Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Madernastraat 60, Yamato

Berichtdoor OokInBelgie » 27 Mrt 2021 07:41

Yamato Massage Salon
Madernastraat 60
1323 HN Almere (Stad)
Tel: 06-27303059

- Website

Openingstijden: dagelijks van 11:00 tot 21:00, alleen op afspraak.
Prijzen: €25 per half uur, €40 per uur, €60 per 1,5 uur.

“Feels like home”

YamatoAlmere.JPG

Sophie, bekend van de Noorderwierweg in Amersfoort, heeft een salon aan huis geopend waar ze masseert op afspraak.
Zelf noemt ze het Japanse massage, maar ze is natuurlijk zelf Chinees.

1742
OokInBelgie

Re: Madernastraat 60, Yamato

Berichtdoor Gni » 31 Mrt 2021 08:08

Een massagekamer met faciliteiten, douche, toilet, wastafel, zithoek.

De massage is goed, boven gemiddelde kwaliteit, de masseuse eveneens

Waar voorheen in Amersfoort wel eens een massage oponthoud was, vanwege de deurbel die rinkelde, is er nu een 100% toewijding gedurende je geboekte tijd
Mevrouw werkt alleen op afspraak
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor Jira Kotinny » 31 Mrt 2021 14:10

Bedankt voor deze nieuwe!
Ik heb je bericht nog iets uitgebreidt en van een mooie foto voorzien :D
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Gni » 31 Mrt 2021 14:40

Jira Kotinny schreef:Bedankt voor deze nieuwe!
Ik heb je bericht nog iets uitgebreidt en van een mooie foto voorzien :D

Ah, een plaatje, achter die lamellen is de massageruimte
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor Proling » 01 Apr 2021 21:11

Ik was vandaag voor het eerst voor massage in Almere. Volgens de eigenaresse was ik de derde gast.
De salon is om door een ringetje te halen en met smaak ingericht. Er is vloerverwarming, een douche en een heerlijk zachte tafel. Alles is nieuw, van de lakens en handdoeken tot de meubels, de verlichting en het koffie-apparaat.

De dame zelf ken ik al vele jaren maar ik heb nooit geweten dat ze zichzelf Sophie noemt.
De massage was voor mij dus geen verrassing en als vanouds. Zowel hard als zacht uitstekend en heel professioneel.
Proling

Berichtdoor Drijver » 02 Apr 2021 16:48

De Almeerse aarde is nogal droog en verdord als het om goede Chinese massages gaat. Maar de salon van Sophie toont zich een ware oase. Al bij de eerste aanrakingen voel je dat ze weet wat ze doet. In een massage, die verre van preuts is, weet ze de pijnpunten te vinden. Het oogt allemaal coronaproof, hoewel dat pas echt blijkt na een vijftal dagen. Communiceren gaat moeizaam, maar daar kom je ook niet voor. Herhalingsgevaar groot!

Drijver
Drijver

Berichtdoor Puffer » 14 Apr 2021 23:53

Omdat ik een paar uurtjes moest overbruggen ben ik op dit nieuwe adres langsgegaan.

Sfeervolle en smaakvol verbouwde ruimte aan huis. Ik zie dit als een Chinese salon aan huis, en zo mooi heb ik dat nog niet eerder gezien.
Ingang met zitje, toilet, een nis met een mooie douche. Alles in dezelfde ruimte.
En centraal een stevige tafel die voor mijn lange lijf helaas veel te kort was, mijn voeten bungelden er maar wat bij.

De masseuse beheerst naast de zachte grepen ook wat harde grepen. Maar echt hoogstaand werd het nooit.
Zo jammer dat er een taalprobleem is, haar Nederlands is afwezig en Engels vertoond gaten.
Het lijkt alsof de charmante en slanke Sophia zelf ook wel een babbeltje zou willen maken.

Het werd een relaxed uurtje, zeker aan te raden voor een korte onderbreking.
Als je dan ook nog afspreekt dat je wilt douchen (kwam er deze keer niet van) kan je zo verder met het 2e deel van je dag.
Puffer

Terug naar Almere