Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Utrecht, Jo Wüthrichlaan 1, De Orchidee

Berichtdoor Jan2807 » 11 Mei 2012 15:13

Beautysalon De Orchidee
Jo Wüthrichlaan 1
3526 XX Utrecht
Telefoon: 030-8891119 / 06-81599199 (Lan Anh)

- Website

Prijs: €59 per uur, €79 per 1,5 uur.
Openingstijden niet bekend, maar alleen op afspraak.

OrchideeVietnam.png

Al ruim twee jaar kom ik regelmatig op dit geweldige adres voor een massage van 1,5 uur. Dit vind plaats in een aparte ruimte van de schoonheidssalon.
De praktijkruimte is keurig, ook voorzien van airco, en je kan er na afloop ook douchen. Het is makkelijk te vinden en parkeren is ook gratis.
Het hele lichaam wordt onderhanden genomen en de delen, welke niet worden gemasseerd, worden heerlijk afgedekt met badlakens. Het is een mooie brede tafel waar je uitstekend op ligt.

Lan Anh is een leuke vriendelijke dame, afkomstig uit Vietnam, en spreekt al zeer goed de Nederlandse taal.
Veel meer ga ik er niet meer over vertellen anders wordt er gedacht dat ik een aandeel in deze zaak heb, maar jullie moeten het zelf maar gaan ondervinden.

0404
Jan2807

Berichtdoor mihoen » 11 Mei 2012 22:05

De website ziet er goed uit maar het is overduidelijk een keurige beautysalon.
mihoen

Berichtdoor Jan2807 » 27 Jul 2012 13:20

Afgelopen maand al 2 keer bij Lan op bezoek geweest voor haar fantastische massage.

Deze massage vindt plaats in een prettige ruimte met airco en wordt op een goede manier opgebouwd.
Zij is op dit moment mijn favoriete masseuse en zal in de toekomst haar nog vaak gaan bezoeken voor 1,5 uur heerlijke ontspanning.
Jan2807

Berichtdoor JanT » 27 Jul 2012 14:07

Op de website ziet het er inderdaad gelikt uit en als het inderdaad zo goed is als je zegt is het misschien het geld wel waard en zal ik het ook eens gaan proberen. Zelf ben ik al 65+ en moet voor 1 1/2 uur dus maar 63,75 betalen?
JanT

Re: Utrecht, Jo Wüthrichlaan 1, Lan Anh Hoang

Berichtdoor Jan2807 » 04 Jul 2014 12:24

Ik ben de wandelaar geweest, die dit adres heeft laten opnemen in dit forum.
Zij adverteert ook op marktplaats en zoekt ook op andere manieren de publiciteit om klanten te werven.
Nou valt het mij op dat weinig mede wandelaars over deze salon schrijven of zij komen niet naar dit adres, zeker ten onrechte.
De prijs van de massage is misschien wat stevig, maar je krijgt er wat voor terug.
Ik kom hier al vanaf 2010 en gemiddeld 1 á 2 per maand en ben nooit teleurgesteld naar huis gegaan.
Ben hier niet om reclame te maken , maar ik kan mij ook niet voorstellen, dat niet meer mede wandelaars hier zijn geweest.
Sinds 2012 geen recensies meer, dus mede wandelaars ga het een keer ondervinden.
Jan2807

Berichtdoor oortjes » 04 Jul 2014 19:33

Kan je er wandelen dan?
Dag allemaal! Ik ben weg.
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor Jan2807 » 04 Jul 2014 22:54

Kan je ook nog iets anders verzinnen meneer Oortjes?
Jan2807

Berichtdoor oortjes » 05 Jul 2014 10:08

Wat jij wil, mijn oortjes horen voldoende. In dit geval vroeg ik me af of ik goed begreep wat ik las, vandaar de vraag.

Wandelen kan immers in Utrecht niet zo veel meer, dus het zou me verbazen als dat in Oog in Al zou kunnen.
Dag allemaal! Ik ben weg.
Gebruikers-avatar
oortjes

Re: Utrecht, Jo Wüthrichlaan 1, De Orchidee

Berichtdoor Gni » 26 Apr 2018 07:59

Recent mij laten masseren door deze charmante mevrouw, a raison van 59 euro per uur
De massage was professioneel, het is te voelen dat dit een geroutineerde masseuse is

Voor 59 euro verwacht ik wat, de ontvangst was rommelig, mevrouw bleef na mijn binnenkomst nog lang napraten met een vertrekkende vriendin, terwijl de klok door bleef lopen

Tevens ben ik niet gecharmeerd van het inpakken als een mummie van mijn lichaam, uitsluitend het te masseren gedeelte werd ontdaan van de vele handdoeken en badlakens, daarna begon het mummificerende inpakken weer.

Voor het gebodene een te forse vraagprijs
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor etna » 27 Apr 2018 12:36

Ben hier ook eens binnen gelopen leuke mooie vrouw mooie salon prima hygiëne
uitstekende massage een van de beste die ik heb gehad geen rare fratsen gr. etna
etna

Berichtdoor Jan2807 » 17 Sep 2018 12:46

De eerste keer , dat ik deze salon heb bezocht was is 2010 en nog steeds laat ik mij door deze mooie dame masseren.
De massages zijn nog steeds naar tevredenheid en als je er al zolang komt is er een andere klik/verhouding als je ergens voor de eerste keer een afspraak maakt.
We praten ook erg veel met elkaar over koetjes en kalfjes, maar over serieuze zaken zoals familie aangelegenheden.
Dat vind ik altijd prettig als er een klik met de masseuse en dat geeft een vertrouwd gevoel.
Daardoor lig je ook meer ontspannen op een massagetafel.
Doorgaans laat ik mij voor 1,5 uur masseren, maar er wordt daar niet zo strikt aangehouden.
Na de massage ga ik altijd met een goed gevoel naar huis en val dan als een blok in slaap als ik naar bed ga door de heerlijke ontspanning!!
Met een regelmaat van 1 keer per maand laat ik mij door haar masseren en ben over 3 weken daar weer aan toe.
Jan2807

Berichtdoor Kumiko » 29 Sep 2018 09:08

Ik ben hier een vijftal keer geweest.
Het is een salon aan huis.
Lan is een inderdaad een charmante en mooie vrouw afkomstig uit Vietnam. De salon ziet er keurig uit en hygiëne prima in orde.
Het is volgens mij meer een salon waar vrouwen terecht kunnen, maar mannen zijn hier ook gewoon welkom.
Ik koos altijd voor de bodyscrub met massage maar die zie ik nu niet meer in het menu staan.
Ik vond haar massages altijd goed en vakkundig
Ik had ook een goede klik met haar, na de massage bleven we altijd nog lang napraten ze nam echt de tijd voor je.
Ik ben een aantal jaar hier niet geweest, goed om te horen dat ze nog steeds masseert.
Misschien dat ik binnenkort weer een afspraak maak.
Kumiko

Berichtdoor Reynaerde de Vos » 15 Feb 2019 08:28

Alle criteria zijn aanwezig voor een genoeglijke tijd.
Het is makkelijk gratis parkeren, het is op de begane grond.
Het is ruim, behaaglijk en schoon in de praktijkruimte
Er is een douche, en schone grote handdoeken
Mevrouw is gediplomeerd, charmant en gastvrij
De massage is grondig, en goed, op verzoek krijgen bepaalde lichaamsdelen
iets meer de nodige aandacht.

De kosten voor een sessie overschrijden ruimschoots die van de concurrentie
De reden daarvoor heb ik niet terug kunnen voelen in de behandeling
曷 waarom, wanneer, wat, waar, wie
Gebruikers-avatar
Reynaerde de Vos

Terug naar Vietnamese massage adressen