Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Zuidplein 288, Fullmoon

Berichtdoor Jira Kotinny » 24 Okt 2020 19:53

Fullmoon Thai Massage
Zuidplein 288
3083 CX Rotterdam
Tel: 06-13897888

- Website
- Facebook

Openingstijden: maandag t/m woensdag 09:00 – 12:00 & 17:00 – 21:00, donderdag & vrijdag 10:00 – 21:00, zaterdag en zondag 10:00 – 17:00.
Massages zijn alleen op afspraak.

Prijs: €40 per uur.

FullmoonRotterdam.PNG

1696
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Zuidplein 288, Fullmoon

Berichtdoor Heffar » 11 Nov 2020 09:02

Telefonisch afspraak gemaakt voor een uur massage.
Via de lift naar de massage ruimte is schoon maar niet ruim.
Eenmaal aangekomen is het een huiselijk salon met thaise ornamenten.
Massage met onderbroek uit, sokken mogen aanblijven.
Massage was stevig in combinatie met strelen.
Na afloopt warme thee in de lounge.
Ben in totaal ruim 75minuten binnen geweest.
Dit is een degelijk salon met vriendelijk personeel
Aanrader mensen!
Gebruikers-avatar
Heffar

Berichtdoor RakSiam » 11 Nov 2020 13:26

RakSiam

Berichtdoor Roadrunner » 26 Apr 2021 21:58

Aangetrokken door de website ben ik hier maar eens langs geweest. Eerste wat me opviel was dat de dame veel ouder is dan op de foto op haar website, maar daar had ik al rekening mee gehouden en boeit me verder ook niet zo. Na een paar korte gezondheidschecks mocht ik de lekker warme massageruimte binnentreden. De massagetafel vond ik vrij hard, maar gelukkig lag er een kussen klaar en 2 opgerolde handdoeken om mijn voeten op te rusten.

Vervolgens begon de massage voor mij op een ongebruikelijke wijze met het schoonmaken van mijn voeten met een vochtig doekje. Ik dacht nog, het zal toch niet zo zijn dat ze vindt dat ik vieze of stinkende voeten heb, maar nee ik denk dat het een standaardritueel betrof, aangezien dit werd gevolgd door een korte drukpuntmassage van mijn voeten. Daarna werd mijn rug rijkelijk ingewreven met olie waarop ik even dacht; wat jammer nou, krijg ik nu alsnog een lange oliewrijfsessie. Gelukkig bleek dit geenszins het geval en ging ze vrij snel over naar mijn armen en benen om weer bij mijn voeten uit te komen.

Eigenlijk kan ik zeggen dat naarmate ze afzakte naar beneden de massage alleen maar beter werd en bij vlagen ook stevig, maar nooit echt pijnlijk. Ze leek dit goed aan te voelen, want ze vroeg me er niet naar. De voetmassage was nog het meest stevig, maar ik had het gevoel dat mijn voeten dat wel konden gebruiken, dus heb ik maar haar gang laten gaan. Al met al was ik verrast door de vrij goede massage die de 40 euro meer dan waard was, niet eens zozeer door de massagetechnieken, als wel door het feit dat het een echte full body-massage was. Zelfs mijn buik en oren werden meegenomen:lol:
Roadrunner

Berichtdoor massagehand » 03 Mei 2021 21:16

Vorige week hier een afspraak gemaakt. Kon nog vrij laat op de avond terecht. Rustige kamer in moderne flat bij Zuidplein. Prettig ingericht. Bij aankomst handjes ontsmetten en temperatuur opmeten. Beiden mondkapje op. Gelukkig geen handschoentjes. Ontspannend muziekje ( geen thaise). Massage met redelijk veel olie die niet geheel reukloos was. De massage was beslist niet slecht maar toch een hoog ontspanning gehalte. De dame was ook beslist niet preuts. Billen worden goed meegenomen. Beetje babbelen. Kortom een nette massage. Tijd meer dan vol gemaakt. En ik kon weer ontspannen naar huis. En alles voor maar 40 euro
massagehand

Terug naar Rotterdam