor nijmegen » 14 Mrt 2019 22:31

De Rozentuin schijnt nu een nieuwe eigenaar te hebben. De oude dame is vertrokken en de massages worden nu door 2 nieuwe dames verzorgd.
Allebei erg vriendelijk, qua vriendelijkheidsniveau is de salon er op vooruit gegaan.
Gebruikers-avatar
nijmegen

Berichtdoor Tony » 25 Apr 2019 17:26

Ik ben hier enige tijd ook geweest en was blij verrast met de wijziging van de eigenaar/dames. Salon blijft hetzelfde;-), maar de masseuse / massage was goed. Aardig detail was de leuke doktersjas die zij droeg. Geeft toch het gevoel dat je er toe doet!
Tony

Berichtdoor popeye » 28 Jun 2019 17:45

Gelet op de enthousiaste berichten en de redelijke temperatuur de Rozentuin maar weer eens gefrequenteerd. Slanke dame in fleurig jurkje opende de deur en wees mij de weg. Verontschuldiging voor nog niet afgerond schilderwerk. Geen probleem hoor daar kom ik niet voor. Liggend voorover kop in het gat en zachte handen vinden hun weg over mijn gespierde rug. Ding dong! Nauwelijks 3 minuten onderweg gaat de bel alweer. Mijn masseuse verontschuldigt zich opnieuw en gaat naar de voordeur. Niet veel later herneemt de massage zijn vervolg. Het wordt harder en en harder. Na een kwartiertje trek ik mijn hoofd uit het gat en zie een chinese vrouw in een hotpant. Breed van links naar rechts en voor naar achter. Massief dus. Ik ben uitgewisseld ! Verbijsterd zak ik met mijn hoofd terug in het gat. De massage gaat door. De masseuse heeft beet. Ze blijft consequent zowel met de duim als de punten van de elleboog gaten boren in mijn rug. Nauwelijks gebruik van olie. ”Lekkurrrr?” Degelijk en behoorlijk hard dus. Ik herkende nergens de lovende berichten zoals hier verspreid. Ze heet Tung Tung. Veel plezier heren opvolgers.
popeye

Berichtdoor cor1006 » 29 Jun 2019 10:00

Kortgeleden hier gemasseerd door Nan. Voor de zekerheid maar van te voren een afspraak gemaakt omdat ik niet het risico wilde lopen op een ontmoeting met de hierboven beschreven dame. Nan masseert best goed, maar helaas werd deze massage vele malen onderbroken door de telefoon en de deurbel. Hier moeten ze wat aan veranderen. Bij eerdere massages waren deze onderbrekingen ook al storend. Het is de laatste tijd een drukke tent (waarschijnlijk door Nan en Sisi) maar zorg er dan voor dat er altijd iemand is die niet masseert en de zaken waarneemt.
cor1006

Berichtdoor cor1006 » 02 Sep 2019 08:32

Masseren kunnen ze hier nog steeds, maar het maken van afspraken van te voren heeft hier wat minder zin. De één weet niet wat de ander afspreekt en als je er dan komt is de dame naar keuze net niet beschikbaar of is plotseling van naam veranderd.
cor1006

Vorige

Terug naar Arnhem