Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Walenburgerweg 83, Yuan

Berichtdoor Joost » 09 Jul 2020 22:21

Vanavond een beetje teleurgesteld Yuan verlaten. Amy liep tijdens de massage een keer of drie weg, een van de keren bijna 5 minuten. Als ik het goed begrepen heb was er een collega ziek en toen ging de deurbel weer. Vrij onrustig en hierdoor ging een deel van de massageontspanning verloren. Tot slot werd de massage ook nog 5 minuten ingekort. Tja dit is een manier van werken waardoor je niet meer terugkomt. Nou is Amy een erg vriendelijke dame en ze masseert best prima hoewel ik daar ook nog wat tips voor heb. De nadruk ligt heel erg op de rug. De voorkant van mijn lichaam werd bijna niet gemasseerd, jammer. Wel de boven benen en voeten. Dat deed ze dan weer heel prima. De armen worden ook niet goed aangepakt, even kort wat in knijpen. Er mag wat meer structuur c.q. volgorde in komen dus niet vier keer terug gaan naar de nek hoe prettig dat ook was hoor. Ik ben een fan van een bepaalde volgorde aanhouden en niet telkens terug gaan naar een plek waar je al geweest bent en zeker niet als je er een uur ligt delen overslaan en de massage onderbreken en voortijdig afsluiten. Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad bij Yuan en de voorlopers dus een keertje kunnen er wel een steekjes vallen. Ik hoop de volgende keer echt wel op een stuk betere massage.
Aan het kennismaken met de Chinese - en Thaise massage in de regio Rotterdam. Ontvang graag tips voor goede adressen.
Gebruikers-avatar
Joost

Berichtdoor Jens1234 » 10 Jul 2020 22:45

Ik vind het ook altijd heel rot als de masseuse tijdens de massage wegloopt. Eigenlijk moet er eigenlijk een plakkertje op de deur zitten: "is de deur dicht en doen we niet openen, dan zijn we bezig. Komt u dan na een uurtje svp terug.

Wat wat heb je nu? Triing, masseuse weg uit de massagekamer. De klant staat voor de deur en hoort: sorry, we zijn bezig. Ja, hoe laat mag ik dan terugkomen? Eh, even kijken hoe laat het nu is... Hoe laat was ik ook alweer begonnen... Even rekenen... Ja, zo en zo laat. Ok, dan kom ik dan terug. Krijg ik jou dan? Ja, u krijgt mij dan. Ok dan. Dank u wel daag.

Gevolg: masseuse uit de massage, klant ligt binnen te wachten, massage verstoord... Dan komt ze terug en dan moet ze weer verder gaan.

Heel irritant allemaal en al helemaal voor de klant binnen.

Eigenlijk heb je gewoon een gastvrouw nodig die de deur opendoet en de telefoon opneemt. En die zelf niet gaat masseren op dat moment. Zoiets zou je overal moeten hebben.
Jens1234

Berichtdoor Joost » 11 Jul 2020 12:12

Een bordje op de deur met hoe laat de eerst volgende klant behandeld kan worden en een beantwoorder op de telefoon als alle masseuses bezet zijn is een goed idee Jens. Een gastvrouw is natuurlijk nog beter maar daar hang een prijskaartje aan en dan gaan de massages weer in prijs omhoog. De zestig minuten gewoon vol maken is een eenvoudige dus korter mag volgens mij helemaal niet voorkomen als je wel voor ene uur betaald. Ik hoop dat onze voorstellen worden opgepakt.
Aan het kennismaken met de Chinese - en Thaise massage in de regio Rotterdam. Ontvang graag tips voor goede adressen.
Gebruikers-avatar
Joost

Berichtdoor ericcire » 31 Okt 2020 00:27

Van de week geweest bij Amy. Vriendelijke dame. Geen mondkapje wel handen ontsmetten.
De massage bleef mij te lang in de rug regio hangen. Maar was nu ook weer niet slecht te noemen.
Soms gebeurt het wel eens dat er niet echt een klik is en dat had ik nu iets.
Tijdens de massage merk je daar niets van omdat je toch weinig spreekt. Niet echt een groot issue.
De tafel werd netjes verschoond na de massage.
ericcire

Berichtdoor nyck » 26 Apr 2021 12:01

Hier een heerlijke massage gehad van Amy. De massage werd goed uitgevoerd rug,benen, billen,voorkant en tot slot een hooft massage. Amy is een vriendelijke vrouw en ze maakt het uur goed vol.
nyck

Berichtdoor Jens1234 » 03 Mei 2021 15:21

Ik ben de laatste tijd nog maar weinig op het massagepad.

Gisteren toch weer even gelegenheid en veel zin. Yuan was het meest dichtbij. De deur stond open en de brigade masseuses was actief aan het poetsen en stofzuigen. Ik zag een mooie verschijning en vroeg of zij me wilde masseren. Dat kon, meegetroond naar de achterste kamer, het was mevrouw Liu en ze komt uit Shenyang in NO-China.

Prima massage gehad. Uur mooi volgemaakt en weer tevreden huiswaarts gekeerd.
Jens1234

Vorige

Terug naar Rotterdam