Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Schieweg 58-D, Yo Yo

Berichtdoor Jira Kotinny » 08 Jun 2017 22:40

Yo Yo Massage
Schieweg 58-D
3039 BD Rotterdam
Tel: 010-7514680

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 10:00 - 22:00, zondag 12:00 - 20:00; een afspraak maken wordt aangeraden.
Prijzen: €25 per half uur, €35 per uur.

YoyoRotterdam2.PNG

Op dit adres was tot mei '17 de eveneens Chinese salon Dong Fang gevestigd.
Met dank aan Willem Jan voor de aanmelding!

Edit Jira 19.10.17: prijzen aangepast met dank aan Willem Jan

1252
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Schieweg 58-D, Yo Yo

Berichtdoor willem-jan » 09 Jun 2017 01:36

Leuk vrouwtje die nieuwe eigenaresse Yo Yo ca. 30 jaar !

Gauw kijken hoe de massages zijn.

beter dan vroeger kan bijna niet maar je weet maar nooit.
willem-jan

Berichtdoor Sjaak74 » 09 Jun 2017 15:06

willem-jan schreef:Leuk vrouwtje die nieuwe eigenaresse Yo Yo ca. 30 jaar !

Gauw kijken hoe de massages zijn.

beter dan vroeger kan bijna niet maar je weet maar nooit.

Hoi willem Jan
Zijn hier nu andere dames
En hoeveel
Gr sjaak
Sjaak74

Berichtdoor willem-jan » 09 Jun 2017 20:09

Sjaak74 schreef:Hoi willem Jan
Zijn hier nu andere dames
En hoeveel
Gr sjaak

klopt Sjaak , voorlopig 2 andere met andere zijn ze bezig.

Je kan daarom beter even bellen voor een afspraak.
willem-jan

Berichtdoor mimimimi » 02 Jan 2018 09:17

Vlak voor Kerst bij Lilly geweest. Dame van een jaar of 40. Geweldige ontspannende massage gehad, lange halen en een goede afwisseling. Ik ga zeker terug.
De eigenares is idd erg leuk :)
mimimimi

Berichtdoor mimimimi » 02 Jan 2018 11:00

Nou ja zeg...Ik wilde het jaar goed van start gaan en een afspraak met Lilly maken, maar ze blijkt hier niet meer te werken. Dat was eenmalig dan :cry:
Tenzij iemand waar ze nu werkt? Mag via pb, alvast hartelijk dank...
mimimimi

Berichtdoor Joost » 02 Mrt 2019 16:22

Vandaag zonder afspraak langs gegaan bij YoYo, ik had pech want er was maar 1 dame en die had een afspraak staan dus kon maar een half uurtje. Nou ja genoeg om uit te proberen dacht ik. De Chinese dame van een jaar of dertig met bril heet Sacha en werkt alleen vrijdag, zaterdag en zondag. Ze is heel vriendelijk maar haar massage was saai. Zeker niet slecht. Soms wrijven dan weer even wat drukpunten en dan weer stevig maar wel heel erg geconcentreerd op de rug. De armen, benen en billen kwamen er bekaaid vanaf. Voorkant helemaal niet gedaan. Dat ligt natuurlijk ook aan de korte massagetijd. Omdat ze alleen was moest ze tussendoor ook nog twee keer de telefoon opnemen. Tja ook niet echt relaxt.

Ik ga het nog wel eens proberen maar dan met afspraak zodat ik het vol uur kan uitproberen bij Yo Yo.
Aan het kennismaken met de Chinese - en Thaise massage in de regio Rotterdam. Ontvang graag tips voor goede adressen.
Gebruikers-avatar
Joost

Berichtdoor Joost » 11 Mrt 2019 16:51

Om te voorkomen dat de dames geen tijd hadden keurig een afspraak gemaakt voor een massage van een uur. Amei was de Chinese dame die mij ging masseren. Ik was er zo rond 10:45 uur en de kamer was lekker warm. Het massagebed zag er schoon uit en werd aan het eind van de massage verschoond dus dat zit wel goed. Amei is nog niet zo lang in Nederland en spreekt dus niet vloeiend Nederlands. Ik houd van rust dus dat kwam goed uit. De woorden die we wisselde waren vriendelijk. Ik ging met onderbroek aan op bed liggen waarop ze een handdoek op mij legde en de achterkant een beetje los ging maken door te drukken. Daarna ging de handdoek weg en werd met een matige hoeveelheid olie (prima!) de rug onderhanden genomen. De armen werden er nauwelijks bij betrokken, jammer. Toen ze aan mijn benen wilde beginnen stroopte ze de pijpjes van mijn boxer op. Dat voelde niet fijn dus ik vertelde dat die wel uit mocht om oliemorsingen te voorkomen en het voelt ook beter. Dit was geen probleem. Met soms stevige grepen en dan weer wat meer aaien werden benen en billen onderhanden genomen. Na enige tijd werd de olie met droge handdoek van de achterkant verwijderd en mocht ik me omdraaien. Om mijn rug liggend ging de meeste aandacht naar de voeten. Aan een hoofdmassage had ik niet zo’n behoefte. Al met al een ontspannende massage maar niet bijzonder. Overigens de 35 euro wel waard.
Aan het kennismaken met de Chinese - en Thaise massage in de regio Rotterdam. Ontvang graag tips voor goede adressen.
Gebruikers-avatar
Joost

Berichtdoor Gatz » 15 Mei 2019 12:01

Gisteren mij laten masseren door Mimi, een Balinese met ook wat chinees bloed. De massage deed mij denken aan Angie, een indonesische dame die vroeger werkte bij Lili op de Rijswijkseweg. Oftewel de massage begon bij de voeten en dan naar boven toe. Benen, billen, rug, schouders en nek,inderdaad in die volgorde, werden prima meegenomen. Lekkere massage. Kom hier zeker nog eens terug.
Gatz

Berichtdoor mimimimi » 16 Mei 2019 15:10

Pas ook bij Mimi geweest, kan de behandeling en goede ervaring van Gatz bevestigen. Vriendelijke dame en duidelijk verstand van masseren. Zag dat ook Sisi weer terug is, ook zij is je 35 euro voor een uur meer dan waard. Heeft bovendien humor om te lachen.
mimimimi

Berichtdoor Joost » 17 Jun 2019 16:55

Ik probeerde kort geleden ook eens om door Mimi (of SiSi) gemasseerd te worden maar kwam bij Amei terecht. Ik was al eerder door Amei gemasseerd en ook deze keer was het weer heel goed. Ik kan Amei dus ook van harte aanbevelen. Het is een leuke, kleine jongedame die uitstekend kan masseren. Daarnaast is ze ook erg vrolijk!
Gebruikers-avatar
Joost

Berichtdoor Kumiko » 06 Aug 2019 07:56

Ik las dat hier een Balinese dame werkte, en omdat Balinese dames/massages mijn voorkeur hebben hier maar een afspraak mee gemaakt. Mimi deed de deur open en begeleide mij naar de achterste kamer.
Mimi is een erg leuke dame en lacht erg graag, ik voelde mij direct op mijn gemak.
Massage kon beginnen had afgesproken voor 2 uur maar Mimi stelde 1 1/2 uur voor, ook goed.
Ze begint bij de voeten en gaat dan beide kanten apart naar boven, alles komt lekker aan bod.
Tjonge wat heeft Mimi een kracht in haar handen ik vroeg om medium, maar ze kan dus nog veel harder als je dat wil.
Mimi is een leuk gezelschap, af en toe een praatje en haar massage is bijzonder goed 8/10.
Je hoeft in een Chinese salon geen luxe te verwachten daar zal ik verder niet over doorzeuren.
Ik ga zeker nog een keer afspraak maken met Mimi, zeker omdat ze eind Augustus gaat stoppen :-( wat jammer dat ik haar niet eerder heb ontdekt en ik hoop haar ooit nog eens terug te zien.
Kumiko

Berichtdoor ronaldo1001 » 11 Aug 2019 11:31

Ook voor de eerste keer bij genoemde Mimi geweest. Ze begint inderdaad van onderaf te masseren en dan naar boven.
Massage was overigens niet bijzonder, ook niet slecht. Een voldoende.
Dame is verder aardig en babbelt wel.
Komt uit Bali van origine. Klopt dat ze binnenkort aantal weken weg is.
ronaldo1001

Terug naar Rotterdam