Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Emmastraat 3, Mongkhol Thai

Berichtdoor Jira Kotinny » 21 Apr 2014 08:53

Monghkol Thai
Emmastraat 3
6881 ST Velp
Tel: 06-11153610

- Website

Openingstijden: dinsdag t/m zaterdag van 10:00 tot 20:00, zondag en maandag gesloten.
Prijzen: €30 voor een half uur, €50 voor een uur.

mongkol.PNG

Edit Klapsigaar 10-9-2019: adres aangepast, met dank aan Gerrit
0515
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Emmastraat 4, Mongkhol Thai

Berichtdoor speedyt » 23 Sep 2014 08:27

Ben een kleine 2 weken geleden hier langs geweest. Werd zeer vriendelijk ontvangen door Joe Pieng (schrijf het maar zoals ik het hoorde). Ze wees me er meteen op dat ik beter om de hoek kon parkeren omdat het daar geen betaald parkeren was.
Ze vroeg me wat voor massage ik wilde en stelde zelf een combinatie van thaise massage, drukpijnmassage en oliemassage voor. Ik liet me geheel aan haar deskundige inzicht en handen over. Ik kan zeggen dat ik daar geen seconde spijt van heb gehad. Ze vroeg of ik van harde of zachte massage hield en toetste tussendoor regelmatig of alles naar wens was. Ik had voor 1,5 uur gekozen en de tijd vloog voorbij.
Ik heb al veel massage gehad, maar deze hoort absoluut in de top 3 thuis. Wat een heerlijke en professionele massage. Douchen was mogelijk, maar door de manier van masseren en het gebruik van handdoeken was dat na afloop niet eens nodig.
Bij mijn vertrek meldde ze nog even dat de andere masseuses (2 die dag volgens mij) net zo goed waren.
Ze gaan me hier zeker nog vaker zien!
speedyt

Berichtdoor Mart1980 » 23 Nov 2016 19:56

Er wordt over deze salon wel heel weinig geschreven. Waarschijnlijk omdat het een onderbroek aan salon is.
Nu houdt mij dat normaal tegen, maar omdat mijn ontvangst twee weken terug bij Jindarat ongekend asociaal was ben ik doorgelopen.
Ik had geen tijd om nog naar Arnhem te rijden, dus maar voor een uurtje Thai bij An op de tafel gekropen.
Erg mooie salon, douche heerlijk warm, zowel vooraf als achteraf. De kamers ruim, sfeervol en warm. De tafels breed en comfortabel. Echt vele malen mooier dan Jindarat.
An ontving mij uitgebreid en kreeg zelf een drankje aangeboden voor ik besloot om me te laten masseren. De kaart werd uitgebreid uitgelegd en in haar ogen zag ik zoveel plezier dat ik geen twijfel meer kende. Zoals gezegd dus onderbroek aan, nu ben ik daar helemaal niet van, maar An zorgde er voor dat ik dat tijdens de massage helemaal niet als negatief heb ervaren. De billen werden prima gemasseerd en nadien schoon geveegd. De massage was zeer goed te noemen. De spieren werden diep geraakt en nadien was er ruimte voor een heerlijk ontspanning hoofdmassage.

De vriendelijke ontvangst, de rustgevende omgeving, de lieve dame en prima massage doen mij op zeker spoedig terugkomen, ondanks het broekje. Ach ik denk dat ook dat na een paar bezoekje vast uit mag, gezien haar bil massage kan ik me niet anders voorstellen :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Gerrit » 01 Mei 2019 12:08

Een keurige onderbroek aan salon. Geeft kwalitatief uitstekende massages zowel hard als zacht. Ze gaan overigens binnekort verhuizen naar de overkant!
Gerrit

Berichtdoor Gerrit » 10 Sep 2019 14:11

Het heeft even geduurd maar inmiddels verhuisd naar Emmastraat 3.
Gerrit

Berichtdoor Klapsigaar » 10 Sep 2019 18:38

Gerrit schreef:Het heeft even geduurd maar inmiddels verhuisd naar Emmastraat 3.

Dank, ik heb de adresgegevens aangepast. Deze berichtjes verwijder ik tzt.
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Re: Emmastraat 3, Mongkhol Thai

Berichtdoor Gerrit » 23 Sep 2019 07:48

Deze salon is naar de overkant verhuisd en dat ziet er prima uit. Ik had de kamer meteen rechts met 2 massagetafels. De kamer is ruim en heeft een douche. Een douche waar ik geen gebruik van mocht maken omdat ik voor een massage van een half uur had gekozen. Meer tijd had ik niet. Masseuse heetteTroe of is het True? Jonge meid die de kunsten van het masseren goed beheersd. Denk dat ik hier nog wel eens terug kom en dan voor een uur. Aanrader!
Gerrit

Terug naar Velp