Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Klapwijkse Zoom 192, Sabai Jai

Berichtdoor Jira Kotinny » 13 Nov 2016 20:44

Sabai Jai, Thai Massage & Day Spa
Klapwijkse Zoom 192
2652 DC Berkel en Rodenrijs
Tel: 06-25184236

- Website
- Facebook

Openingstijden: dagelijks van 10:00 tot 21:00, alleen op afspraak.
Prijs: €40 per uur.

SabaijaiBerkelenRodenrijs.PNG

Edit Jira 18.3.18: openingstijden en prijs aangepast

1176
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Klapwijkse Zoom 192, Sabai Jai

Berichtdoor Reynaerde de Vos » 28 Jan 2017 08:52

De masseuse nam de telefoon niet op, waarschijnlijk bezig met een forum lid te verwennen.
Op de mooie website was ook te reserveren, ik zou een bevestiging mail ontvangen, niet dus.
Juffrouw masseuse maar even gebeld of ik verwacht werd en welkom was.
“ja ik weet wel, niet fnhkkfzgbgn, niet goed” juffrouw was moeilijk te verstaan, nog een keer geprobeerd, “ik masseren okay, hnkwgbktwer, fijn, alstublieft, dank u wel.
Op het afgesproken uur aldaar werd er opengedaan door een keurig opgemaakte mevrouw van middelbare leeftijd.
Door het pand heen, naar tweehoog ( voor mensen die moeilijk traplopen een dikke afrader)
Het onderkomen is te zien op Funda – het staat te koop-
Een kamer met kaarsjes, een tweepersoonsbed, een computer waar muziek uitkomt.
Op het bed handdoeken gedrapeerd, of ik daar maar op wilde gaan liggen.
Een keurige zedige massage volgde, alleen de delen die gemasseerd dienden te worden werden ontdaan van het badlaken wat mevrouw over mij heen had gelegd, na de massage weer de handdoek terug.
De massage was goed, de olie warm, de muziek maakte doezelig.
Voorkant idem de achterkant, na de lichaam massage ging mevrouw de handen wassen voor een gezichtsmassage als grande finale.
曷 waarom, wanneer, wat, waar, wie
Gebruikers-avatar
Reynaerde de Vos

Berichtdoor OokInBelgie » 01 Mei 2018 16:51

De masseuse heet Joy. Ze een aangename - naar ik schat - vijftiger. Ziet er goed uit en praat er vrolijk op los. Er is een drankje, muziek en een douche.
De massageruimte is niet meer op de 2de verdieping, maar nu op de 1ste. Keus uit bed of tafel. Alles keurig en schoon.
De massage is absoluut goed, mevrouw heeft oog voor het lichaam.
Ik vond het prettig, kortom.
OokInBelgie

Berichtdoor Joost » 10 Jan 2019 20:49

Ik ben vanmiddag gemasseerd door Tip (een dertiger), de dochter. Allervriendelijkste ontvangst door moeder en dochter in een woonhuis met voldoende parkeergelegenheid (vergis je niet om te parkeren op de plaatsen voor de bewoners). Fijn om vooraf en achteraf te kunnen douchen (op de tweede etage). Op de eerste etage zijn twee massageplekker met gordijn afgescheiden. Voor een massage als je met zijn tweeen komt leuk maar gaat het om twee klanten die niets met elkaar te maken hebben is het te weinig privacy. Heb ik niet meegemaakt want ik was er alleen. Misschien wel even vooraf naar vragen. Tip vroeg heel goed, hoe ik de massage wilde hebben (stevig of zachter), ik koos voor stevig. Dat was de massage ook. Het volledige lichaam inclusief bilspieren wordt onder handen genomen, van voet tot kruin. Ze ontwijkt heel netjes elk contact met de intieme plekken. Het beviel me zo goed dat ik vroeg of de massage met een half uurtje verlengd kon worden. Dat kon gelukkig. Mama komt wel af en toe kijken (controleren?) in de sfeervolle ruimte die verlicht is met kaarsjes. Plots ging een keertje het grote licht aan. De muziek die aan stond vond ik minder maar was wel uit te houden. Tip is de Nederlandse taal heel goed meester, haar moeder verstond ik minder goed. Al met al was het een fijne massage en kan ik dit adres van harte aanbevelen. Op het ogenblik hebben ze een leuke aanbieding van 35 euro voor een uur of 50 euro voor anderhalf uur. De douchetijd valt hier wel in. Je krijgt ook nog een stempelkaart, na 5 behandelingen krijg je een half uur gratis. Ga deze sfeervolle salon maar gerust uitproberen!
Aan het kennismaken met de Chinese - en Thaise massage in de regio Rotterdam. Ontvang graag tips voor goede adressen.
Gebruikers-avatar
Joost

Berichtdoor Fred01 » 30 Mei 2019 14:10

Tip adverteert nu ook zelfstandig op marktplaats:

gevonden op marktplaats:
Tip Rak Thaise massage in Berkel en Rodenrijs

1 uur kost 30 euro.
1,5 kost 45 euro.
2 uur kost 60 euro.
dus zeer aantrekkelijk prijzen

https://www.marktplaats.nl/a/diensten-e ... ousPage=lr
Fred01

Berichtdoor Gerard-masssge » 30 Mei 2019 17:26

Ik ben ook bij Tip langsgeweest en zij heeft een aparte kamer op de 1e verdieping. Zij woont er zelf niet in het huis maar haar moeder.
Goede massage gehad tegen een schappelijke prijs.
Een vrolijke meid die graag een praatje maakt tijdens de massage. Ze kan goed masseren en houdt het netjes. Ik ga zeker nog eens terug.
Gerard-masssge

Berichtdoor Kumiko » 06 Aug 2019 07:50

Ik ben nu twee maal op dit adres geweest
Het is een salon in een woonhuis met kamers op de eerste verdieping en een douche op de tweede verdieping
Ik had beide keren afgesproken met Tip en dan krijg je een kamer apart, de andere ruimtes worden afgeschermd door gordijnen.
Er werken hier 3 dames, Tip, haar zus en moeder, zus heb ik nog niet ontmoet.
Op de kamer een comfortabele massagetafel, gedimd licht- hou ik wel van, muziekje op de achtergrond
Tip kan stevig masseren ze heeft erg veel kracht in haar handen, hele lichaam komt lekker aan bod beginnend bij de voeten en zo omhoog, vraagt tijdens massage nog of het harder of zachter moet.
Tip gebruikt zeer veel olie je moet hier wel van houden, voor mij geen probleem tijdens de twee uur durende sessie, erna kan je lekker douchen, dit zit inderdaad helaas wel bij de tijd inbegrepen.
Tip wil zoals ze zelf zegt en zo goed mogelijke service aanbieden dat de klant tevreden naar huis gaat.
En dan is die prijs €65,-/120min natuurlijk een lachertje als je bedenkt dat ik in sommige salons bijna het dubbele betaal. Ze heeft het dan ook erg druk, begint al s'ochtends vroeg volgens mij een goed lopende zaak.
Je kan met Tip prima een praatje maken, haar Nederlands is best goed, ik kreeg na de massage nog drinken en wat te eten aangeboden.
Prima adres, massage ruim voldoende 7,5/10, ik kom hier nog wel vaker.
Kumiko

Berichtdoor Evolution » 14 Aug 2019 09:59

Kumiko schreef:Ik ben nu twee maal op dit adres geweest
Het is een salon in een woonhuis met kamers op de eerste verdieping en een douche op de tweede verdieping
Ik had beide keren afgesproken met Tip en dan krijg je een kamer apart, de andere ruimtes worden afgeschermd door gordijnen.
Op de kamer een comfortabele massagetafel, gedimd licht- hou ik wel van, muziekje op de achtergrond
Tip kan stevig masseren ze heeft erg veel kracht in haar handen, hele lichaam komt lekker aan bod beginnend bij de voeten en zo omhoog, vraagt tijdens massage nog of het harder of zachter moet.
Tip gebruikt zeer veel olie je moet hier wel van houden, voor mij geen probleem tijdens de twee uur durende sessie, erna kan je lekker douchen, dit zit inderdaad helaas wel bij de tijd inbegrepen.
Tip wil zoals ze zelf zegt en zo goed mogelijke service aanbieden dat de klant tevreden naar huis gaat.
En dan is die prijs €65,-/120min natuurlijk een lachertje als je bedenkt dat ik in sommige salons bijna het dubbele betaal. Ze heeft het dan ook erg druk, begint al s'ochtends vroeg volgens mij een goed lopende zaak.
Je kan met Tip prima een praatje maken, haar Nederlands is best goed, ik kreeg na de massage nog drinken en wat te eten aangeboden.

Goedemorgen Kumiko,
Worden hier ook extra diensten aangeboden?

Bedankt en groet,
Mark
Evolution

Berichtdoor thaithau » 14 Aug 2019 10:27

Ter herinnering -Voorwaarden - Artikel 4

4. Forum Oosterse Massages accepteert nergens op het forum verwijzingen naar seksuele dienstverlening van welke aard ook, behalve als de salon op het forum vermeld staat in het sub forum Oosterse erotische massages. Beheerders en moderators kunnen berichten zonder waarschuwing kuisen of opschonen.
thaithau

Berichtdoor omin » 15 Aug 2019 00:16

Evolution schreef:

Goedemorgen Kumiko,

Bedankt en groet,
Mark

Ja! Volgens mij hebben ze nu een actie dat je gratis voetenbad krijgt bij 1u massage.
omin

Berichtdoor Evolution » 15 Aug 2019 10:42

omin schreef:
Evolution schreef:

Goedemorgen Kumiko,

Bedankt en groet,
Mark

Ja! Volgens mij hebben ze nu een actie dat je gratis voetenbad krijgt bij 1u massage.

Top! Is dat volgens jou of weet je dit zeker?
Evolution

Berichtdoor Cindy-Niu » 15 Aug 2019 12:58

白痴
女按摩师
Cindy-Niu

Berichtdoor massagehand » 15 Aug 2019 13:57

如果您不會說這種語言,請留下評論
massagehand

Berichtdoor anaaloog » 15 Aug 2019 16:48

Het zou handig zijn als we op deze website uitsluitend Nederlands als voertaal gebruiken.
Nu moeten we via google translate proberen te achterhalen wat er in de laatste 2 berichten gecommuniceerd wordt.
Ik heb hieruit begrepen dat de aanbieding volgens Cindy-Niu onzin is.
anaaloog

Berichtdoor spitse » 20 Aug 2019 22:14

Onlangs ben ik gemasseerd door Oi. Die werkt samen met haar moeder en zus. Ze is korter dan een jaar in Nederland maar kan goed Nederlands. Ze heeft best gespierde armen voor een thaise dame, hiermee kan ze best stevig masseren en ze is heel vriendelijk en gastvrij. Wat ik minder vond was, dat de kamers gescheiden waren door gordijnen en de klant naast mijn kamer heel luid aan het praten was. Hierdoor was ik minder ontspannen. Ik ga binnenkort weer langs. Oi heeft me aangeraden voortaan 1,5 uur te masseren, dat ga ik dan uitproberen.
spitse

Terug naar Berkel en Rodenrijs