Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Gelkingestraat 12, Patum

Berichtdoor Jira Kotinny » 31 Jan 2019 10:31

Patum Thai Wellness
Gelkingestraat 12
9711 NC Groningen
Tel: 06-24828639

- Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 10:30 – 22:00, zondag 12:00 – 22:00.
Prijzen: €30 per half uur, €45 per uur, €75 per 1,5 uur, €85 per 2 uur.

PatumGroningen.PNG

Met dank aan Etna voor de aanmelding!

1491
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Gelkingestraat 12, Patum

Berichtdoor John » 08 Feb 2019 08:51

Gisteren geweest. Netjes en schoon . Massage matig
John

Berichtdoor Jared » 23 Feb 2019 19:36

Ik heb er een massage gehad van 1 uur en het was mij wel waard!
Ik zeg een aanrader! Ik ga er volgende keer weer heen!
Jared

Berichtdoor Boeddha » 06 Nov 2020 18:30

Deze salon verdient wel extra (positieve) aandacht. Ik ben net gemasseerd door een al wat oudere ervaren masseuse. Ze wiste precies het goede midden te vinden tussen een harde en zachte massage. Ze masseert krachtig maar met veel gevoel. Zeker als je klachten hebt is zij een goede. Een aanrader!
Boeddha

Berichtdoor SIG442 » 21 Nov 2020 18:41

Ik ben vandaag (21 November 2020) langs gelopen en dacht, stap eens naar binnen zonder te weten van hoe of wat.
Zover ik de straat heb bekeken zag ik toch een aantal figuren rond hangen bij een club of zo, kreeg een ongemakkelijk gevoel daar bij.
Hoe dan ook, het zit niet ver van het centrale plein af en is dus zeer makkelijk te vinden.
De shop zit in een smal huisje en de boven verdieping is overduidelijk te horen, dit is dus wel erg jammer.
De kamer waar ik in lag was ook vrij klein, de tafel kon er ook echt net in met minimale ruimte voor haar om er om heen te lopen.
Ik heb niet zo snel gezien of er een douche is, zo ver ik weet zijn er ook maar 2 massage kamertjes.

Ik denk dat ik dezelfde masseuse heb gehad als Boeddha, ouder vrouwtje. Ze sprak voornamelijk Engels met mij, dit verging haar makkelijker dan Nederlands wat ze zelf moeilijk vond om te leren. Ze zei dat ze overigens wel bezig was. Van haar massage techniek was niet te hard, ik lag zelfs bijna te slapen zo heb ik genoten. Ze leek mij zeer bekwaam en gebruikte technieken die ik nog niet eerder had mee gemaakt. Ze besloot ook direct boven op mij te gaan staan tegen over andere masseuses die dit normaal later tijdens de massage doen. Heel af en toe een pijn prikkel maar verder geen verrassingen. Zeker aan te raden!

Ik heb nog even staan praten met haar na de tijd, ze vond het al leuk dat ik op de Thaise manier haar bedankte wat haar een grote glimlach gaf. Ze zei nog tegen mij dat ze het niet had verwacht dat iemand die niet Thai's is toch een paar woordjes Thais kon spreken en ook wist hoe op de juiste manier te bedanken.

TIP: Zorg dat je contant bij je hebt! Hier word 2% extra gerekend voor pinnen!

IVM Corona geven ze hier een klein flesje water en een ingepakt koekje.
Gebruikers-avatar
SIG442

Terug naar Groningen Stad