Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Hertogstraat 36, Lili

Berichtdoor Jira Kotinny » 28 Nov 2016 20:26

Lili Chinese Massage
Hertogstraat 36
5611 PB Eindhoven
Tel: 06-85875086

- Website

Dagelijks geopend van 10:00 – 22:00.
Prijzen: vanaf €25 per half uur, €40 per uur.

LiliEindhoven.PNG

1183
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Hertogstraat 36, Lili

Berichtdoor Mart1980 » 16 Okt 2018 10:29

Geen enkel bericht over dit Chinese salonnetje, dat mag toch niet waar zijn! Ik kom ten opzichte van mijn Thaise salon bezoekjes niet vaak bij Chinese salon maar deze staat toch af en toe op mijn lijstje.
Salon Lili zoals vaak bij Chinese salon simpel toch doeltreffende ingericht. De masseuse zitten voor in de salon op hun klanten te wachten, achter in de salon enkele kamers met massagetafel.
De salon zelf oogt simpel doch schoon, de masseuse hier vriendelijk, zorgzaam en knap. Hoewel voor een massage niet echt van belang wel meegenomen als een masseuse attractief oogt en aan haar verzorging werkt.
Mijn favoriet masseuse hier het Jojo, midden dertig en sierlijk gebouwd. Ze is het bezit van een stel prachtig ogen, maar vergis je er niet in ze kan zeer sterk masseren.
Haar massage is naar wens zeer krachtig waarbij veel druk word gezet op de spieren en knopen welke Jojo weet te vinden. Kies je voor een ontspannen massage krijg je een heerlijk langzame massage waarbij veel olie wordt gebruikt.
Jojo heeft zowel de spieren om hard te masseren als de zachte handen om heerlijk ontspannen te strelen. Ik kies dan ook vaak voor een hier stevig en daarna een uurtje echte ontspanning. Een genot om door haar behandeld te worden.
Na de massage haalt Jojo vaak een warme schaal water met handdoeken om de olie van het lichaam te wassen. Na een kop thee kan haar klant de salon voldaan verlaten. Fijn Chinees adresje :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Re: Hertogstraat 36, Lili

Berichtdoor Johnny » 15 Mei 2019 22:03

Ik sluit me aan Mart zijn recensie, dit is een fijne chinese massage salon voor een vriendelijke prijs. Ik heb massages gehad van Hong (werkt niet meer helaas) en Yoyo, ik hou meer van de ontspannende massage en dat kunnen de masseuses hier wel goed. Ik zou wel aanraden om van te voren een afspraak te maken en de douche kan wel reparatie buurt gebruiken :)
Johnny

Terug naar Eindhoven