Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Nieuwe Markt 24, Green Relax en Spa

Berichtdoor JanT » 15 Dec 2011 00:22

Green Relax Massage en Spa
Nieuwe Markt 24
8011 PG Zwolle
Tel: 06-85272118

Website: http://www.massagespa.nl/

Geopend: dagelijks van 10:00 tot 22:00 uur.
Prijs per uur: € 40/45. Zo staat het zonder verdere toelichting op de website.

MassageBeautyZwolle.PNG

Recensie van Maximilian:

Als de heren dan niet met een nieuw adres komen, dan moet ik het maar doen!

Tijdens twee afzonderlijke massages in Amsterdam heb ik geklaagd over het feit dat oostelijk Nederland nagenoeg geen Chinese salons heeft. Mij werd door beide dames verzekerd dat er wel degelijk een Chinese salon was in... Zwolle.

Nu moest ik vandaag naar Zwolle en dus maar eens gezocht. Dat viel niet mee. Tot ik Green Relax toch eens wat nader bekeek. Er wordt gesproken over Chinese tuina, de prijs is € 35 per uur (waar kennen we dat toch van), de openingstijden zijn heel ruim. En ze vermelden te beschikken over een Chinees diploma. Kan niet missen dus.

En inderdaad; het is een Chinese salon. Helaas had ik pech: ik kon geen uurtje krijgen, want er liepen afspraken. Ik kon wel een half uurtje Full Body massage krijgen. Enfin, ik was er toch en in de verste verten geen alternatief te ontwaren.

Dus ik mee met een niet onaantrekkelijke, jonge Chinese: Vikky. Ze masseerde prima. Vaardig, kundig zelfs, redelijk stevig, maar niet knoepers hard. Massage duurde inderdaad een half uurtje. Nu is een full body massage in die korte tijd natuurlijk nauwelijks mogelijk. Maar wat Vikky onder full body verstaat is opmerkelijk: hoofd, schouders en klein deel rug. Geen armen, geen achterkant benen (laat staan voorkant), geen billen en nauwelijks onderrug. Hoe een echte full body-massage van haar is, weet ik dus nog steeds niet. Wel weet ik dat een half uurtje voor mij sowieso veel te kort is.

De kamers zijn redelijk ruim en nieuw (de zaak is pas zo'n twee maanden open, begreep ik). Laminaat op de vloeren. De masseerplekken zijn door middel van tot aan het plafond doorlopende wandjes van elkaar gescheiden. Echter geen deuren, maar wel vrij stevige gordijnen. Er snorde een electrisch kacheltje. De temperatuur was dan ook zeer behaaglijk. Hygiëne ruim voldoende; men werkt hier met papier op de tafel en rond het kijkgat doekjes die fris en aangenaam roken.

Ook hier de welhaast onvermijdelijke stempelkaart: 10 halve uurtjes geven recht op een gratis half uurtje. Zo'n half uurtje kost dan wel € 20.
Al bij al ging ik hier met een enigszins verdwaasd gevoel weg. Of ik nog eens ga? Misschien niet, of ik moet een langere tijd in de buurt van Zwolle moeten werken.

Ben benieuwd wat anderen hier ervaren hebben.

Sapperdeflap,
Maximilian

0009
JanT

Berichtdoor Maximilian » 07 Jun 2012 22:36

Vandaag moest Maximilian naar het Hoge Noorden.
Maximilian wist dat de hem zo dierbare Veer vandaag niet in Apeldoorn zou zijn.
En dus trok Maximilian de veel te grote krulschoenen aan en ging nog eens in Zwolle kijken.
In het Hoge Noorden was het weer de gehele dag fenomenaal!
In Zwolle was de zon al bijna weg, maar het was nog steeds warm en droog.
Maximilian naar de Nieuwe Markt: die blijft slecht te vinden in de prachtige, maar kronkelige binnenstad van Zwolle.

Maximilian werd ontvangen door een lieftallige jongedame die aangaf Lydia te heten.
Op de kamer hing een bordje.
Op dat bordje stond een tekst.
De tekst bevatte vrij weergegeven de volgende boodschap:
men dient zich van zijn kleding te ontdoen, maar men dient tevens de onderbroek aan te houden.
Maximilian is liefhebber van een billenmassage en was dus meteen teleurgesteld.
Maar Mammaloe heeft hem geleerd gehoorzaam te zijn, dus...

Maximilian had aangegeven een full body massage te willen ondergaan en wel voor de tijdsduur van 60 minuten, zijnde één uur.
Dat is al heel lang zo.
En dat uur werd keurig volgemaakt.

De lieftallig Lydia masseert uit de kunst.
Ze is echt heel goed.
Wel is het een uur lang full body... aan de achterkant.
Ook de armen worden "achterlangs" gemasseerd.
De onderbroek werd redelijk ver naar beneden geschoven.
De massage aan de bovenkant van de billen was goed... erg goed.
De beenmassage was minder goed.
Nogal hard.
De binnenkant van de dijen, de onderkant van de billen: er was geen fysiek contact.
Wel werden de kuiten lang onder handen genomen.

Het enigszins verdwaasde gevoel dat Maximilian had na de eerste massage hier, is na de tweede gewoon gebleven.
Geen erotiek: uitstekend.
Maar een massage kan ook dusdanig prudent zijn, dat belangrijke spieren worden overgeslagen, zeker als je hem een full body massage noemt.

De massagetechniek van de dame was erg goed, maar Maximilian was nauwelijks ontspannen toen hij de toko verliet.
Toch zal Maximilian deze dame nog wel eens willen proberen...

Maximilian is zeer benieuwd naar de ervaringen van anderen...
Er zit mijlenver in de omtrek geen alternatief en al zeker geen echte Chinese salon.
Maximilian

Re: Nieuwe Markt 24, Green Relax en Spa

Berichtdoor Klapsigaar » 06 Jul 2015 23:32

Ik heb gehoord dat deze salon in andere handen is overgegaan. Misschien betekent dat ook een iets vrijere benadering van de massages na het verkrampte gedoe eerder? Mocht iemand in de buurt komen, laat het weten!
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Re: Nieuwe Markt 24, Green Relax en Spa

Berichtdoor Mart1980 » 21 Nov 2016 23:01

Klopt dat de salon in andere handen is overgegaan. Maar de vrijere benadering kan vergeten worden.
Het is nog altijd een onderbroek aan salon en douchen niet mogelijk. Bij de vraag of de onderbroek uit mag ivm olie wordt je aangekeken alsof je een heel grote viezerik bent.

Twee weken geleden wel een heel lekker massage gehad. Dat dan weer wel. Leuke alternatief geklede jonge Chinese dame die mij vrolijk kwam begroeten. Kort gekleurd haar en Engels sprekend. Zag er zeer aantrekkelijk en aansprekend uit. Daar kon ik wel een beschuitje mee eten, maar daar komen we bij een massagesalon niet voor natuurlijk.
De massage van een uur betreft alleen de achterzijde. Zonder billen wel te verstaan, want de onderbroek wordt niet aangeraakt. Bij ander half uur wordt ook het de voorkant gedaan, nou ja het gezicht en opnieuw de armen. Zoals gezegd op zich prima massage, techniek in orde. Nette en schone salon welke werkt met lekker ruikende olie. Buiten het preutse gedoe en het niet kunnen douchen best een aardig adres, al was het maar om de alleraardigste dame en haar collega's :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Terug naar Zwolle