Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Grote Berg 85, Nada

Berichtdoor Jira Kotinny » 20 Aug 2015 12:40

Nada Thaise Massage
Grote Berg 85
5611 KJ Eindhoven
Tel: 06-53561003

- Website
- Facebook

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 11:00 - 22:00, zondag 11:00 - 19:00.
Prijzen: vanaf €50 per uur, €75 per 1,5 uur, €95 per 2 uur.

NadaEindhoven2.PNG

Edit Jira 18.3.18: adres aangepast van Twentelaan 2 naar Grote Berg 85, algemene gegevens aangepast

0994
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Grote Berg 85, Nada

Berichtdoor Jira Kotinny » 18 Mrt 2018 14:06

Sinds begin deze maand is Nada verhuisd, van een thuisadres aan de Twentelaan naar een winkelpand aan de Grote Berg.
Openingstijden en prijzen zijn daarbij iets aangepast.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Mart1980 » 16 Okt 2018 10:18

Als ik in Einhoven ben en echt toe ben aan een goede tradionele massage maak ik meestal zonder twijfel een afspraak bij Nada, Em is daarbij mijn vaste keuze.
Em is een goedlachse, kleine en ranke thaise dame. Altijd spontaan en blij mij te zien. Bij aankomst krijg ik altijd een dikke knuffel en voel me zeer welkom bij haar.
De salon is niet groot maar wel sfeervol ingericht. Twee kamers, een duo kamer en een enkele kamer. Kamers zijn redelijke ruim gezet, mooie stevige massage tafels, en een goede matras waarop de massage goed tot zijn recht komt.
Douchen geen probleem zowel voor als na de massage alle ruimte om te douchen. Hoewel Tijdens het douchen voor de massage zet Em altijd de warme olie klaar.
Als ik uit de douche stap staat Em altijd zonder uitzonder te wachten met een handdoek om mijn rug na te drogen zodat ze direct kan beginnen aan haar massage.
Hoewel ik uit ervaring weet dat Em ook heerlijk ontspannen kan masseren wil ik benadrukken dat haar traditionele massage super goed is. Perfect afgestemd op de klachten of wensen van de klant.
Zoals zoveel masseuse is Em opgeleid bij Wat Pho, de bekendste massageschool van Thailand. Em echter heeft haar technieken niet even snel geleerd maar probeert ze met veel aandacht goed in de praktijk te brengen.
Em maakt gebruik van vele afwisselende rek- en strekoefeningen en daarnaast wordt er zachte druk op de reflexpunten uitgeoefend. Ondanks het klassiek beeld van de massage waarbij geen olie wordt gebruikt toch heel ontspannen ook.
Na de massage ruimt Em de kamer op ga ik altijd nog even douche. Laatste vermelding zijn de heerlijke mint snoepjes met chocolade die na de massage worden uitgedeeld, ik moet toch eens nazien waar ze die inkopen :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Cuckoo » 23 Okt 2018 17:38

Na mijn ervaring bij Malay Thai eerder op de dag had ik toch nog de behoefte aan een stevigere massage. Aangezien ik niet of nauwelijks bekend ben in Eindhoven ben ik (na het lezen van Mart zijn recensie) hier maar eens binnenstapt. Heb een traditionele massage van Em mogen ontvangen. Bij de eerste grepen voelde ik dat het goed zat en ben een goed uur stevig onderhanden genomen. Em praat niet veel en is volledig gefocused om wat voor haar ligt. Ongelofelijk dat zo’n klein vrouwtje zoveel kracht kan leveren. Ik kon de inrichting van deze salon ook wel waarderen. Vijftig euro afgerekend en weer tevreden huiswaarts. Het forum heeft zijn waarde wederom bewezen. Ik kom hier nog wel eens terug.
Cuckoo

Berichtdoor Johnny » 17 Dec 2018 01:04

Dank voor de recensies, ik ben nooit bij Nada geweest terwijl ik heel dichtbij woon, Ik zal een bezoekje plannen en mij ervaring delen :)

Groeten, Johnny
Johnny

Berichtdoor Kumiko » 23 Mrt 2019 14:48

Ik had wel zin in een serieuze massage en was in de buurt dus deze leek me wel wat
Ik had netjes van te voren een afspraak gemaakt met Em vanwege de goede recensie op dit forum deze maar bij binnenkomst werd mij Jane (ik hoop dat ik haar naam goed herinner) toegewezen, ik ben hier verder niet op ingegaan.
Jane begeleide me naar de kleine kamer, de andere kamer(s) heb ik niet gezien in deze kamer was iig geen douche aanwezig.
De massage kon beginnen, ik had afgesproken voor een twee uur durende oliemassage. Jane dekte mij toe met een laken gaf mij een vakkundige massage, ze vraagt van te voren netjes hoe hard je het wil hebben en vraagt of je wel comfortabel genoeg ligt, erg klantvriendelijk.
Ik vond haar wel een beetje afstandelijk, bij het omdraaien op de rug dekt ze je ogen af met een handdoek , ik had hier geen probleem mee, ik lig sowieso liever in een halfdonkere massagekamer. Voor de rest niks dan lof over haar massagekwaliteiten 7,5/10 ik heb twee fijne uurtjes gehad.
Communicatie in Engels, Jane werkt alleen op Vrijdag en Zaterdag
Prijs is hier wel aan de forse kant voor zo’n kleine salon en de kamer waar ik lag was behoorlijk gehorig.
Je kan hier in tegenstelling wat op de website vermeld staat wel pinnen.
Ik kom hier misschien nog wel eens terug als ik in de buurt ben.

Prijzen hierboven kunnen worden aangepast:

Traditionele Thaise Massage
€60,- voor 60 minuten
€80,- voor 90 minuten
€120,-voor 120 minuten

Olie Massage
€30,- voor 30 minuten
€55,- voor 60 minuten
€75,- voor 90 minuten
€110,- voor 120 minuten
Kumiko

Berichtdoor Johnny » 15 Mei 2019 22:23

Een tijd geleden voor het eerst in deze salon geweest voor een massage en heel goed bevallen. Vriendelijk ontvangen door Em en begeleid naar een kamer met een douche, ideaal om na het douchen meteen op de (verwarmde) tafel te mogen liggen. Fijne ontspannende massage van Em gehad totdat ik me omdraaide, het bleek een heel andere masseuse te zijn! :brullen: Ze stelde zich voor als Sasima, ergens tijdens de massage was een wisseltruc gebeurd en ik had het niet eens door haha, Sasima moest ook zelf om lachen en is verder gegaan met een hele fijne massage. Prijs/kwaliteit goed voor mij.

Wel iets dat ik vreemd vond, na het vooraf douchen vertelde Em mij dat ik 1x mocht douchen, ik weet niet of dat een vaste regel is of omdat het al laat was, wel opmerkelijk
Johnny

Terug naar Eindhoven