Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Grote Markt 57, Shanghai Massage

Berichtdoor pauls » 14 Jul 2012 01:23

Shanghai Massage
Grote Markt 57
1315 JC Almere
Tel: 036-5306420

- Website

Openingstijden: maandag t/m zondag van 11:00 tot 22:00 uur
Prijs: ontspanningsmassage 60 min. € 35,-

ShanghaiAlmere.PNG

Midden in het centrum, standaard prijzen.
Op eerste etage dus geen zicht hoe de zaak eruit ziet.

Edit Jira 2.6.18: website toegevoegd met dank aan 4hands

0013
pauls

Berichtdoor JanT » 23 Jul 2012 22:44

Het is even zoeken naar de ingang. Het staat wel op de deur maar die stond open. Dan stap je binnen in een halletje met brievenbussen en bellen. Na het bellen wordt er een deur ontgrendeld en kun je doorlopen naar de 1e etage en zonder meer de salon binnengaan.
Zeer grote ruimte waarin halverwege 3 massagetafels staan afgescheiden met gordijnen. Ik werd ontvangen door een wat oudere Chinese man die goed Nederlands sprak en werd verzocht 5 minuten te wachten omdat de masseuse een andere massage al aan het beëindigen was.
Zodra ze vrij was nam ze mij mee naar een massagetafel en verdween weer. Ik ontkleedde me geheel en ging alvast op de tafel liggen. De masseuse kwam terug en legde meteen een handdoek over me heen. Even later hoordde ik haar "meneer.." zeggen. Toen ik opkeek stond ze met mijn boxershort in de hand voor me en vroeg me deze weer aan te doen waarna de massage een aanvang kon nemen.
Hoewel ze niet groot is en tenger gebouwd wist ze toch aardig wat kracht te ontwikkelen en gaf een stevige massage waarbij ze ook haar knieën, voeten en onderbenen gebruikte evenals haar onderarmen. Mijn onderrug en billen werden ook goed meegenomen waarbij de short naar beneden geschoven werd. Het was een heel goede massage.
Behalve de keren dat ze vroeg of het naar mijn zin was werd er niet gepraat. Op de achtergrond werd Chinese muziek gedraaid maar volgens mij heb ik bepaalde deuntjes wel 10x langs horen komen maar het werkte wel ontspannend. Het uur werd netjes volgemaakt waarna me nog iets te drinken aangeboden werd.

De salon is pas 2 maanden open en ziet er netjes uit. De handdoeken leken schoon en er staat een nieuwe wasmachine die hopelijk regelmatig gebruikt wordt. De "eigenaar?"vertelde dat er normaal 2 dames aanwezig zijn maar dat de andere nog aan het winkelen was. In het weekend zijn er zelfs 3 masseuses.

Opvallend voor mij was dat zowel voor mij als na mij de klant een vrouw was, dat heb ik in Amsterdam nog nooit meegemaakt.

Er werd gevraagd of ik alvast een nieuwe afspraak wilde maken maar dat heb ik nog maar even niet gedaan maar zal hier zeker nog wel terugkomen.
JanT

Re: Grote Markt 57, Shanghai Massage

Berichtdoor sjarlie » 18 Jul 2017 15:05

Ik woon sinds kort in almere en ben hier 3 keer geweest en 3 keer was er alleen een man die me zei "alleen man massage, morgen flauw" .

Nou, dat was het. Ik ben er niet gemasseert.

Groetjes,

sjarlie
sjarlie

Berichtdoor Klapsigaar » 18 Jul 2017 21:11

Misschien zelf zout meenemen?
Lijkt me dat we deze toko in de gaten moeten houden...
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Berichtdoor thaithai » 27 Jul 2017 11:01

Omdat deze salon toch dichtbij het station ligt heb ik gisteren mijn reis onderbroken voor een massage alhier. Ik werd binnengelaten door Lili en deze leidde me naar een met een deur afgesloten kamertje achter de receptie waar een zeer lage massagetafel stond. Omdat er verder niets aangegeven stond ben ik afgedekt met een handdoek broek-uit op de tafel gaan liggen. Bij binnenkomst arrangeerde Lili de handdoek opnieuw en kreeg ik ook nog een lichte handdoek over mijn hoofd. De massage werd door Lili zittend op een kruk gegeven, vandaar de zeer lage tafel waarschijnlijk. De gehele rug werd goed gemasseerd waarbij de schouders de meeste aandacht kregen. Het hoofd en de rest van de ledematen werd heel zacht, bijna strelend gemasseerd. Helaas werd de massage regelmatig onderbroken voor het beantwoorden van de telefoon en om nieuwe klanten binnen te laten. "Sorry, klanten praten" was het excuus maar verder was er echt geen gesprek te voeren. Op alle op- en aanmerkingen mijnerzijds werd niet ingegaan en werden alleen beantwoord met een royale glimlach. De olie werd verwijderd met een doekje. De massage duurde precies een uur.
De prijs van de massage was € 35. Ik betaalde de massage met 2 briefjes van € 20 en omdat ook na enig zoekwerk er geen briefje van € 5 gevonden werd kreeg ik een 10 euro biljet terug. Dat ben ik nog nooit tegengekomen en voor deze eerlijkheid en mede ook voor het accepteren van de broek-uit heb ik toch € 40 betaald.
Zowel bij aankomst als bij vertrek zag ik dat de massages gegeven in de salon zelf met maar half gesloten gordijnen gegeven werden.
Gebruikers-avatar
thaithai

Berichtdoor Puffer » 23 Nov 2019 13:36

Gesloten van 10-24 november 2019.
Jammer dat ze dat niet op de website hadden gezet.
Ik stond na een moeizame reis voor een dichte deur.
Puffer

Berichtdoor har1967 » 17 Jan 2020 18:04

Deze salon ook maar eens bezocht. Ligt in het centrum van Almere. Inderdaad beneden aanbellen en dan wordt de deur open gedaan. Bij binnenkomst verwelkomt door bellende oude Chinese man. Er waren verder geen masseuses aanwezig ( pas 3 uur later zou er een meisje komen) en om me nou te laten masseren door hem daar had ik geen trek in. Ben maar weer vertrokken.
har1967

Terug naar Almere