Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

De Zwaan 50, Nong

Berichtdoor Jira Kotinny » 20 Nov 2014 22:40

Nong, Thaise Massage Almelo
De Zwaan 50
7609 NA Almelo
Tel: 06-81345910

Website: http://nongthaisemassagealmelo.nl/

Openingsuren: alleen op afspraak
Prijzen: massages €35 per uur, infrarood sauna €10 per half uur.

NongAlmelo2.png

0837
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: De Zwaan 50, Nong

Berichtdoor geertkwast » 09 Jul 2015 17:49

Met recht een 'onderbroek uit' salon! Nong, een bevallige Thaise dame van rond de 40 lentes, is zeer kwistig met massage olie (babyolie, om precies te zijn).
De massage begon met de de benen. In lange halen werd stevig kuiten en bovenbenen tot halverwege de billen gemasseerd. Nong is dus absoluut niet preuts! Vervolgens rug en nek op identieke wijze, dus de billen kwamen al met al ruimschoots aan bod.
Nieuw was voor het verzoek om op m'n zij te gaan liggen, dijen (buiten- en binnen kant), armen waren nu aan de beurt. Nadat de linker- en de rechterzijde gemasseerd waren werden er rek- en strekoefeningen op mij uitgeprobeerd. Perfect, op slag was de kramp verdwenen die ik na de massage van de kuiten had opgelopen.
Bij het onderhanden nemen van buik en liezen werd en een ontwakende erectie genegeerd. Nogmaals, Nong is niet preuts maar voor extra dienstverlening ben je op de Zwaan aan het verkeerde adres.
Tot slot een voeten- hoofd- en oormassage. Vooral dat laatste zie je niet vaak gebeuren in een Thaise salon.

Heb ik dan helemaal geen punt van kritiek? Jawel:
1. de handdoeken werden na de massage recht gelegd voor de volgende klant,
2. ondanks dat Nong wel haar handen schoonmaakte m.b.v. een doekje werd mij die service niet aangeboden. Ook de overdadige hoeveelheid reukloze babyolie werd niet verwijderd. Wel werd mij aan het einde van de sessie een flesje water aangeboden. Een beetje glibberig en moeilijk om grip te krijgen om het flesje te openen.

Resumé
Een salon die je gerust aan je vrienden kunt aanbevelen. Twee uur voor 65 euro heeft een goede kwaliteit / prijs verhouding. Jammer van de schijnbare mindere hygiëne.
Gebruikers-avatar
geertkwast

Re: De Zwaan 50, Nong

Berichtdoor Fred01 » 13 Feb 2019 17:08

Nong is aan het verbouwen. Er komt achter een aparte ruimte (i.p.v. kamertje nu) waar ze haar praktijk gaat uitoefenen. Inderdaad is €35 voor een uurtje niet veel. Het zag er schoon uit maar je weet natuurlijk niet wie er voor je geweest is en of het allemaal schoon is, maar dat geldt natuurlijk voor meerdere salons. De opmerking "Met recht een 'onderbroek uit' salon!". mocht ik niet ervaren, maar dan kan misschien nog komen bij een volgend bezoek.
Fred01

Terug naar Almelo