Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Marcel Duchampstraat 4, Ubon

Berichtdoor Pietjebel » 23 Jun 2015 10:29

Ubon Thaise Massage
Marcel Duchampstraat 4
1328 JA Almere
Tel: 06-15225889

- Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 18:00; na 18:00 alleen op afspraak. Zondag gesloten.
Prijzen: €30 per half uur, €45 per uur.

UbonAlmere.PNG

0942
Probeer niet altijd op alles een antwoord te vinden.
Gebruikers-avatar
Pietjebel

Re: Marcel Duchampstraat 4, Ubon

Berichtdoor Jira Kotinny » 15 Jul 2015 19:55

De website en Marktplaats advertentie van Ubon waren al medio juni in de lucht terwijl de daadwerkelijke opening nog op zich liet wachten; vanaf vandaag 15 juli is de zaak dan toch volledig operationeel.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Peterman » 15 Aug 2015 12:25

Iemand al ervaring bij deze nieuwe salon?
Peterman

Berichtdoor Quack » 25 Aug 2015 17:32

Oem en Toei zijn uw gastvrouwen in deze mooie massagesalon.
Toei masseerde mij erg ontspannen, op de matras in een ruime schone kamer met een goed gebruik van olie.
Onderbroek loos en zonder handdoek kunt u hier genieten van haar gevoelig handen en prettige technieken.
Negatieve opmerkingen heb ik niet, alles was zoals het behoorde te zijn, schoon, goede temperatuur, prettige vriendelijke masseuses, gratis parkeren en een glaasje water na afloop van de massage.

Voor een goede Thaise ontpanningsmassage een aan te bevelen adres, het onvermijdelijke kaartje met een stempeltje voor elk bezoek krijgt u aangereikt, tiende massage gratis

Per uur 45 euro
Quack

Berichtdoor etna » 21 Okt 2015 12:34

Op marktplaats staan 2 advertenties twee verschillende dames wie is oem en wie is toei de een heefd een halsketting om de ander niet gr. etna
etna

Berichtdoor Jira Kotinny » 21 Okt 2015 12:47

etna schreef:Op marktplaats staan 2 advertenties twee verschillende dames wie is oem en wie is toei de een heefd een halsketting om de ander niet gr. etna

Op de website staat een mooie Thaise dame die zich voorstelt als Oem.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Kraja » 20 Feb 2016 12:50

Gisteren hier geweest, voor massage van anderhalf uur. Een leuke kleine salon met 2 aardige dames Tui en Oem. Massages worden alleen gedaan met ondergoed aan, geen probleem als alles maar olievrij blijft en dat was het geval, geen overvloedig gebruik van olie. Ik heb eerst een half uur een harde massage gehad van Oem en het laatste uur van Tui met een relaxte ontspanningsmassage. Aardige vrolijke meiden die zelfs vroegen of ik mee wilde eten. Een uitstekende massage gehad ik kom hier zeker terug.
Kraja

Berichtdoor may2014 » 10 Jun 2016 20:45

Ivm een curus in almere zag ik kans om hiereens een adres te bezoeken. Mijn oog was gevallen op ubon, gebeld en kon om 17:30 terecht. De deur werd opedaan door een leuke jonge thaise genaamd oem.
Er zijn maar twee kamers en beetje gehorig, geen douche wel een wc in de voorruimte. Vooraf vroeg ze waar ik last had en of ik een harde massage prefereert. Daar had ik geen problemen mee, ik hou wel van een beetje stevige massage. De massage was erg goed , de pijnpunten werden erg goed gemasseerd. Het is duidelijke dat deze mevrouw weet wat ze doet een echte aanrader. Hygiene top, je wordt netje afgedekt en de olie wordt ook direct afgeveegd.na afloop nog wat gepraat en vond haar echt professioneel overkomen. 45 euro voor uur, ondanks dat wij eigenlijk langer dan een uur bezig waren
may2014

Berichtdoor Kraja » 30 Jun 2016 12:26

Woensdag j.l. weer eens langs geweest. Een prettig weerzien met Oem die volgens mij altijd vrolijk is. Vandaag maar gekozen voor 1 uur stevige massage en 1 uur ontspanning. Oem heeft beide uren gemasseerd en heeft zelfs een kwartier langer gemasseerd. Een nette schone salon die ik regelmatig met een bezoek zal vereren.
Kraja

Berichtdoor Kraja » 25 Mei 2018 18:28

Mijn wekelijkse vaste wekelijkse ontspanning in Almere. Uem is een van de beste in Almere en omstreken maar wil haar winkeltje klein houden. Ze werkt nu alleen en krijgt alleen hulp als ze een duo massage heeft. Haar klantenkring is zo groot dat je moet bellen om een plekkie te reserveren, ik heb trouwens wekelijks een vaste tijd en zo meerdere. Van al mijn adressen nummer 1.
Kraja

Berichtdoor Kraja » 05 Jun 2020 17:33

Ubon is druk, kan alleen op afspraak en ze heeft een nieuwe collega.
Ik heb een afspraak gemaakt en heb weer een ouderwetse massage gehad, geen ingewikkelde procedures, maar alles binnen de lijntjes, m.b.t. corona.
Ik ben in het Gooi naar alle salons geweest na de herstart, Bussum, Hilversum, Baarn, Soest, Naarden, maar dit blijft toch de salon waar je voor omrijdt.
Ben door de nieuwe dame stevig gemasseerd, is trouwens geen Thaise dame, ik denk Indonesisch, maar de naam is mij ontschoten. Kan niet douchen, maar alles wordt goed gereinigd en voelt als vanzelfsprekend en eigenlijk weer een beetje zoals "vroeger".
Zelfde prijs als voorheen en o.a. (voor de verrader).

p.s. In het Gooi veel nieuwe mensen, maar weinig verstand van zaken.
Kraja

Terug naar Almere