Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Markerkant 12-06-00, Peilin

Berichtdoor Jira Kotinny » 14 Jul 2016 18:13

Peilin Therapie, Thaise traditionele massage
Markerkant 12-06-00
1314 AK Almere
Tel: 06-49564145

- Website

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 10:00 - 20:00, zaterdag 10:00 - 18:00, zondag gesloten.
Behandelingen alleen op afspraak.

Prijzen: €30 per half uur, €45 per uur, €65 per 1,5 uur.

Peilin.PNG

1129
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Markerkant 12-06-00, Peilin

Berichtdoor oosie » 18 Jul 2016 15:34

Na het sluiten van Jasmijn is Lin haar eigen salon begonnen. De twee toppers die bij Jasmijn werkten zijn nu hier te vinden. De gezellige gastvrijheid is terug en je kan altijd mee eten. Vrij parkeren voor de deur, makkelijk bereikbaar. Goede en fijne ruimtes, top service en top massage.
oosie

Berichtdoor Lex » 27 Jul 2016 15:35

"Alleen op afspraak" staat op het kleurrijke visitekaartje dat ik van de lieftallige mevrouw die hier werkt heb gekregen.
Lex

Berichtdoor Jira Kotinny » 27 Jul 2016 16:37

Lex schreef:"Alleen op afspraak" staat op het kleurrijke visitekaartje dat ik van de lieftallige mevrouw die hier werkt heb begrepen.

Bedankt, ik heb deze info toegevoegd.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor oosie » 29 Okt 2016 16:15

Inmiddels is er ook een douche aanwezig en geldt na 10 uurtjes dat het volgende uur gratis is.

Blijven toppers hier!
oosie

Berichtdoor guilty » 29 Okt 2016 17:23

oosie schreef:Inmiddels is er ook een douche aanwezig en geldt na 10 uurtjes dat het volgende uur gratis is.

Blijven toppers hier!

Aha, dan weet ik hoe laat ik moet komen! :lol:
kid teung mak mak
Gebruikers-avatar
guilty

Berichtdoor Herris » 30 Okt 2016 00:07

guilty schreef:Aha, dan weet ik hoe laat ik moet komen! :lol:

:D ze zullen het dan nog druk hebben zo laat op de avond
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor JanV » 20 Dec 2016 17:20

Hier word je inderdaad goed gemasseerd! Toen ik hier onlangs voor de 2e keer kwam en ik kreeg ik een andere masseuse dan de 1e keer (die mij erg goed beviel) was ik iets teleurgesteld, maar bleek niet nodig. Ook de andere dame was vriendelijk en erg kundig. Ik hou van een stevige massage (maar het moet ook niet te pijnlijk worden) en dat kunnen ze hier. Je kunt goed aangeven wanneer het iets harder of juist wat zachter mag.

Verder een mooie zaak, schoon, goed stevig matras en toch wel fijn om even te kunnen douchen.
JanV

Berichtdoor oosie » 31 Dec 2016 10:17

Voor de laatste massage van 2016 was ik hier gisteren. Het is en blijft een top tent met top massages, ja ik ben fan van alle drie de dames met alledrie hun eigen stijl. Gek genoeg is het hier nooit super druk maar dat ligt meer aan de onhandigheid van de eigenaresse om goede reclame te maken.

Tip voor de culinaire liefhebbers, als je in de middag komt altijd even vragen naar het eten (als ze dat aan het klaar maken zjn) dan krijg je steevast een portie mee :D
oosie

Berichtdoor har1967 » 02 Jan 2017 12:26

Masseren de dames ook de billen? Of moet je boxershort aanhouden?
har1967

Berichtdoor oosie » 02 Jan 2017 21:18

De onderbroek of boxershort blijft aan maar de billen worden wel meegenomen met droge technieken (de betere thaise precisie massage) en deels met olie (onderbroek gaat 2 cm opzij). Zo wordt er geen spiertje overgeslagen op een nette manier.
oosie

Berichtdoor oosie » 01 Mei 2017 15:50

Na een vlucht van bijna 10 uur wil je lichaam natuurlijk een goede massage ;-) Daarom maar weer naar mijn vaste adres en wederom...een zeer goede massage. Ik ben blijkbaar één van de weinige recensenten voor deze salon.
oosie

Berichtdoor Lex » 10 Mrt 2018 19:49

Zoals elders beschreven heb ik een auto ongeluk gehad. De fysiotherapeute heeft haar vaardigheden ingezet voor een herstel van de pijnlijke zones, maar ondertussen gaf het gebrek aan beweging ook elders die nodige stramme spieren. Onlangs had ik een loos uurtje en was hier in de buurt. Op goed geluk ben ik langs geweest, en ik trof het. Mevrouw had een rustige dag en was al aan het overwegen om te sluiten.

Binnengekomen werd ik naar m'n plek begeleid, de massageolie verwarmer en matrasverwarming werden weer aangezet, kreeg wat wat te drinken aangeboden en heb ondertussen me ontkleedt (behalve onderbroek), en ben gaan liggen. Al snel kreeg ik wat doeken over me heen en kreeg ik de vraag medium of hard. Ik gaf aan m'n schouders en nek medium want die zijn gevoelig door een ongeluk, en de rest een beetje hard.

Al snel begon ze door de handdoek heen af te tasten en kwam ze tot de conclusie dat bijna elke spier vast zat. Na even met haar ellebogen te hebben gewerkt vroeg ze of ze over me heen mocht lopen. Nou dat mocht. Ik vertelde dat het me niet uitmaakte als het even pijn deed. Ik heb genoeg ervaring om te weten dat je er de volgende dagen baat van hebt. Nou heren, ik lag al snel naar adem te happen terwijl ze methodisch spier voor spier bewerkte met haar vaardigheden. Op een gegeven moment begon ze ook nog te vragen op het moment dat ze een spier vast had of ik dat op andere plaatsen in mijn lichaam voelde. Nou, na 2 of 3 grepen was het raak hoor. Ze kon het min of meer voorspellen bij elke greep. Benen, billen, onderrug, het had allemaal zijn uitwerking op elkaar.

Gelukkig kwam er halverwege iemand aan de deur, en had ik even tijd voor een slok drinken tussendoor. Daarna ging ze weer vrolijk verder, en excuseerde zich een paar keer. Ik wilde daar niets van weten en vertelde dat ze zich geen zorgen hoefde te maken. Ik grapte nog dat ik naderhand m'n moeder wel zou opbellen om uit te huilen. Het leek ervoor te zorgen dat ze met plezier de rest van de vastzittende spieren bewerkte. Het was een massage waar ik me wel even nederig van voelde. En mevrouw leek ondanks al haar inspanningen geen druppeltje zweet te hebben.

Na afloop wilde ik afrekenen en vertelde ze het uurtarief, terwijl ik merkte dat ze op zijn minst 20 minuten meer is bezig geweest. Ik betaalde dan ook meer dan ze vroeg tot haar verbazing. Maar haar 'drive' om te leveren is echt aanbevelenswaardig. Het is het me dubbel en dwars waard geweest. Op de dag zelf had ik nog wel wat 'naweeen' maar na een goede nachtrust later voelde ik me voor het eerst sinds lange tijd weer fit. En en passant heb ik ook geen twijfels meer over de gesteldheid van mijn lichaam.

Ik kom hier ongetwijfeld terug, en dan hopelijk met al wat meer ontspannen spieren. Therapie in de naam van deze salon is hier niet zomaar uit de lucht gegrepen. Waarvan akte.
Lex

Berichtdoor Puffer » 11 Nov 2018 23:19

Kort geleden hier één keer geweest en meteen fan van deze salon.
Eerst gebeld voor afspraak (staat op website), en 15 minuten later liep Lin over mijn rug.

Ik kreeg een heerlijke, harde massage. Een van de stevigste in tijden.
Het ondergoed blijft aan en wordt een klein beetje opzij geschoven waar nodig.
Ze vond pijnpunten die ikzelf niet eens wist en ging daarmee vakkundig aan de gang.
Erna afspoelen in een bijna nieuwe, superschone douche.

Ik vind het heel jammer dat dit voor mij eigenlijk te ver weg is, maar als het even kan ga ik weer terug.
Puffer

Terug naar Almere