Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Nieuwe Ebbingestraat 8, Lotus

Berichtdoor Mart1980 » 05 Feb 2018 15:29

De liefhebbers van Janney moeten nog even afzien, ze schijnt nog altijd met vakantie in China te vertoeven.
Ik heb er vorige week dan ook nogmaals een massage van Cindy ontvangen. Dit maal kwam ze gestrest en gespannen over.
Helaas dit keer was de massage ronduit slecht. Ze was ongemotiveerd aan het kneden, met één hand en afwisseling was in de verste verte niet te bekennen.
Uur geboekt en met 45 minuten stond ik aangekleed weer op straat. Iets was ik voorheen niet meegemaakt heb bij deze salon.
Tijd dat Janney weer terug komt en de touwtjes in handen neemt, want dit ging helemaal nergens over.
Gevalletje van "als de kat van huis is dansen de muizen?". Voor nu, tot Janney terug is, een voor mij te mijden salon!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Mart1980 » 24 Apr 2018 20:02

Mart1980 schreef:De liefhebbers van Janney moeten nog even afzien, ze schijnt nog altijd met vakantie in China te vertoeven.
Ik heb er vorige week dan ook nogmaals een massage van Cindy ontvangen. Dit maal kwam ze gestrest en gespannen over.
Helaas dit keer was de massage ronduit slecht. Ze was ongemotiveerd aan het kneden, met één hand en afwisseling was in de verste verte niet te bekennen.
Uur geboekt en met 45 minuten stond ik aangekleed weer op straat. Iets was ik voorheen niet meegemaakt heb bij deze salon.
Tijd dat Janney weer terug komt en de touwtjes in handen neemt, want dit ging helemaal nergens over.
Gevalletje van "als de kat van huis is dansen de muizen?". Voor nu, tot Janney terug is, een voor mij te mijden salon!

Het kan verkeren in deze wereld van Chinese massages! Ik ga Cindy weer omhoog schrijven.... hoe slecht de vorige ervaring ook was :D
Janney is terug van vakantie, haar bezoek ik nu ik veel in Groningen werk met regelmaat, Cindy is sinds twee weken toch een goede vervanger gebleken.
Na de slechte massage tijdens Janney haar afwezigheid heb ik haar toch nog een laatste kans gegevens, de andere alternatieven in Groningen bleken bezet en je moet wat.
Daar komt bij dat Cindy een voor het oog leuke verschijning is met haar mooi lach. Dit plus de belofte dat ik zou gaan genieten maakten dat ik toch weer bij haar op de tafel belande.
Dit keer een technisch hoogstandje, zeer goed uitgevoerde massage, sterk met veel kracht op de nodige punten. Ik heb 1 uur liggen genieten en was totaal verrast.
Helemaal ontspannen sprong ik soepel van de tafel na de massage, wat kan deze masseuse krachtig met veel gevoel de spieren goed raken.
Nadien mocht ik achter in de salon even douchen, nu dat hebben ze dan voor op alle salons in Groningen, douchen is zo fijn na een goede massage! Plus punt voor Lotus!
Toen ik uit de douche kwam en mij aangekleed had stond er voor in de salon bij de zetels een lekker dampende kop thee klaar.
Cindy vroeg of ik genoten had, ik kon dit slechts beamen. Ik geniet bij Lotus niet alleen van de massage, ook de kamers zijn beter dan bij gemiddelde Chinese salons in Groningen.
De tafels zijn stevig van metaal vervaardigd. Tevens in hoogte verstelbaar zodat de masseuse optimaal haar werk kan doen. Ze hebben hier een goede bewuste keuze gemaakt!
Cindy vertelde mij terwijl ik mijn kop thee dronk dat ze wat problemen had tijdens mijn slechte ervaringen maar dat het nu goed gaat, het is de schat vergeven en ze gaat mij spoedig terug zien!
Lotus is in de Nieuwe Ebbingestraat het adres voor een goede Chinese massage, dat mag duidelijk zijn :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Leon » 04 Jun 2018 14:55

Ik belde voor een afspraak maar kreeg voicemail dat het salon door omstandigheden is gesloten tot november.
Leon

Berichtdoor Jira Kotinny » 04 Jun 2018 23:40

Leon schreef:Ik belde voor een afspraak maar kreeg voicemail dat het salon door omstandigheden is gesloten tot november.

Dank voor deze info Leon!, ik heb een update in het eerste bericht geplaatst.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor John » 08 Feb 2019 10:01

Inmidels is deze salon weer open !
John

Berichtdoor Jira Kotinny » 09 Feb 2019 18:51

John schreef:Inmidels is deze salon weer open !

Bedankt voor deze update, ik heb de melding uit het eerste bericht verwijderd.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Vorige

Terug naar Groningen Stad