Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Assendorperstraat 18, Asian Massage

Berichtdoor Jira Kotinny » 07 Dec 2015 15:02

Asian Massage
Assendorperstraat 18
8011 KB Zwolle
Tel: 06-49999210

- Website
- Facebook

Openingstijden: dagelijks van 10:00 tot 22:00; bij voorkeur minstens een uur van te voren een afspraak maken.
Prijzen: vanaf €22 per half uur, €37 per uur, €57 per 1,5 uur, €82 per 2 uur.

“Voor een heerlijke massage in hartje Zwolle, met aandacht voor lichaam én geest.”

AsianmassageZwolle2.PNG

Met dank aan Richard de Groot voor de aanmelding!

Edit Jira 3.1.18: prijzen aangepast dankzij een tip van Lada44

1052
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Assendorperstraat 18, Asian Massage

Berichtdoor Richard de Groot » 09 Dec 2015 14:38

Gisteren ben ik langs geweest voor een massage van een uur. Lekkere stevige massage.

Eigenaresse Cindy Is inderdaad een Chinese masseuse. Ze werkte voorheen bij Green Relax is Zwolle maar is recent voor zichzelf begonnen. Haar tarieven liggen iets lager.

Goede aanwinst voor Zwolle.
Gebruikers-avatar
Richard de Groot

Berichtdoor geertkwast » 30 Mei 2016 18:29

Vrijdag 27 Mei hier door de eigenaresse Cindy goed gemasseerd. Op mijn verzoek stevig en dat heb ik geweten! Twee dagen na deze ervaring zijn vooral de nek-, rug- en beenspieren nog steeds goed voelbaar. Tijdens de massage van een uur, gevraagd om 30 minuten extra. Dit omdat het mij beviel en er toch geen volgende klant te wachten stond. Betaalde 52 euro voor 1 1/2 uur. Een aantrekkelijke prijs voor een aantrekkelijke masseuse. (40 jaar).
Tegen de verwachting in begon Cindy met een hoofdmassage en vervolgde haar weg naar beneden en stopte bij de enkels. Daar tussenin werd niets overgeslagen. Na het omdraaien viel de verdere massage mij wat tegen, veel zacht gewrijf. Lekker, maar in vergelijke met de ronduit harde massage van de achterkant was de overgang naar gewrijf mij te groot.
Voor een voeten massage moet je eerst in een voetenbad. Teveel rompslomp en ging dan ook akkoord dat de voeten werden overgeslagen. Jammer, jammer, jammer.
Of ik hier terugkom? Ja! Moet toch weten of d.m.v. crowdfunding haar begeerde snackbar gefinancierd kan worden.
Gebruikers-avatar
geertkwast

Berichtdoor Mart1980 » 15 Nov 2016 15:26

Plichtmatig en zonder enthousiasme!
Twee kansen gekregen van mij, beiden verprutst.
Prijs is laag, maar je krijgt er dan ook weinig voor.
De dame in kwestie, Cindy is werkt gehaast en dat merk je tijdens de massage.
Massage zoals gezegd plichtmatig zonder gevoel voor de wens van de klant. Verder is de massage eentonig en techniekloos.
In beide uren die ik geboekt had, meerdere onderbrekingen. Ze neemt de telefoon op en bij binnen wandelende klanten neemt ze de tijd om uitleg te geven.
Maar, dat gaat dus van de massage tijd af, want de volgende afspraak wacht.
De salon is slecht afgewerkt, kale kamers en slecht werkende douch op de gang.
Geen herhaling voor mij.
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Lada44 » 03 Jan 2018 10:14

Ben hier het afgelopen jaar meerdere keren geweest. Eigenaresse Cindy kan best een goede massage geven al herken ik idd wel het enigszins routinematige en plichtmatige. Het voelt net iets te gehaast oftewel het kan ontspannender. Ze heeft al een tijdje doordeweeks een masseuse werken. Ze heet Rui (zeg Ray) en zij masseert veel ontspannender en technisch goed. Ze heeft abs mijn voorkeur! Ze gebruikt bijv verwarmde olie. Is al een stuk gezelliger daardoor. Als je het vraagt mag de onderbroek uit en de billen worden goed meegenomen bij beide masseuses. Rest keurig afgedekt uiteraard. Minpunt vind ik soms wel de temperatuur van de ruimte en mist gezelligheid. (Een verwarmingsdeken op de massagetafel zou al een eenvoudige oplossing kunnen zijn). Er is geen douche zover ik weet. Voordeel is de prijs, al zijn deze met €2 omhoog gegaan dit jaar. Uurtje kost nu €37. Zal binnenkort weer eens langsgaan om te beoordelen wat je voor de €2 krijgt....
Lada44

Berichtdoor Jira Kotinny » 03 Jan 2018 12:33

Lada44 schreef:Voordeel is de prijs, al zijn deze met €2 omhoog gegaan dit jaar

Prijzen zijn aangepast, dank voor de update!
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Lada44 » 08 Jan 2018 18:06

Helaas, Rui is vertrokken richting het westen.... Je zal het met Cindy moeten doen :wink:
Lada44

Terug naar Zwolle