Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Bijlmermeerstraat 60, Opal

Berichtdoor may2014 » 20 Apr 2017 11:04

Leuke tent, veraf gelegen op een industrie terrein.
parkeer plaats zat en bij binnenkomst heel anders dan in ik had verwacht , in positivo...
Erg sfeer vol en warm, heel sub tropisch moet ik zeggen en dat bevalt mij wel, bij binnenkomst kreeg ik een menu voorgeschoteld, kon ik kiezen wat ik wou.
Uiteindelijk werd er een dame aan mij toegewezen die mij bracht naar de kamer, de dame in kwestie schat ik rond 35+ en ziet er vrij verzorg uit.
Kamer was leuk ingedeeld en ik kon douchen , dit was direct om de hoek. Douchen is wel op de gang en er is wel een kans dat je iemand tegen komt, gelukkig was het die dag vrij rustig.
Zij gebruikte warme olie en de massage as ik erg te spreken over na, dit was geen zacht aandrukken en geaai gelukkig.
Tijd werd prima benut en je mag na de massage douchen
Op de dag zelf waren er na mijn idee 3 vrouwen aanwerkzaam

Al met al een leuke tent, verstopt in Hoofddorp
may2014

Berichtdoor thaithau » 21 Apr 2017 08:55

parkeer plaats zat

Dat heb ik wel eens anders meegemaakt, met name rond het middaguur kan het erg druk zijn op dit industrie terrein.

Douchen is wel op de gang en er is wel een kans dat je iemand tegen komt

Mijn ervaring is dat de dames het verkeer zo regelen dat de kans dat je iemand bij de douche tegenkomt nihil is. Wat me wel een keer overkomen is dat er iemand aan het wachten was in het zithoekje bij de ingang.
thaithau

Berichtdoor may2014 » 28 Apr 2017 19:05

thaithau schreef:
parkeer plaats zat

Dat heb ik wel eens anders meegemaakt, met name rond het middaguur kan het erg druk zijn op dit industrie terrein.]

Ah zo, ja moet er dan wel bij vermelden dat ik zaterdag en zondag een bezoek bracht. Het kan natuurlijk zo zijn dat doordeweeks het vrij druk is.
Maar beide dagen dat ik er was tussen 14:00 en 17:00 was het erg rustig.
may2014

Berichtdoor Herris » 19 Jul 2017 21:55

De laatste paar keer dat ik hier ben geweest (afgelopen 2 maanden) etaleerde Nina vrij onverwacht stevigere massage grepen dan ik voorheen van haar was gewend. Dat had ik tot nu toe niet zo gehad maar het voelde uitstekend aan :D ... daar ga ik zeker vaker naar vragen. Overigens bleek ik ook regelmatig de enige man tussen verder vrouwelijke klanten, maar dat terzijde.

Opal blijft toch een ietwat aparte maar mooie salon: grijs en onaantrekkelijk van buiten maar kleurrijk en netjes van binnen 8)
Massaasj?
Gebruikers-avatar
Herris

Berichtdoor Juli1990 » 28 Dec 2018 23:58

Vorig jaar door een oudere dame 2 keer gemasseerd en dat beviel goed, fijne en complete massage.

Onlangs door Emma gemasseerd, half Braziliaanse, stevig met dr onderarm maar mijn rug is weer soepel en verder een fijne massage..

Altijd even bellen van te voren
Juli1990

Berichtdoor Puffer » 23 Jul 2019 23:16

Op de website staat:
'Wegens omstandigheden gesloten van 8 juli t/m 7 oktober 2019'
Puffer

Berichtdoor JayR » 31 Dec 2019 12:27

Hoi is hier nog veel veranderd?
JayR

Berichtdoor RakSiam » 01 Jan 2020 20:46

Ze zijn weer open. Ongeveer een maand geleden langs geweest.
Ze waren wel aan het verbouwen in 1 kamer want daar kwam een soort van bubbelbad of zo in, precies weet ik het niet meer. :oops:
RakSiam

Berichtdoor JayR » 16 Jan 2020 18:56

Mooi verbouwd , alles ziet er heel modern en netjes uit.
Er is zelfs een kamer met een massagetafel en een badkuip, op de gang zijn er twee badkamers een voor dames en één voor heren.
De bedden zijn goed en stevig, er lijken meer kamers te zijn dan masseuses in het pand.
Op de dag zelf was alleen de eigenares en haar vriendin aanwezig. De prijzen kloppen niet meer je kan nu kiezen uit een soort menu waarbij
50 euro = Traditionele Thaise massage zonder olie
60 euro= massage met olie.
Daarbij kan gekozen worden uit nog een aantal massages met verschillende soorten oliën vanaf €75 en hoger.
De massage was redelijk, maar niet bijzonder goed, voor de prijs is de kwaliteit tegenvallend. Vergeleken met diverse andere salons is het hier vrij duur ten opzichte van de kwaliteit.
JayR

Berichtdoor RakSiam » 26 Feb 2020 01:27

Opal heeft de naam veranderd in: Na Shreetrang met als onderschrift: Spa & Healty
Op het bord aan de buitenkant staat nog wel Opal.
De oude website van Opal is al uit de lucht, maar Opal op Facebook lijkt nog te bestaan.
Eigenaar Loekmi (als je het zo schrijft) en contact- en adresgegevens zijn hetzelfde gebleven.
Prijslijst lijkt tegenwoordig meer op een menukaart en zal ik binnenkort nog wel posten.
RakSiam

Vorige

Terug naar Hoofddorp