Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Wilhelminalaan 25, Pandora

Berichtdoor Jira Kotinny » 27 Jan 2020 11:31

Chinese Massage Pandora
Wilhelminalaan 25
6301 GG Valkenburg
Tel: 06-84131264

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 10:00 - 21:00, zondag gesloten.
Prijzen: €25 per half uur, €40 per uur, €60 per 1,5 uur, €80 per 2 uur.

PandoraValkenburg.PNG

Met dank aan It-is-I voor de aanmelding!

1610
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Wilhelminalaan 25, Pandora

Berichtdoor Kilig » 18 Dec 2020 12:50

Nu in de lockdown tijd over. Had ook niet zo'n zin meer om te recenseren. Er zijn altijd wel fans van een salon die je dan voor rotte vis gaan uitmaken. Waarom zou je dat dan willen opzoeken? Toch weer de moed gevonden. Zonder recensies, geen forum.

Ik was hier vorige maand. Het is semi aan huis en en semi bedrijfsmatig. Het lijkt van buiten gewoon een bedrijfssalon met een grote winkelruit. Je komt binnen in een hal waar je achterin al een huiskamer ziet en een trap naar boven waar de douche is. De douche is hun prive douche bij het huis. Achter de winkelruit zit dan een kamertje waar gemasseerd wordt. Massage was technisch matig. Meer naar de aai kant. De Aziatische dame sprak geen Nederlands en amper Engels. De muziek onderbrak steeds, omdat het wifi signaal blijkbaar steeds wegviel. Die was ze steeds proberen te maken. Dat duurde en duurde steeds maar. Ik zei laat de muziek maar zitten, wat ze niet begreep. NO MUSIC! IT IS OKAY NO MUSIC! Dat begreep ze uiteindelijk. Het was wel een herrie. Boven dat massage kamertje leeft haar gezin met kleine kinderen die flink aan het springen waren.

Na afloop vroeg ik om te mogen douchen. Het leek wel alsof er paniek uitbrak. De jongere dame overlegde vurig met de oudere dame (ik gok haar moeder). Ik mocht uiteindelijk de trap op. De jongere dame sloot haar kinderen op in een kamertje en barricadeerde zichzelf voor die deur.

Het was dus weer aardig Peppie & Kokkie. Dat vind ik op zich altijd wel humor als de massage technisch goed is, wat niet zo was.

Voor mij geen herhalingsgevaar, want ik woon simpelweg veel te ver en was toevallig in Valkenburg. Ik gok dat de salon op toeristen draait. Die komen 1x en daarna 10 jaar niet meer. Verder ook geen concurrentie in Valkenburg.

Positief punt tot slot: het toilet was brandschoon. Wel erg krapjes, omdat het pand zeker 100 jaar oud is.
Lees al mijn avonturen: viewtopic.php?f=572&t=8359
Gebruikers-avatar
Kilig

Terug naar Valkenburg