Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Dronten (FL), De Haflinger 3, Gayatri Thapa

Berichtdoor Mart1980 » 22 Mei 2018 21:26

Gayatri Thapa
De Haflinger 3
8252 GM Dronten
Tel: 06-40753782

- Marktplaats

Openingstijden zijn niet bekend.
Prijs: €45 per uur.

GayatrithapaDronten.PNG

Gayatri is Nepalese, geboren in Nepal, opgegroeid in Bhutan.
Uistekend adres voor ontspanningsmassages, holistische masssage en bamboe massages.
Massage kamer sfeervol ingericht, mooie massagetafel, fijne geurende olie, zachte muziek op de achtergrond.
Haar massages zijn van zeer hoge kwaliteit, technisch worden ze met veel aandacht uitgevoerd, ontspanningsgarantie 100% :D

1393
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Re: Dronten (FL), De Haflinger 3, Gayatri Thapa

Berichtdoor Jira Kotinny » 22 Mei 2018 22:21

Dank voor deze nieuwe Mart!. Ik heb je bericht iets aangepast en in het nieuwe sub forum Nepalese massage adressen gezet.
Die variant kenden we tot nu toe niet dus dat is een mooie aanvulling op het forum :D
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Dronten (FL), De Haflinger 3, Gayatri Thapa

Berichtdoor Mart1980 » 06 Jun 2018 16:49

Eind vorige week weer op bezoek geweest bij Gayatri. Haar salon thuis is prima bereikbaar, parkeren van de deur en het ontvangst altijd met een glimlach.
Bij binnen komst werd ik zoals gebruikelijk via de trap naar de 1e verdieping naar haar massagekamer begeleid, daar mocht ik mij uitkleden en haalde Gayatri een glas water voor mij.
Ze masseert altijd met heerlijk etherische oliën en krachtige balsem. Dit ruik je al bij het oplopen van de trap, alleen de geur en zachte muziek brengen mij bij dit adres altijd in een ontspannen stemming.
Gayatri haar massage is altijd geweldig! Met veel aandacht en enthousiasme wordt het gehele lichaam uitvoerig behandeld.
Met veel kracht of juist zacht en ontspannen, Gayatri bezit de juiste techniek om beide varianten goed uit te voeren.
Door haar holistische manier van masseren draait het niet alleen om het wegnemen van pijn of spanningen die je op een bepaalde plek in het lichaam ervaart.
Ze benadert de mens in z’n geheel, zoals de Griekse term holos aangeeft. De subtiele energie-uitwisseling brengt met zich mee dat de massage niet alleen gericht op de ontspanning van spieren, maar ook op de geestelijke ontspanning.
Zoals gezegd maakt Gayatri tijdens haar massage gebruikt van heerlijk geurende etherische oliën. De gebruikte grepen zijn tijdens haar massage over het algemeen langzaam, ritmisch en meditatief.
Handgrepen gericht op de spieren worden afgewisseld met schuddingen en ontspannende aanraking die met name gericht zijn op de energie.
Gayatri integreert techniek met intuïtie en werkt afgestemd op de energie en de wensen van haar klant. e.
Keer op keer verlaat ik deze massage energiek en vol levenslust, daarbij volledig ontspannen zodat ik de stress van mijn omgeving weer uitstekend de baas kan :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Terug naar Nepalese massage adressen