Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Singel 185, Thai Raya

Berichtdoor Jira Kotinny » 28 Nov 2018 21:38

Thai Raya Massage
Singel 185
3311 PD Dordrecht
Tel: 078-7855305

- Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 09:00 – 21:00, zondag 10:00 – 18:00.
Prijzen: uur €50, anderhalf uur €80 en twee uur €100.

RayaDordrecht.PNG

Edit Klapsigaar 2-12-2018: prijzen toegevoegd en telefoonnummer aangepast, met dank aan Kumiko!

1473
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Singel 185, Thai Raya

Berichtdoor Kumiko » 02 Dec 2018 10:33

Gisteren hier langs geweest,

Naar aanleiding van de foto’s van de inrichting vermoede ik al dat dit een salon van Patchera zou kunnen zijn
Heb gebeld voor een afspraak en ik herkende Patchera’s stem meteen, en een afspraak was gauw gemaakt.
Ze was verbaasd dat ik deze nieuwe salon zo snel gevonden heb, ze is pas 4 dagen open.
Ze is gestopt met Swan Welness en is nu deze nieuwe salon begonnen, ze had nog wat problemen met de overname van Swan Wellness vertelde ze me.
De inrichting van Thai Raya is ongeveer hetzelfde als Swan Wellness, ziet er netjes en verzorgd uit, alles is nog nieuw.
De salon heeft 3 aparte kamers, de kamer die ik had in ieder geval een douche op de kamer.
Patchera stelde Raya aan mij voor, gekozen voor een massage van 2 uur.
Raya is 27 jaar en ziet er prachtig uit, toen zij begon met de massage merkte ik al gelijk op dat ze (nog) niet veel ervaring heeft.
De massage zou ik maar net een voldoende geven, maar haar uiterlijk, vriendelijkheid en wil om je als klant tevreden te stellen maken een hoop goed.
Al met al toch weer 2 fijne uurtjes gehad en zal deze salon aan mijn lijstje toevoegen.
Het wordt zo wel steeds gezelliger in Dordrecht, dit is de 6e salon waarvan 3 op de Singel, een beetje concurrentie kan er misschien toe leiden dat de prijzen omlaag gaan.
De prijzen bij Thai Raya voor traditionele of olie massage zijn €50/€80/€100 60/90/120min.
Ik kon nog niet pinnen maar dat is later wel mogelijk.
Het telefoonnummer wat hier boven staat moet zijn 078-7855305
Kumiko

Berichtdoor Cuckoo » 02 Dec 2018 17:17

De salon en een dame die er werkt heten beiden “Raya” of is dat een foutje?
Cuckoo

Berichtdoor tinustussengas » 12 Feb 2019 15:07

Onlangs ook bij deze nieuwe salon geweest.
Het is er schoon en ziet er keurig uit.
De eerste keer een massage van Patchera, gewoon een goede massage zoals het hoort.
Tweede keer een massage van een nieuwe masseuse, Amy. Dit viel mij tegen, ook al
merkte ik dat zij haar best deed. Er zat gewoon geen structuur in, wat ik ook heb gezegd.
Handen "vliegen" heen en weer of blijft te lang op een punt. Zij moet het echt snel beter
gaan doen want zo is het geen aanwinst. Kwestie van een paar keer mee lopen met de ander.
Raya is de dochter van Patchera waar naar de salon is vernoemd en zij werkt er een aantal
dagen per maand. Dus haar treffen is "toeval".
Kamers zijn voorzien van een douche, dus je hoeft niet de gang door.
Kortom een goed adres alleen de nieuwe moet nog wat bijgeleerd worden.
tinustussengas

Berichtdoor Kumiko » 10 Jun 2019 09:38

Thai Raya onlangs maar weer eens geprobeerd, Patchera gebeld en zij vertelde mij dat ze nieuw personeel had en dat maakte mij wel nieuwsgierig. Bij binnenkomst 2 nieuwe dames die ik nog niet eerder had gezien.
Was moeilijk kiezen, er werd een 4 handen massage voorgesteld, of een uur met de een en daarna een uur met de ander, maar mijn budget was beperkt en ik had een 2 uur durende ontspannningsmassage voor ogen en uiteindelijk gekozen voor Sarah.
Ik werd naar een van de drie kamers gebracht, er waren verder geen andere klanten, lekker vooraf douchen in de kamer zelf.
Het ziet er hier allemaal best luxe uit, gedimd licht, lekker massagebed, lekker rustig.
Massage kon beginnen, merkte gelijk al op dat ze niet stevig (kan) masseren, na een tijdje vroeg ze of het goed zo was of nog harder moest en toen ik hierop positief reageerde werd het wel iets beter. Ze werkt ook veel met onderarmen techniek, het hele lichaam komt lekker aan bod. Het ontspannen massage van Sarah is wel erg lekker en zou ik wel een voldoende 7/10 geven, maar op gegeven moment wel besloten de massage in te korten naar 1 ½ uur.
Patchera heeft tot nu toe (nog niet) echt toppers in huis, maar ik geef deze salon graag nog een kans.
Kumiko

Terug naar Dordrecht