Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Nieuwe Ebbingestraat 103, De Witte Lelie

Berichtdoor Klapsigaar » 17 Apr 2016 10:24

De Witte Lelie
Nieuwe Ebbingestraat 103
9712 NH Groningen
Tel: 06 26584588

- Website

Openingstijden: Ma t/m za: 11.00 - 22.00, Zo: 12.00 - 22.00
Prijs 35 euro 1 uur massage

WittelelieGroningen2.PNG

Met dank aan etna!

0690
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Re: Nieuwe Ebbingestraat 103, De Witte Lelie

Berichtdoor Boeddha » 23 Jun 2016 00:26

Wat is de reden dat er allerlei recensies zijn verdwenen?

Hoe dan ook: deze salon is een aanrader!
Boeddha

Berichtdoor Klapsigaar » 23 Jun 2016 09:21

Zoals je weet was de database corrupt.
En dat betekende dat een klein aantal salons niet meer te repareren was, waaronder deze.
Hij moest opnieuw worden opgevoerd en dus waren alle recensies verloren.
Triest, maar het is niet anders...
Op een deur in het ziekenhuis: De psychiater mag niet gestoord worden.
Gebruikers-avatar
Klapsigaar

Berichtdoor Mart1980 » 03 Okt 2017 12:59

Vanuit het onplezierige ontvangst bij Beijing doorgelopen naar De Witte Lelie.
Ah hier was het ontvangst al een stuk aangenamer. Drie iets wat oudere dames ontvingen mij. Na de menukaart doorgenomen te hebben besloten een massage te boeken.
De salon is wat je van een Chinese salon mag verwachten. Eenvoudig ingericht, simpele massagetafel en babyolie. Bah daar wordt Mart niet blij van, ruik ik de gehele dag naar een pasgeborene.
De massage werdt gegeven door Ling. Ling was een vriendelijke Chinese eind 40, haar persoonlijkheid een stuk jonger, ze was open en sociaal.
Massage was een prima Chinese massage, stevig en gedisciplineerd ging de masseuse aan de slag. Ze was hoewel ik gevraagd had om een ontspanningsmassage, vooral gericht op spieren en knopen.
Heel af en toe kon ik ontspannen, doch het overgrote deel van de massage was drukken en trekken, goed maar niet waarvoor ik gekomen was.
Nadien werd de olie van mijn lichaam geveegd en mocht na betaling de straat weer op. Geen drankje of mogelijkheid tot opfrissen.
Ik zag nadien ook dat de handdoek waarop ik gelegen had werd rechtgetrokken, niet heel erg hygiënisch! Wat kost dat nu een handdoek vervangen.
De prijs voor een uur massage 40 euro, dan kan een handdoek toch niet te dik op de marge drukken!
Redelijke massage, voor een Chinese salon standaard entourage, toch geen herhalingsgevaar voor mij, daarvoor kent deze regio betere adressen!!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Mart1980 » 05 Feb 2018 15:41

Na mij debacle bij Lotus weer eens bij De Witte Lelie binnengewandeld.
Over deze salon gaan verhalen de ronde dat er vooral oudere en onaantrekkelijke masseuses rondlopen.
Nu is het uiterlijk niet direct van belang bij een serieus massage, toch voor mij maakt een prettige verschijning een massage wel compleet. Mag ik zeggen dat dit de ontspanning doet toenemen?
Het tegendeel is waar bij Lotus, althans de de laatste maanden. Zo trof ik onlangs de vrolijke goedlachse Amy, eind twintig. Een echte Chinese dame, fleurig rokje en een prachtige lach met heldere sprankelende ogen.
Ze was zo vrolijk en opgewerkt dat ik gelijk maar een massage van twee uur boekte. Oke het regende behoorlijk hard, en had op de buienradar gezien dat deze bui het nog zeker twee uur ging uithouden boven Groningen alvorens het droog werd.
Ik mocht mij uitkleden en gaan klaarliggen op de tafel. Amy kwam vrolijk binnen en begon aandachtig te masseren. Kennen jullie dat gevoel, dat bij de eerste aanrakingen direct duidelijk wordt dat het goed zit? Nu dat was na een aantal seconden duidelijk bij Amy.
De massage was zeer goed. Stevig en ontspannen tegelijk. Daarbij schroomde ze niet om af een toe, zonder dat het de ontspanning van de massage brak, even een praatje te maken. Amy spreekt goed Nederlands.
Ze masseerde het hele lijf, eerste de achterkant stevig en inclusief billen volledig. Voorkant eerste de benen, vanwaar ze na de armen de borst en buik zeer prettige behandelde. Hoofdmassage was zacht en om bij weg te dromen.
Kortom een zeer vriendelijke masseuse deze Amy, zeer prettige massage en een fijne verschijning om bij te vertoeven.
De Witte Lelie staat weer op Mart zijn radar als hij in Groningen is.
the time is so little
the time belongs to us
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Irolt » 06 Jul 2018 16:37

Voor het eerst de Witte Lelie bezocht voor een full body massage van een uur.
Inderdaad een typische Chinese massagesalon. Weinig entourage en opsmuk.
Bij binnenkomst bleek 'mijn' masseuse mij al op te wachten.
Het was de niet zo piepjonge maar zeer vriendelijke Chinese petite dame Annie.
Annie ging mij voor naar de massagekamer die goeddeels was gevuld met een stevige massagetafel.
Omdat ik zojuist thuis al had gedoucht heb ik niet gevraagd naar de douche maar heb ik mij direct uitgekleed en ben op de massagetafel gaan liggen.
Annie begon zonder verder uitstel met de massage.
Ik had gekozen voor het eerste half uur een wat steviger massage en het tweede half uur een zachtere meer ontspannen massage.
Annie kweet zich uitstekend van haar taak. Ze wist al mijn spieren goed te vinden en al snel kwam ik er helemaal in.
Blijkbaar zijn de massageruimtes een beetje gehorig want Annie sprak fluisterend met mij en spoorde mij ook aan te fluisteren.
Voor het tweede half uur draaide ik mij op mijn rug en kreeg ik een comfortabel kussentje onder mijn hoofd.
Annie begon met een hoofdmassage en daarna kwam mijn gehele voorzijde aan de beurt.
Ik ontving echt een superfijne en relaxte massage van Annie!
Na afloop wreef ze keurig de overtollige olie met een droge handdoek van mijn lichaam en ledematen.
Annie begeleidde mij naar de uitgang en exact na een uur stond ik weer buiten.
Ik ben erg tevreden over de Witte Lelie en kom hier zeker gauw weer.
Irolt

Berichtdoor Mart1980 » 22 Mei 2020 13:58

Deze salon staat sinds een half jaar weer meer op mijn agenda. De salon zelf is simpel ingericht, echter altijd schoon en lekker op temperatuur.
Het team met Chinese dames als Amy, Annie, Jennie is ook prima op sterkte. Alle dames masseren goed, naar wens technisch of meer ontspannen.
Grote voordeel van deze salon is de centralle douche op de gang. Hoewel ik het liefst op de kamer douche is dit voor een Chinese salon toch wel een welkom extraatje.
De douche mag kostenvrij voor en na de massag gebruikt worden EN de tijd wordt niet in minder gebracht op de effectieve massagetijd. T
De massage vinden plaats in een goed afgesloten kamer, welke niet gehorig zijn waardoor je ook echt kunt onspannen.
In deze salon wordt je persoonlijk behandeld, de dames kennen je en onthouden goed wat je persoonlijke wensen zijn.
Ook wanneer je een keer een andere dame van het team kist gaan ze hier sportief mee om.
Ik vindt de Witte Lelie een leuk salonnentje met goede massages en een persoonlijke benadering.
the time is so little
the time belongs to us
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Xs750 » 03 Jun 2020 04:42

Hoi allemaal. Is er al iemand die hier is geweest in het "corona tijdperk". En zo ja waren er ook veranderingen? Alvast bedankt voor de reacties.
Xs750

Berichtdoor Boeddha » 03 Jun 2020 12:34

Er is niet veel veranderd. Nog steeds dezelfde masseuses maar dan met mondkapje voor. :) Bij binnenkomst werd mijn temperatuur gemeten en kreeg ik desinfecterende gel voor mijn handen. En verder gewoon een fijne massage. Ik had wel van te voren netjes een afspraak gemaakt.
Boeddha

Berichtdoor Mart1980 » 04 Jun 2020 14:35

Gisteren nog op bezoek geweest bij 'Linda'. Deze ietswat pittige Chinese dame ken ik nu toch alweer een kleine 7 jaar. Hoewel ik met regelmaat bij De Witte Lelie een behandeling onderga zie ik aan de topic dat ik er nog maar weinig over geschreven heb.

Linda is slecht de doorgronden, ze kan wat nors overkomen. Ze kan soms wat gemaakt reageren. Echter ze is vriendelijk en geeft op de kamer een prima stevige massage weg. Ze heeft voldoende spierkracht om op mijn toch wel harde spieren de nodig druk uit te oefenen. Ze is daarnaast op de kamer, wanneer je haar wat beter kent, gezellig en houdt van een praatje. Voor een echte rustige ontspanningsmassage vind ik haar wat ruw masseren. Toch geniet ik wel van haar combinatie massages, stevig maar toch ook met gevoel. Echt rustgevend is het niet, maar wel goed voor de stramme rug. Voor mij is Linda een masseuse waar ik toch vaak weer op terugval wanneer ik in Groningen ben.

Na de massage neem ik er steevast een douche. Ik blijft de constructie van douche ietswat vreemd vinden. De deur van de douche grenst gelijk aan de douchebak, waardoor na een flinke douche de hele gang vol water staat. Ze ruimen iedere keer weer netjes op, echter moet dat anders kunnen. Ik heb er geen last van, maar het kost zoveel handdoeken en tijd. Na de massage voorin de salon wat drinken en met de niet werkende masseuses wat bijpraten is ook niet verkeerd. Ik hou van contact leggen met de masseuses. Dat maakt een behandeling toch altijd net iets persoonlijker.

De Witte Lelie heeft zijn zaakjes op moment prima op orde. Goed team van masseurs en hygiëne is in orde. Zoals Boeddha beschrijft wordt vooraf je temperatuur gemeten en krijg je wat handgel. De masseuse dragen een mondkapje. Echter hoeft de klant geen mondkapje. Dat vindt ik een voordeel ten opzichte van bijvoorbeeld Qian Shou en Beijing waar de klant wel gevraagd wordt een mondkapje te dragen. Voor mij hoeft het niet, ik persoonlijk vindt het storen.

Al met al een prima ervaring weer bij Linda, volgende keer maar eens een duo massage met Linda en een van haar collega’s.
the time is so little
the time belongs to us
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Xs750 » 04 Jun 2020 19:26

Bedankt voor de reacties. Ik vindt Linda ook een erg fijne masseuse. Denk dat ik binnenkort maar even weer anderhalf uur of 2 uurtjes bij haar ga reserveren.
Xs750

Terug naar Groningen Stad