Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Vondelweg 262, Yaya

Berichtdoor Satrai » 09 Mei 2014 20:30

Yaya, Massage & Nails
Vondelweg 262
3011PW Rotterdam
Tel: 010-7867408

Geopend van 10:30 t/m 22:30.
Prijzen vanaf €20 per 30 min, €35 per uur en €50 per 1,5 uur.

YayaRotterdam.PNG

Nieuwe salon geopend op de Vondelweg net voorbij de Goudsesingel. Gezellige huiselijke sfeer, netjes.
Ik nam een stevige, professionele massage van 1 uur. Ze hebben hier verschillende andere beauty-behandelingen.
Alleen twee jonge Engels-sprekende dames werken hier. Komt goed uit als je oude tantes elders zat bent.

0694
Satrai

Re: Vondelweg 262, Yaya

Berichtdoor omin » 10 Mei 2014 00:43

Heb je ook prijs en openingstijden?
omin

Berichtdoor Jay » 11 Mei 2014 20:43

Vandaag een goede stevige massage gehad van Ying.

Ondergoed moet je aanhouden hier. Wel trekt ze die ietwat naar beneden tijdens de massage om het bovendeel van de billen mee te nemen.

Ying is een studente die 2 jaar in NL is. Ze spreekt goed engels. Ze is rond de 23 (gok ik).

Bijgaand de flyer die ik meekreeg met daarop de tarieven en openingstijden.

yaya-achterkant.jpg
yaya
yaya-achterkant.jpg (170.23 KiB) 5205 keer bekeken
Jay

Berichtdoor Jay » 11 Mei 2014 20:45

De openeningstijden zijn van 10:30 tot 22:30.
Jay

Berichtdoor Gni » 13 Mei 2014 03:48

Ondanks de redelijk goede ingrediënten van deze salon; jonge masseuses, aanvaardbare prijs, en blijkbaar een goede stevige massage, is het aanhouden van ondergoed voor mij een reden om niet snel deze salon te bezoeken.

Er is in het verleden al eerder over geschreven het wel of niet aanhouden van kledingtukken tijdens een massage, ik ben er faliekant op tegen.
Dat de niet te behandelen delen tijdens de massage worden afgedekt door een handdoek, daar kan ik mee leven, maar het aanhouden van een onderbroek, is als een tap biertje uit een plastic bekertje, het is toch wat minder.

U wist natuurlijk al lang dat YaYa onder andere de betekenissen kan hebben van;
Druk (massage-druk) Aziatisch en elegant, van mij een compliment aan degene die de naam verzonnen heeft.
按摩 àn mó - 折枝 zhé zhī - 揉 róu - 足疗 zú liáo - 泰式 tài shì - 摩挲 mā sa - 敲背 qiāo bèi

Twitter @GniBeijing
Gebruikers-avatar
Gni

Berichtdoor oggie » 13 Mei 2014 16:51

Ja ja
oggie

Berichtdoor oortjes » 13 Mei 2014 18:08

Gni schreef:Er is in het verleden al eerder over geschreven het wel of niet aanhouden van kledingtukken tijdens een massage, ik ben er faliekant op tegen.

Ik ook, houd niet van vette onderbroeken in de was.
Dag allemaal! Ik ben weg.
Gebruikers-avatar
oortjes

Berichtdoor ronaldo1001 » 13 Mei 2014 20:11

Wat niet is, kan nog komen heren... Immers, het is een nieuwe salon, zullen eerst wel even de kat uit de boom kijken..
Gewoon geen onderbroek aan doen de volgende keer..
ronaldo1001

Berichtdoor nrhookers » 21 Sep 2014 18:29

Wat een armoede hier: meurende wc in dezelfde ruimte als de douche waarvoor eerst een schakelaar moet worden omgezet. En een keiharde tafel. En een masseuse die mij verdacht veel leek op Yan Yan van Yun Yun en Min Xu (weimarstr in DH), maar dat in alle toonaarden ontkende. En er dus helaas ook niet naar handelde...
nrhookers

Berichtdoor Gooffie » 10 Nov 2015 19:01

Kort geleden had ik voor het eerst massage salon Yaya bezocht.
Ik werd hartelijk ontvangen door de Chinese masseuses Emmy en Lisa. Het was de laatstgenoemde dame die mij ging masseren.

Zekerheidshalve nam ik bij haar een massage van een half uur om uit te proberen of ze wel vakkundig was. Het bleek achteraf helaas niet zo te zijn. Haar massage leek echt helemaal nergens op !

Ze besteedde aan het begin te veel tijd aan het masseren van mijn rug en schouders. Het begon mij op een gegeven moment te vervelen zodat ik haar vriendelijk verzocht om ook mijn andere lichaamsdelen aan te pakken. Anders zou ze in dit korte tijdsbestek nog steeds uitsluitend met rug en schouders bezig zijn !

Haar massage voelde af en toe ongeveer aan alsof ze mijn lichaam met een strijkbout aan het strijken was dan masseren.

Een bekend feit is dat sommige masseuses niet veel olie gebruiken. Echter bij mij "masseerde" ze me zo goed als droog dat ik erom moest vragen of ze iets meer olie kon toepassen...

Alsof het nog niet genoeg was kletste ze bovendien teveel dat de massage in zijn geheel niet ten goede kwam.

Kortom, het was een en al bagger. Ze was wel aardig maar masseren kan ze niet. Gelukkig had ik slechts voor een half uur geboekt zodat de kosten nog meevielen.

Enigzins gefrustreerd vervolgde ik mijn weg naar Bai He in de hoop daar een betere massage te krijgen. Echter daarover straks meer.
Gooffie

Re: Vondelweg 262, Yaya - Lina

Berichtdoor Gooffie » 18 Nov 2015 15:44

Zo, he, he, eindelijk werd ik goed gemasseerd bij Yaya !

Na het debacle van een massage bij Lisa kreeg ik een tip om LINA uit te proberen. Ik besloot het erop te wagen en keerde enkele dagen later terug bij dit salon.

Er was niets te veel gezegd; Lina´tje kan uitstekend masseren !
Het was vanaf het begin al duidelijk te merken dat ze haar vak verstond. Geen massages in de stijl van brood kneden of kleren strijken of uien schillen maar werkelijk lichaam masseren deed ze.
Het komt nog bij dat ze heel aantrekkelijk uitzag en erg prettig in de omgang was. Het klikte gewoon goed tussen ons beiden :mrgreen:.

Deze combinatie van factoren stemde mij zeer tevreden en ik beloonde haar dan ook met een royale fooi :mrgreen:.

Een volgende keer wil weer door haar gemasseerd worden :mrgreen: !
Gooffie

Berichtdoor ronaldo1001 » 29 Jan 2016 01:20

Was toch wel een tijd geleden dat ik hier was geweest, en weet inmiddels ook waarom het zo lang geleden is, vandaag even een massage gaan halen.
Gemasseerd door dame met brilletje, naam weet ik niet, ergens eind 30/begin 49.

Bah, wat een ongeïnspireerde massage, alleen maar wat lauw gewrijf. Uur werd ook niet eens volgemaakt en massage werd 4 x onderbroken doordat ze de kamer uitliep, of om deur voor een klant te openen of om te bellen met collega die kennelijk even een boodschap aan het doen was. Mijn massage werd afgeraffeld omdat er nog een klant zat te wachten, nee ontspannend kon ik het niet noemen,

Ik vertikte dan ook om voor een vol uur te betalen en heb 30 euro gegeven ilv de 35 euro die het zou moeten kosten.

Hier kom ik voorlopig maar een tijdje even niet meer...
ronaldo1001

Berichtdoor Helmut » 09 Apr 2019 21:06

Ik ben vorige week in deze massagesalon geweest. Binnen ziet het er vrij nieuw uit. De deur werd opengedaan door een dame van ongeveer 40 jaar, een sympathieke verschijning. Ze heette Lili en was zeer vriendelijk. Ze kan goed masseren,met de nodige afwisseling. Lili spreekt redelijk goed Nederlands, tijdens de massage praat ze niet veel(dat vind ik niet erg). Ik heb haar na de massage een kleine fooi gegeven, is voor mij voor herhaling vatbaar.
Helmut

Terug naar Rotterdam