Aanmelden    Registreren

Doetinchem, Terborgseweg 55, Kinnaree

Dames en salons in Gelderland die zijn gestopt.
  • Auteur
    Bericht

Re: Terborgseweg 55, Kinnaree

Berichtdoor Marcootje63 » 11 Sep 2018 13:50

Gisteravond een traditionele thaise massage ondergaan. De vastzittende spieren in de onderrug voelen weer soepel aan.
Een goede stevige massage van een uur door Fon.
Marcootje63

Liv Terborgseweg 55, Kinnaree

Berichtdoor Bernaldo » 17 Apr 2019 15:01

Afgelopen week in Doetinchem geweest voor een massage van Liv.
Helaas kreeg ik te horen dat Liv er niet meer werkt........ Da's echt enorm balen!

Wie weet of Liv nog ergens masseert en waar :?: :?: :?:

Uiteindelijk gekozen om een massage te ondergaan van Fon, nou zij kan er ook wat van! :P
Had een ontspanningsmassage van 1 uur en deze pakte wat stevig uit.
Maar super massage gehad.

Puntje is wel altijd de spaarkaart, naam doorgegeven zodat ze het bezoek erbij kunnen zetten maar heb de kaart sinds m'n eerste bezoek niet meer gezien.
Volgende keer even doortastender naar vragen.

Ga zeker binnenkort weer terug :D :D :D
Bernaldo

Berichtdoor PeterPan » 05 Mei 2019 16:10

Ik ben absoluut een groot fan van deze massagesalon en rijd er met regelmaat een stuk voor om. Een van mijn favorieten is echter verdwenen. Weet iemand van jullie waar ' Alice' op dit moment werkzaam is??
PeterPan

Berichtdoor Marcootje63 » 05 Mei 2019 16:31

Is 'Alice' vooral werkzaam in de weekeinden? Ik heb haar ook gemist, staat in de weekeinden vaak de strijk te doen achter de ontvangstbalie.
Jammer dat ze vertrokken zou zijn. Geen idee waar ze nu werkzaam is.
Marcootje63

Berichtdoor Karel Appel » 22 Okt 2019 18:29

Iemand recentelijk nog ervaring opgedaan met de Hammam massage hier?
Ben van plan om dit binnenkort een keer te proberen, maar vind de prijs aan de hoge kant.
Zou graag willen weten of je waar krijgt voor je geld.
Karel Appel

Berichtdoor Nico uit Gouda » 13 Feb 2020 23:06

Karel Appel schreef:Iemand recentelijk nog ervaring opgedaan met de Hammam massage hier?
Ben van plan om dit binnenkort een keer te proberen, maar vind de prijs aan de hoge kant.
Zou graag willen weten of je waar krijgt voor je geld.

Hier ben ik vorige week donderdagavond geweest. Ik had de hamman genomen en daar hoort een oliemassage er achteraan. Beide duurden drie kwartier zodat het geheel anderhalf uur duurt voor €120. Het is aan te bevelen! Hartelijke groeten van Nico :-)
Nico uit Gouda

Berichtdoor Jeroen1985 » 14 Mrt 2020 18:30

Merk aan de weinige recensies dat de corona angst ook onder de forumleden huis houdt. Heb ik geen last van! Dus deze week voor het eerst in deze salon geweest. Op loopafstand van station Doetinchem dus ideaal voor de OV reiziger. Werd ontvangen door een bejaarde thaise die me naar een ruime kamer met douche bracht. Heb er nog even over gedacht om rechtsomkeer te maken maar dat doe je dan weer niet. Ze wees me keurig het toilet en hield de deur voor me open. Nadat ik me had uitgekleed vroeg ze me op de massagetafel te gaan liggen en legde ze een grote handdoek over me. Tot mijn verrassing kreeg ik de mededeling die ik eigenlijk alleen van de horeca ken. " Mijn collega komt zo direct bij u" :P . Dat was even een meevaller Fon was mijn masseuse. En hoewel niet direct de jongste met 48 jaar was ze zeker niet onaantrekkelijk. Ze kan uitstekend masseren en ik moest uiterste inspanning doen om de hormonen te beteugelen. :mrgreen: Enig minpunt is de prijs die ze hier hanteren, €55 voor een massage vind ik veel te veel.
Jeroen1985

Berichtdoor Marcootje63 » 04 Mei 2020 11:26

Heeft Kinnaree Doetinchem nu een andere naam ? Op hun website wordt ook Srithong Massage vernoemd.
Marcootje63

Berichtdoor Jeroen1985 » 04 Mei 2020 18:37

Klopt inderdaad. Zie https://www.srithong.nl/onze-thaise-massages/

Betekent in ieder geval dat deze salon de corona denkt te overleven. De naam Kinnaree is besmet door sluiting in Arnhem denk ik! Prijzen zijn het zelfde.
Jeroen1985

Berichtdoor Joepie » 21 Mei 2020 20:32

Voor de liefhebbers, Alis is weer terug in de weekenden. Is terug sinds nieuwe eigenaar
Joepie

Re: Doetinchem, Terborgseweg 55, Kinnaree

Berichtdoor Jira Kotinny » 25 Mei 2020 21:38

Bedankt nog aan de laatste recensenten voor de info over de naamswijziging!
Aangezien het een overname betreft en ze wellicht niet meer met de vorige naam willen worden geassocieerd, is Srithong er als een nieuw adres opgezet.
Deze tweede vestiging van Kinnaree Arnhem daarentegen is gearchiveerd.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Vorige

Terug naar Gelderland