Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Het Hoosvat 46, Lueadthai

Berichtdoor Jira Kotinny » 02 Aug 2018 09:28

Lueadthai Body Care
Het Hoosvat 46
7916 RV Elim (gemeente Hoogeveen)
Tel: 06-21353781

- Facebook

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 09:00 - 20:00, alleen woensdag en vrijdag pas vanaf 13:00; zondag gesloten.
Prijs: €37 per uur.

LueadthaiElim.PNG

1427
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Het Hoosvat 46, Lueadthai

Berichtdoor Goofvs » 07 Jun 2019 06:50

op 6-6 ben ik geweest voor een massage en deze was helemaal goed , er werd lekker veel olie gebruikt en na afloop even douchen om de overtollige olie er weer af te spoelen , ik ga zeker weer terug.
Goofvs

Berichtdoor Mart1980 » 02 Jun 2020 12:01

Eigenlijk is het ongelooflijk dat er over dit adres zo weinig geschreven is. Elke keer als ik voor zaken in Drenthe ben boek ik een massage bij Lueadthai. Body Care Dit adres is 100% de beste van Drenthe. Massage Sujitra is zeer vriendelijk en kundig. Jarenlang heeft ze gemasseerd in Zuid Afrika, maar sinds enkele jaren mogen we van haar kunsten genieten in het Drentse Elim. Eigenlijk zonde dat zo’n talent niet wat meer centraal van het land woont, maar dat ik niet wekelijks kan gaan maakt een bezoek aan haar ook altijd weer speciaal.

Ze heeft haar praktijk aan huis. Een zeer ruime woning waarbij ze een kamer op de eerste verdieping heeft ingericht om haar klanten te behandelen. De kamer zelf is heel netjes, mooie moderne elektrische massagetafel, welke ze op de juiste hoogte kan zetten naar gelijk de stijl van masseren. Verder zeer veel verschillende oliën en balsem om te gebruiken.
Douchen kan voor en na de massage in de zeer luxe en ruime douche welke zich op dezelfde verdieping bevindt. Handdoeken en diverse zepen en shampoos beschikbaar. Zowel de kamer en douche zijn op de juiste temperatuur.

Dan iets over masseuse Sujitra zelf. Dit is een schat. Lief en zorgzaam en gericht op de klant en zijn verhaal. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik mij altijd vanaf minuut één bij haar vertrouwd heb gevoeld. Het is een gezellige en warme vrouw. :D

De massage zelf is zeer professioneel. Ze is verschillende stijlen machtig. Klassiek met veel kracht is aan haar besteed. De kleine ranke dame is sterk, niet normaal. Ze weet de kracht goed toe te passen tijdens de massage. Ook gebruikt ze tijdens de massage haar gewicht goed, zodat het lichaam goed gestrekt kan worden. Ze masseerd daarnaasts met zeer veel gevoel. Bij een meer ontspannen massage merk je dat ze met veel plezier een klant laat genieten. Het gevoel wat ze in de massage legt en de toegepaste techniek maken samen dat je onontkomelijk wegdroomt. Ze kent zeer veel methodes en past deze verschillend toe. Ik ben steeds weer verrast over haar stijlen van masseren. Hoewel ik toch redelijk ervaren ben, ken ook ik niet alle stijlen en geniet daardoor keer op keer opnieuw. Elke massage is verrassend, doeltreffend en zeer ontspannen.

Ik kan niet anders dan concluderen dat dit een top adres is. Zowel de praktijk en de masseuse zijn zeer verzorgd. De massage is één van de betere verkrijgbaar in ons landje :!:
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor janbos » 02 Jun 2020 23:38

Klopt fijn adres kom er af en toe echter nu is ze al een tijdje gesloten,en gaat voorlopig niet open ivm haar parter
janbos

Terug naar Elim