Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Kinkerstraat 79, Massagesalon Oranje

Berichtdoor ChineseMassage » 22 Okt 2011 16:10

Massagesalon Oranje
Kinkerstraat 79
1053 DH Amsterdam
Tel: 06-87222577

Openingstijden: dagelijks 11:00 - 22:00 uur.
Prijzen: €25 per half uur, €40 per uur.

OranjeAmsterdam2.PNG

Edit Jira 13.4.17: algemene gegevens toegevoegd, met dank aan Willem.

0056
ChineseMassage

Berichtdoor Appelsap » 04 Jan 2012 16:27

Vandaag hier eens een bezoekje gebracht. Het begon bijna mythische vormen te krijgen, 'de onbekende salon', dus mede door nieuwsgierigheid en een stressnek maar eens binnen gewandeld.
Bij binnenkomst ontvangen door een Aziatische (Chinese vermoed ik) dame van ongeveer 45 jaar oud. Ik gaf aan dat ik mijn schouders en nek wilde laten masseren, dat kostte 18 euro voor een half uur. Dus gaf ik aan dat ik wel een uur wilde. Toen ontstond er een klein misverstand.. Bij mijn vraag of ik mijn broek en schoenen aan moest houden (ik ging voor de schoudermassage), gaf ze aan dat de onderbroek aan moest blijven :)

Grote handdoek over mijn lijf ter bedekking en een uitstekende, misschien wel de beste tot nu toe, harde massage gehad. Ze wist feilloos de pijnlijke plekken te vinden, en mijn schouders voelen stukken beter. Halverwege ging ze over naar mijn benen, waardoor het misverstand werd bevestig.. Toen gevraagd of ze verder wilde gaan met mijn schouders en nek. Weinig olie gebruik en erg vakkundig voor zover ik kan inschatten.

De zaak is redelijk netjes en wat pover. De ruimtes worden gescheiden door gordijnen waardoor ik mijn buurvrouw goed kon horen. Die leek wel een tenniswedstrijd te spelen ;) Nog wat fooi gegeven en de volgende klant begroet die wachtte op zijn beurt.
Appelsap

Re: Kinkerstraat 79, Massagesalon Oranje, Amsterdam

Berichtdoor zedzed » 24 Aug 2012 21:05

Ik ben op zoek naar een goed adres voor stevige massages zonder extra handelingen en zodoende hier beland. Beetje sjofele zaak inderdaad, maar zo op het oog wel redelijk schoon. Papier op de tafels. Een oudere Chinese dame gaf me een rug- en schoudermassage. Die was in orde, maar meer ook niet. Ik zoek verder.
zedzed

Re: Kinkerstraat 79, Massagesalon Oranje

Berichtdoor Herris » 15 Okt 2014 23:01

Een tijdje geleden ben ik deze zaak ook eens binnengelopen. Het ziet er behoorlijk open uit vanaf de drukke (Kinker-) straatkant, helemaal als het buiten wat donkerder is en binnen de lichten branden. De massageplaatsen, voor zover ik kon zien twee stuks, zijn achter in de zaak op een soort entresol en afgescheiden door lange gordijnen, de tafels voorzien van papier. Van gordijnen ben ik eigenlijk nooit zo’n fan maar gelukkig voor mij lag er niemand anders om gemasseerd te worden.

Ik stond voor de massage te wachten met mijn onderbroek aan, klaar om na binnenkomst van de masseuse mijn naam te zeggen (doe ik altijd). Ze kwam maar niet binnen, en pas na een paar minuten wachten :roll: besefte ik me dat ze heel stilletjes achter het gordijn juist op het gekreuk van het papier op de tafels aan het wachten was; het teken dat ik klaar was voor de massage en ze mij direkt kon toedekken.

Deze vriendelijk lachende maar zeer stille Chinese dame, ik ben haar naam vergeten, masseerde niet onverdienstelijk. Al was het ook niet echt hoogstaand, het was naar mijn smaak allemaal net iets te zacht. Verder ook geen douche, geen drankje, geen gesprek, allemaal heel basic.

Geen slechte massage dus maar het was alles bij elkaar niet echt een bezoek dat me snel zal doen terugkeren.
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor willem » 28 Sep 2016 23:53

In deze salon kom ik ook een jaar of 13. De eigenares is een aardige vrouw. Het ziet er netjes en schoon uit. Je ligt op schoon papier. De salon heeft vier tafels, drie boven en 1 beneden. Gescheiden door gordijnen. Er is weinig geluidsoverlast. In de regel zijn er twee dames (rond de 50 jaar) die er werken. Een echte harde massage moet je hier niet verwachten. Ze zijn klant vriendelijk, anders kom je er niet 13 jaar.
willem

Berichtdoor willem » 13 Apr 2017 01:24

Deze salon is door een nieuwe eigenares overgenomen. Mary is haar naam. Ze masseert erg goed. Geeft een harde massage. De salon is van 11.00 uur tot 22.00 uur open. Het nieuwe telefoonnummer is 06-87222577. Mary weet goed wat ze doet. Gebruikt soms ook instrumenten bij de massage. Heeft ook een opleiding (Chinese gezondheidsleer) gevolgd aan de Universiteit in Amsterdam. Heeft op zat./zond./maand./dinsd een medewerkster. De salon is wat anders ingericht met meubilair, ziet er beter uit.
Wat mij betreft de beste massage die ik kan krijgen in Amsterdam. In ieder geval een aanwinst in Amsterdam.
willem

Berichtdoor willem » 13 Apr 2017 01:36

De prijzen zijn voor een half uur € 25 en voor een uur € 40.
willem

Berichtdoor Bolknak » 13 Apr 2017 17:31

Mary masseerde voorheen bij Shanghai bij de Nieuwmarkt. Prima massages, stevig tot hard.
Leuke verschijning ook.
Bolknak

Berichtdoor Jira Kotinny » 13 Apr 2017 18:08

willem schreef:De prijzen zijn voor een half uur € 25 en voor een uur € 40.

Dank!, en ook voor de openingstijden en het nieuwe 06-nummer.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor peter_vm » 04 Apr 2019 21:02

Heb mij hier nu een paar keer laten masseren. Sober ingericht maar wel functioneel. Er wordt gebruik gemaakt van een papierrol die over de massage bank wordt gedrapeerd.
Je weet zo wel zeker dat het hygienisch is. Boven en onder zijn enkele massage banken ingericht en deze worden gescheiden door gordijnen.
.
Enkele malen gemasseerd door een jongere vrouw (in de 30) en een wat oudere vrouw. Kennis van Nederlands is wel wat beperkt. Vriendelijk, en kunnen ook masseren. Stevig. Het is geen lukraak maar wat doen en een beetje wrijven. Het is voor herhaling vatbaar
peter_vm

Terug naar Amsterdam