Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Nieuwe Ebbingestraat 42, Qian Shou

Berichtdoor Jira Kotinny » 18 Okt 2018 17:43

Chinese Massage Groningen Qian Shou
Nieuwe Ebbingestraat 42
9712 NM Groningen
Tel: 06-43829593

- Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 10:00- 23:00, zondag 12:00 – 23.00.
Prijzen: €25 per half uur, €40 per uur, €60 per 1,5 uur, €80 per 2 uur.

QianshouGroningen.png

Met dank aan 4hands voor de aanmelding!

1458
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Nieuwe Ebbingestraat 42, Qian Shou

Berichtdoor John » 08 Feb 2019 09:56

Nette massage kamer. Chinese dame is een vriendin van de eigenaar van de " witte lelie " in dezelfde straat .
John

Berichtdoor Boeddha » 18 Sep 2019 23:21

Helaas een teleurstellende ervaring. Normaal gesproken laat ik me in andere salons masseren. Maar ik dacht laat ik deze toko eens sponsoren. Als ik deze kapper/massagezaak voorbij kwam zag ik er eigenlijk nooit veel klandizie.

Helaas voor hen zien ze mij als klant ook niet meer terug. Ik werd gemasseerd door volgens mij de enige masseuse die daar werkt. Het begin van de massage was op zich nog wel redelijk, maar op een gegeven moment viel me op dat ze mijn achterwerk helemaal oversloeg. In ben gewend in andere gelegenheden waar je geacht wordt de onderbroek aan te houden dat de billen in ieder geval deels nog worden meegenomen. Maar dat gebeurde dus niet. Daarom maar gevraagd of ze dat wel wilde doen, maar ze gaf geen reactie.

De massage kwam erg plichtmatig over en ik had totaal niet het idee dat ze het me naar de zin wilde maken. Ook nam ze de moeite niet om goed de massage olie weer met natte warme doeken te verwijderen.

En daar moet je dan EUR 40,- voor betalen... :( Ik geef dat geld voortaan wel elders uit.
Boeddha

Berichtdoor Fritjov » 21 Okt 2019 17:35

Ik kom hier met enige regelmaat.
Een kappers- tevens massage- salon, zoals we wel meer zien. De zaak is ruim opgezet, maakt een propere indruk, de ontvangst is vriendelijk.
Op een uitzondering na heb ik steeds dezelde masseuse gehad, een jonge chinese. Zij spreekt nauwelijks Nederlands en matig Engels : De communicatie verloopt soms stroef.
Er zijn twee degelijke massagekamers en ik mag naakt wat wel zo prettig is.
Het belangrijkste : De masseuse doet echt spieren masseren en knopen losmaken.
De prijs : 40,00 / 1 uur ; 60,00 / 1,5 uur is heel redelijk.
Ik geef deze zaak een hoge waardering !
Fritjov

Terug naar Groningen Stad