Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Gelkingestraat 28, Kang Ying

Berichtdoor Jira Kotinny » 14 Jun 2017 08:53

Kang Ying Massagesalon
Gelkingestraat 28
9711 ND Groningen
Tel: 06-87266420 / 050-5536167

- Marktplaats

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 10:00 - 22:30, zondag 12:00 - 22:00.
Prijs: €40 per uur.

OrientalGroningen.png

Edit Jira 22.2.18: naam gewijzigd van Oriental naar Kang Ying, met dank aan etna

1256
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Gelkingestraat 28, Oriental

Berichtdoor etna » 07 Jul 2017 14:31

telefoon 0687266420 / 0505536167
openingstijden maandag tot en zaterdag 10.00-22.30 uur
zondags 12.00-22.00 uur
prijs 40 euro per uur
etna

Berichtdoor Jira Kotinny » 07 Jul 2017 17:16

Bedankt etna!, ik heb de informatie toegevoegd.
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor piet » 27 Jul 2017 14:49

Piet was in Groningen. Iets voor 10-en liep hij door de Gelkingestraat. De deur stond open voor wat frisse lucht.
Een jonge Chinese schone was druk doende met een dweil en water in de ontvangstruimte. Emmer aan de kant, "massaasjie?".
Ze ging me voor naar het eerste van de twee door deuren afgesloten massageruimtes. Ik kon gaan liggen. Dat deed ik ook; zonder onderbroek.
Na een paar minuten kwam mevrouw binnen, pakte mijn onderbroek van het haakje en smeet hem in m'n gezicht. Duidelijke taal. Ik pakte de broek, en smeet hem naar haar terug.
Een grote glimlach viel mij ten deel. De broek werd opgehangen en mevrouw begon met naar ik mag zeggen een vrij aardige nek, rugmassage. Na een minuut of 10 hoorde ik een klant binnenkomen, een naam die ik ben vergeten noemen, en plaatsnemen in de ruimte naast mij. Dat was voor de masseuse van dienst het teken zich uit de voeten te maken.
1 minuut later werd de massage overgenomen door een dame die haar moeder zou kunnen zijn. Geen bezwaar echter, deze mevrouw wist van wanten. 1,5 uur lang een fijne massage van haar morgen ondergaan. Niet bleu, alles werd redelijk meegenomen. Echter, in het nette.
Alles werd netjes schoongemaakt met een warme (uit de microwave) natte doek. De optie douchen was er ook trouwens. 60 euro afgerekend.
Kon trouwens bij binnenkomst en vertrek kiezen uit koffie thee limo, fris of water. Later bleek dat de dame die mij masseerde 15 jaar in een Chinees restaurant in Amsterdam had gewerkt. Misschien daarom wel, deze uitgebreide drankenkaart....
Prima tent, heel erg schoon, aardige dames, normaal geprijsd. Alles prima. Maar komen we terug? Nou, heel misschien, als we in Groningen zijn dan, maar gelukkig zijn we dat zeer zelden....
piet

Berichtdoor etna » 21 Feb 2018 17:33

Hoi jira zou je de volgende aanpassing kunnen doen de salon heeft haar naam gewijzigd
heet voortaan kang ying massagesalon vr. gr. etna
etna

Re: Gelkingestraat 28, Kang Ying

Berichtdoor Jira Kotinny » 22 Feb 2018 14:29

De naam is aangepast, dank voor de tip!
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor etna » 23 Feb 2018 15:32

Olangs hier een afspraak gemaakt mijn favorite masseuse was op vakantie naar china
d aarom massage gekregen van een ongeveer 25 jarige chinese waar ik de naam niet weet.
Massage was redelijk hygiëne prima zeer preuts alleen de billen meegenomen lies niet
ook geen buik massage wacht wel weer als ajun terug is gr. etna
etna

Berichtdoor Boeddha » 02 Aug 2019 21:53

Ik heb me voor het eerst door Ajun laten masseren. En om het kort te houden: ze is een kei! Zo ongeveer de beste harde chinese massage die je in Groningen kan krijgen. En met het aanbod dat er is, zegt dat wat!

Nederlands spreekt ze amper, maar haar masssagekwaliteiten maken het meer dan goed.

Een aanrader en mij ziet ze zeker terug! :)
Boeddha

Berichtdoor SIG442 » 21 Nov 2020 19:07

Ik ben nadat ik bij Patum Thai salon was geweest, ook hier even binnen gelopen.
Ik kon amper hallo zeggen en ik werd al direct naar een kamer gedirigeerd.
Hier mocht ik alles uit doen inclusief onderbroek.

De masseuse ging van begin af aan vrij ruw bezig wat na mijn massage bij Patum Thai een hele verandering was.
Zeker niet te hard, maar voelbaar met snelheid.
Tot het moment dat ze opeens de kamer uit rende en ik hoorde haar flink overgeven.
Na een tijdje kwam haar collega het over nemen en die vertelde me dat de andere dame last had van haar maag.
Deze was minder gehaast, maar werkte ook flink door. Bij deze salon werken ze zeer snel maar toch goed.

Ik heb wel genoten, maar het was misschien toch prettiger geweest als het minder gehaast is.
Je komt om te relaxen en niet om gehaast de deur weer uit te gaan.

Na afloop kreeg ik hier wel thee en we hebben nog even nagepraat.
De eerste dame zat met haar jas aan en mondkapje voor in een stoel. Ze was vrij stil, maar zag er duidelijk niet fit uit.
Ze voelde zich schuldig dat het niet goed ging en verontschuldige zich hier ook voor.
Ik heb gezegd dat het iedereen kan overkomen en wenste haar beterschap.
Ik hoop alleen wel dat ze zo slim was om naar huis te gaan, ziek op je werk zitten is niet handig.
Zeker niet als je dergelijk werkt doet.

Ik heb zelf 1 uur gedaan, dus 40 Euro.
Is het de prijs waard? De massage voelde goed, maar zoals al gemeld wat te gehaast.
Ze spraken beide vrij goed Nederlands maar met duidelijke gebreken. Onderling spraken ze Chinees.

UPDATE:
Website (op visite kaartje, werkt niet helaas): http://www.kangyingmassagesalon.nl
Telefoon: 06-19 653 539

Prijzen: Er zijn meerdere opties mogelijk, niet alleen de 1 uur optie voor 40 Euro.
Volgens visite kaartje: "7 dagen per week (ook op feestdagen)"

Corona notitie: Ik heb niet een van beide dames een masker zien dragen tijdens de massage en na dat het klaar was had alleen de eerste dame een op.
Na wat ik heb mee gekregen waren ze hier ook niet zo van het handen wassen met alcohol of wat dan ook ivm Corona.
Ik ben zelf niet zo bang voor het hele Corona gebeuren, maar als jij dat wel bent dan raad ik sterk aan om je opties te overwegen.
Gebruikers-avatar
SIG442

Berichtdoor Boeddha » 22 Nov 2020 00:36

Ik ben er laatst nog gemasseerd. Masseuse droeg toen wel een mondkapje. En ze hebben ook zeep bij de ingang staan. Maar vervelend als de masseuse zo ziek is dat ze zelfs moet overgeven. Meestal laat ik me daar door Ajun masseren. Dat is een stevige massage, maar voelt niet gehaast of afgeraffeld of zo.
Boeddha

Terug naar Groningen Stad