Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Kerkstraat 68-A, Khun In

Berichtdoor Jira Kotinny » 08 Apr 2018 14:19

Khun In, Thaimassage
Kerkstraat 68-A
9649 GS Muntendam
(gemeente Midden-Groningen)
Tel: 06-24983514

- Website

Openingstijden: dinsdag t/m zondag 10:00 – 22:00, maandag gesloten.
Prijzen: €30 per half uur, €60 per uur.

KhunMuntendam.PNG

Met dank aan Geertkwast voor de aanmelding!

1368
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Khun In te Muntendam

Berichtdoor Irolt » 15 Apr 2018 11:17

Gisteren heb ben ik voor de eerste keer de Thaise Massagesalon Khun In bezocht.
Ik werd erg vriendelijk ontvangen in een voormalig winkelpand pand, in de hoofdstraat van Muntendam, dat is verbouwd tot massagesalon.
Kae See () was de masseuse die op dat moment vrij was en zij leidde mij naar een vleugel met daarin twee kamers en een badkamer.
De massagekamer was sfeervol ingericht en verlicht. Kae See heette mij gemeend hartelijk welkom en voorzag mij eerst van een drankje. De handdoeken op de de degelijke moderne masssagetafel werden verschoond voordat ik uitgenodigd werd plaats te nemen. Kae See is een attractieve, ontspannen en gezellige masseuse van net boven de 40 die het de normaalste zaak van de wereld vind dat ik volledig ontkleed gemasseerd wil worden. Haar massage is weliswaar niet echt klassiek Thais maar wel zeer ontspannend en ze weet deze al heel snel op mijn persoonlijke voorkeur af te stemmen. Ik heb haar massage heel erg gewaardeerd en ik kom zeker snel terug bij Khun In te Muntendam.
Irolt

Re: Kerkstraat 68-A, Khun In

Berichtdoor Watnou » 28 Sep 2019 10:57

kom hier met enige regelmaat en moet zeggen bij de eerste x had ik zoiets van laat maar nooit weer maar na een compleet verkleumde vismorgen in de buurt toch maar weer geprobeerd wel een andere masseuse en direct een stuk beter ,je kan het krijgen zoals jij wilt hard of zacht.
heel vriendelijke dames en voor of na douchen ook geen probleem.
Watnou

Terug naar Muntendam