Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Boerendijk 4A, Phoomphoen

Berichtdoor Maximilian » 11 Dec 2012 17:06

Phoomphoen Thaispa & Massage
Boerendijk 4a
3442 AH Woerden
Tel: 06-30857776

- Website

Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 21:00, zaterdag van 11:00 tot 19:00; alleen op afspraak.
Prijzen: per uur €55, per 1,5 uur €80, per 2 uur €105.

PhoomphoenWoerden2.PNG

Edit Jira 13.12.14: naam salon veranderd van Mantra naar Phoomphoen.

0430
Maximilian

Re: Boerendijk 4A, Mantra-Spa

Berichtdoor mistered » 14 Mei 2014 16:18

Twee weken geleden was ik hier in de buurt en dacht.... Heb ik geen spijt van gehad. Een heerlijke stevige massage van Ing ondergaan. ze weet de knopen wel uit de schouders te masseren. Ing spreekt uitstekend Nederlands. Jammer dat de prijs, met 55 euro wat aan de hoge kant is en dat er geen gelegenheid is om te douchen. De salon ziet er overigens pima uit.
mistered

Re: Boerendijk 4A, Phoomphoen

Berichtdoor Jira Kotinny » 13 Dec 2014 14:18

Deze zaak heeft de naam recentelijk veranderd van Mantra Spa naar Phoomphoen Thaispa & Massage, al is de nieuwe website alleen nog te bereiken via de oude naam.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor AndreWoerden » 27 Jan 2016 15:41

Als de oude website wordt gezocht wordt direct doorgeschakeld naar http://phoomphoenthaispamassage.nl/ en ja de massage is zeer goed!
AndreWoerden

Berichtdoor Jira Kotinny » 27 Jan 2016 16:50

AndreWoerden schreef:Als de oude website wordt gezocht wordt direct doorgeschakeld naar http://phoomphoenthaispamassage.nl/ en ja de massage is zeer goed!

Bedankt!, nieuw link is geplaatst.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor oortjes » 27 Dec 2016 20:03

Vanmiddag reed ik over de A12 en besloot de afslag Woerden te nemen om deze salon eens uit te proberen. Dat was een goede keuze.

Nadat de deur voor me open ging, werd me gevraagd of ik een afspraak wilde maken. Dat wilde ik niet, ik wilde gelijk gemasseerd worden. Ik had geluk, dat was ook mogelijk. Ik werd naar een kamer met twee matrassen geleid, zag er keurig uit. Even later kwam de dame die me binnen liet weer terug, zij bleek ook de massage te doen. Dat deed ze zeker niet onverdienstelijk. De volgorde was vrij standaard, namelijk rug, benen, armen, hoofd, met omdraaien tijdens de massage van de benen. Ze wist echter afwisselend te masseren, meerdere vormen wisselden elkaar af. Ongevraagd pakte ze kruidenstempels, na de massage van de rug. Daar houd ik niet van, dus die gingen weer weg. Ze vond het geen probleem en masseerde vrolijk verder.

Enig nadeel vond ik dat de salon vrij gehorig is. Er zijn twee afgescheiden kamers, met een gordijn i.p.v. een deur als ingang. Vooraan is een ruimte waar de masseuses kunnen zitten, achterin een toilet en douche. Die laatste werd duidelijk niet veel gebruikt, er stond rommel. Nodig was het ook niet, veel olie werd niet gebruikt. Met handdoeken werd deze keurig weggewerkt.

Pluspunt is dat ik een erg aardige masseuse trof. Voor haar kom ik zeker nog eens terug.
Dag allemaal! Ik ben weg.
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor Janno » 17 Apr 2019 15:36

laatste maanden paar keer geweest hier
is vriendelijk personeel en goede massages dames hebben duidelijk kennis van zaken.
pijnpunten worden zeer goed behandeld
heb 2 verschillende masseuses gehad met ieder haar eigen werkwijze maar allebei top.
zaak ziet er wel rommelig en gedateerd uit
onderbroek mag desgewenst uit maar verder geen fratsen

groet
Janno

Berichtdoor Arnold74 » 24 Apr 2019 08:31

Gisteren was ik op de A12 en dacht laat ik deze zaak eens bezoeken.
Het werd een half uur, waarin de rug goed behandeld werd.
Pijnpunten worden goed aangepakt.
De kamers zelf zijn wel goed te doen, de gang en entree is inderdaad wat gedateerd.
Arnold74

Terug naar Woerden