Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Grootzand 71, Jie Mei

Berichtdoor Jira Kotinny » 21 Aug 2014 21:20

Chinese Massagesalon Jie Mei
Grootzand 71
8601 AV Sneek
Tel: 06-87907653

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 11:00 - 22:00, zondag 13:00 - 21:00.
Prijzen: €25 per half uur, vanaf €40 per uur.

JieMeiSneek.PNG

Met dank aan etna voor de aanmelding!

Edit Jira 8.9.17: openingstijden en prijzen aangepast met dank aan etna

0763
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Grootzand 71, Jie Mei

Berichtdoor Jira Kotinny » 27 Aug 2014 15:03

Ik had niet gedacht dat ik nog eens gegevens van een salon zou kunnen aanvullen met behulp van Youtube maar dat was hier toch echt het geval 8).
Zie de link hierboven.
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor geertkwast » 30 Aug 2014 18:01

Vandaag, 30 Augustus 2014 mij laten masseren door Lili (eigenaresse) van massage salon Jie Mei. Een aangename verrassing in Sneek!
Voor de inrichting verwijs ik graag naar de Youtube link.
Als introductie mocht ik van Lili de gehele zaak zien. In totaal drie massage kamers (2 x 1 pers & 1 x 2 pers), tevens is er gelegenheid tot douchen. Al met al een nette zaak maar de inrichting is nog niet af. De verwarming schijnt begin September 2014 gereed te zijn.

Met als uitgangspunt de diverse Chinese massages in verschillende Chinese steden genoten, kan men met recht hier van een traditionele Chinese massage salon spreken. In 1 1/2 uur werd ik vakkundig van top tot teen gemasseerd. Had er muziek in de zaak geklonken dan waande ik me beslist weer terug in China, met als absoluut toppunt de massage in Zhapu.
Na elke gedeeltelijke massage werd het restant aan olie d.m.v. warm water en een hete handdoek verwijderd. Vervolgens werden de lichaamdelen warm toegedekt.

Lili spreekt opmerkelijk goed Nederlands en laat het intitiatief tot praten over aan de klant. Kortom, een zaak waar ik zeker regelmatig terug zal komen.
Gebruikers-avatar
geertkwast

Re: JIE MEI MASSAGE

Berichtdoor bruno50 » 06 Sep 2014 22:27

Schone salon vriendelijke dames .
en ze geven serieuse massage anders dan de meeste mensen denken van
chinese massage .
Schouder nek rug en hoofd en geen gezeur van een beetje extra betalen .
Ik ga hier zeker vaker naartoe.
Goede massage chinese thee en een gezellig praatje daar ga ik voor .
bruno50

Berichtdoor geertkwast » 17 Sep 2014 17:59

Woord gehouden door gisteren een vervolg afspraak te maken bij deze nette salon. Vandaag gemasseerd (vooraf kunnen douchen) door mevrouw Qin (Tsjin), een knappe verschijning van eind dertig. Vakkundig door haar gemasseerd waarbij ik kon kiezen tussen zacht, normaal en hard. Voor het laatste gekozen en daar geen spijt van gehad. Het volle uur werd volgemaakt en dat terwijl een volgende klant al zat te wachten. Mijn complimenten. Kom weer!
Gebruikers-avatar
geertkwast

Berichtdoor etna » 06 Apr 2016 12:41

Toko is de hele maand april dicht vakantie gr. etna
etna

Berichtdoor etna » 14 Mei 2016 19:27

Deze toko heefd de openingstijden verandert open maandag tot vrijdag van 12.00 tot 22.00 uur weekends gesloten gr. etna
etna

Berichtdoor etna » 08 Sep 2017 12:40

Prijzen aanpassen 25 per half uur 40 per uur 45 sportmassage per uur
openingstijden van 11 uur tot tien uur maandag tot zaterdag zondag van 13.00 uur tot 21.00 uur gr. etna
etna

Berichtdoor Jira Kotinny » 08 Sep 2017 17:10

Nou vooruit omdat je het zo vriendelijk vraagt :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor geertkwast » 14 Sep 2017 09:41

Na de prijsverhoging, mij recentelijk laten masseren door Lisa. In het kort; de prijsverhoging wordt niet gerechtvaardigd. Voor 40 €/u mag je toch kwaliteit verwachten. Eentonig, langdurig enkel de rug (45 minuten), en onsamenhangend. Ondanks een nieuwe , mij onbekende masseuse (Linda), kom ik niet meer terug. Bijzonder jammer daar we in Friesland niet verwend worden met Chinese massage salons.
Gebruikers-avatar
geertkwast

Berichtdoor Mart1980 » 16 Mei 2018 13:26

Hoewel het laatste bericht over deze salon niet positief te noemen is ben ik toch eens gaan kijken hoe de vlag erbij hangt qua massages in Sneek.
Zo belande ik zeer kort geleden bij Jie Mei. Een salon gelegen het Grootzand vlak bij de Sneeker Waterpoort.
Tip voor wie niet betalen wil voor een uurtje parkeren kan twee uur op de parkeerkaart voor het politiebureau aan de IJlsterplein 1 terecht, veiliger kan een auto niet staan :D

De salon is ruim en overzichtelijk ingericht. Schoon en licht was mijn eerst indruk. De kamers zijn gelegen achter de ontvangsruimte aan een smalle gang die naar de keuken leidt.
Achter in de salon naast de keuken is de badkamer met wc. Douchen is mogelijk zowel voor als na de massage. Douchecabine schoon en verzien van douchegel en shampoo, water heerlijk op temperatuur.
De massagekamers zijn ruim, mooie professionele tafels welke op hoogte verstelbaar zijn, zodat de masseuse optimaal kan presteren. Verder een wastafel en de nodige middelen als olie en balsems in de kamer aanwezig.
Ik heb inmiddels kennis gemaakt met zowel Linda als Lisa. Twee jonge Chinese dames, vrolijk en klantgericht. Ik zal mij in dit gericht richten op Lisa, daar zij mijn eerste ervaring was in de salon. Later meer over Linda.

Lisa is een jonge naar mijn mening knappe Chinese dame. Charmant gekleed, type hoge hakken en mantelpakje. Brildragend en een vriendelijke natuurlijke lach.
Haar massage was uitstekend, de ervaring van geertkwast deel ik dan ook niet. Hoewel zijn ervaring van meer dan een half jaar geleden is, dus ze heeft goed bijgeleerd!
Juist het ritme, de kracht en techniek konden mij bekoren. Zeer doelgericht masseerde ze mijn rug, nek, benen en armen terwijl ik op mijn buik lag te genieten.
Zoals benoemd is Lisa sterk en zet veel kracht op het lichaam, echter nooit pijnlijk en precies in balans met haar techniek en mijn wensen. Technisch zijn haar grepen, het drukken en meer zachter masseren goed te noemen.
Ik had 90 minuten massage geboekt, een uur masseerde Lisa stevig naar wensen. Het laatste half uur meer ontspannen waarbij ik even kon wegdromen onder Lisa haar warme zachte handen.

Mijn eerste ervaring met deze salon mag dan ook uitstekend genoemd worden, een volgend bezoek was dan ook snel een gevolg!! :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Mart1980 » 16 Mei 2018 14:30

Gelijk dan ook maar mijn tweede ervaring aangaande dit adres delen, wel niet met Lise maar met Linda.
Linda een kleine Chinese dame, eind twintig. Samengevat; vrolijk ding, plezierig in de omgang, klantgericht en massagetechnisch zeer kundig!

Mijn bezoek aan Linda was slechts één dag na mijn gezoek aan Lisa, dat mag weergeven hoe zeer tevreden ik was over Jie Mei en de service van Lisa.
De vraag vooraf was dan ook zou ik bij Linda niet tegen een mindere ervaring aanlopen. De voortekenen waren goed, echter kan alleen een praktische ervaring zekerheid geven.
Nu direct antwoord geven op mijn vraag, de massage van Linda was nog beter dan die van Lisa. Let wel Lisa was echt goed, alleen Linda deed daar nog een schepje boven op.
Haar massage was met zeer veel gevoel, technisch subliem. Goede grepen, op de juiste punten kracht zetten en het strijken was zeer ontspannend.
Eerst de rug, daarna goed de benen en billen. Bij het omdraaien armen, uitvoerig de borst, nek en hoofd. Over die hoofdmassage valt op te merken dat ik zelden beter heb mogen beleven.
Linda masseert het hoofd met zoveel aandacht, rust en techniek dat deze mij in een heerlijk roes bracht. Zeer kundig uitgevoerd met zoveel passie voor het vak, één woord KLASSE!!
Ik had voor 90 minuten geboekt, maar na vlak voor tijd nog een half uur bij geboekt. Ik had helemaal geen zin om op te staan zo ontspannen was ik geraakt van deze massage.
Uitermate professionele massage waarbij ik zelf enkele Thaise technieken bespeurde, toch voor een Chinees tarief :D

Tweede ervaring nog beter dan de eerst, een volgende bezoek op korte termijn kan niet uitblijven :lol:
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor etna » 25 Nov 2018 11:42

Deze salon is gesloten tot 7 december wegens bijscholing gr. etna
etna

Berichtdoor SIG442 » 15 Sep 2019 00:49

Moest toch wachten voor mijn afspraak bij de Thong-in Thai Massage salon, dus ook bij deze salon even langs gelopen.
Tot zo ver ik kon zien waren tijden en prijzen niet veranderd sinds de laatste post op deze topic.
Gebruikers-avatar
SIG442

Berichtdoor har1967 » 16 Sep 2019 10:42

Ik ben hier laatst ook geweest. Tegen 13.00 uur. Ik ging voor een massage maar dat kon pas vanaf 17.00 uur. Afspraak maken van tevoren wel handig.
har1967

Volgende

Terug naar Sneek