Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Zeedijk 36, Chinees Medische Afslankpraktijk

Berichtdoor Maximilian » 31 Okt 2011 22:04

Chinees Medische Afslankpraktijk
Zeedijk 36
1012 AR Amsterdam
Tel: 020-6235659

Openingstijden: dagelijks van 10:30 tot 24:00.
Prijzen: €20 per half uur, €35 per uur.

gevel.jpg
gevel.jpg (13.6 KiB) 2239 keer bekeken

Ik ben hier één keer geweest, ongeveer anderhalf jaar geleden. Een soort paramedische praktijk, waarin vooral vrouwen worden voorzien van afvalkruiden en geeft men massages om af te vallen. Ik vond er niets aan. De sfeer was enigzins alternatief en op vrouwen gericht. De massages vonden plaats in een hoekje van de winkel die met gordijnen kon worden afgesloten. Privacy nul komma nul, dus. En elke keer als de voordeur openging, kreeg ik een golf koude lucht over me heen. De massage was niet slecht, maar kon mij niet bekoren. En uiteraard is erotiek hier niet aan de orde, maar dat had ik bij het binnentreden ook niet verwacht. Al met al gaf deze salon mij een wat onbestemd gevoel. Maar geen nood: er vlak bij zit er nog eentje...

0020
Maximilian

Re: Zeedijk 38, Afslankpraktijk

Berichtdoor Lex » 30 Nov 2012 02:54

Belofte maakt schuld. Ik had ergens eens beloofd een recensie te schrijven zodra deze salon weer vaste masseuses lijkt te hebben. In het verleden ben ik hier vaak geweest, en veelal goede massages. Ik heb hier tevens mijn eerste massage ooit gehad. Een aardige dame die me naar binnen lokte. Bleek later een "oppas" te zijn omdat de eigenaresse op vakantie was. Van een andere masseuse die ik hier later trof gehoord dat de eigenaresse geen gebruik meer maakt van haar diensten aan gezien ze bepaalde geruchten had gehoord. Voor haar was het blijkbaar aanleiding om alleen met jonge dames te werken. Ben in die dagen een paar keer "proefpersoon" geweest, toen toevallig met nog iemand 2 jonge dames massageles aan het geven was. Met wisselend succes, de ene gaf zo'n ongenadig harde massage dat ik 2 dagen later nog steeds de duimen in de drukpunten voelde :shock: Het bizarre was dat de massage op dat moment gewoon lekker hard aanvoelde. Een andere keer heb ik hier mijn record gevestigd, met een studente die me uiteindelijk 3 en half uur lang hemels heeft gemasseerd. Dit was overigens na een paar bezoeken. Maar, helaas ook studentes gaan weer terug naar China, of verkiezen een carriere elders. Op een gegeven moment had ik er een beetje genoeg van, elke keer mijn favoriete masseuse of opvolgster te zien vertrekken, en heb ik de salon spreekwoordelijk links laten liggen. In de tussentijd zijn de gordijnen vervangen door wanden, zijn de in een eerder genoemde recensie de kruiden verdwenen, en is er een 3e tafel bij gekomen. Ik kom hier met enige regelmaat langs en zag al een aantal weken dezelfde masseuse van middelbare leeftijd zitten. De voorgeschiedenis wetende, moet dat dus iemand zijn waarvan de eigenaresse er vertrouwen in heeft dat haar salon geen dubieze reputatie krijgt. Ik ben haar naam even kwijt, maar ze heeft mooi lang stijl zwart haar en ziet er goed verzorgd uit. Het lijkt een zegen voor mij bij deze salon maar ook bij deze masseuse voel ik me weer buitengewoon op mijn gemak. Het is dan ook moeilijk voorbij te lopen zonder naar binnen te gaan als ze beschikbaar is. Of het aan mijn timing ligt weet ik niet, maar het is dus al een paar dagen op rij genieten geblazen in deze salon en ook nu weer lijkt de perfectie in elke opvolgende massage toe te nemen. De hoeveelheid olie is zoals altijd precies genoeg, en geurloos. Een muziekje op de achtergrond, en voor de rest geen andere afleidende fratsen. Eenvoud is de ziel der bevalligheid.
Lex

Berichtdoor Lex » 07 Feb 2015 19:31

Liep een poosje terug hier voorbij en merkte Bloemen op. Bloemen is een masseuse die al ruim een jaar van mijn radar was verdwenen, en vroeger ook werkzaam was in de omgeving Nieuwmarkt. Bloemen kan nog steeds even goed als vroeger masseren. Lekker stevig, en haar Nederlands wordt ook steeds beter.

Tijdens mijn massage kwamen ook een paar toeristen binnen welke vroegen of neuken ook tot het aanbod hoorde. Ze werden resoluut de deur uit gewerkt.
Lex

Berichtdoor Buddha » 20 Mrt 2015 22:16

De eigenaresse doet acupunctuur, en heeft twee adressen. Op de Zeedijk wordt ook massage gegeven.
Buddha

Berichtdoor P. Puk » 20 Mrt 2015 23:34

In het voorbijgaan, niet lang geleden, kwam Bloemen deze toko uitgestoven om mij duidelijk te maken dat ze nu hier werkt.
Ik kende haar van Oriental Pearl, thans gesloten.
En inderdaad, haar Nederlands is iets beter, maar nog steeds lastig te verstaan. Maar goed, vroeger praatte ze heel veel zonder dat je er ook maar één woord van begreep :shock:
Lieve en goede masseuse die mij wellicht in deze toko nog een keer zal zien. De sfeer bij de afslankpraktijk lijkt mij minder benauwend dan eerder, een kwestie van uitproberen, dus.
Draagmoeder: Zij, die de kratjes bier binnendraagt, terwijl hij op de bank voetbal ligt te kijken.
Gebruikers-avatar
P. Puk

Re: Zeedijk 36, Chinees Medische Afslankpraktijk

Berichtdoor Lex » 29 Jun 2020 00:36

Was hier al een poos niet geweest maar als je dan in het voorbij lopen zo hartelijk wordt begroet door de masseuse die je al jaren kent, dan is het een no-brainer om jezelf even op een fijne stevige massage te trakteren en wat bij te kletsen. Gelukkig voor haar kwamen er al snel nog meer klanten. Dat kunnen ze wel gebruiken na de verplichte sluiting.
Lex

Berichtdoor Fom » 30 Jun 2020 18:04

Het precieze huisnummer blijft voor mij onduidelijk.

In total zijn er meen ik 3 massage salons in de Zeedijk.
Maar over welke salon dit verhaal gaat begrijp ik niet.
Fom

Berichtdoor cor1006 » 30 Jun 2020 18:34

Nummer 36
cor1006

Berichtdoor Jira Kotinny » 30 Jun 2020 20:05

Zie ook: Google Maps
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Fom » 30 Jun 2020 21:59

Waarom er als adresnummer zowel 36 als 38 gebruikt wordt blijft mij verwarren.

Het aanbod van kruiden is weer het handelsmerk van een salon iets verderop.
Maar waar ook acupunctuur en massages gegeven worden.
Fom

Berichtdoor cor1006 » 01 Jul 2020 08:25

Fom schreef:Waarom er als adresnummer zowel 36 als 38 gebruikt wordt blijft mij verwarren.

Ik zie het nu ook. Dat is inderdaad een beetje vreemd.
cor1006

Terug naar Amsterdam