Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Kelders 15, Montira

Berichtdoor Jira Kotinny » 08 Jan 2018 11:52

Montira, Thai Massage & Spa
Kelders 15
8911 JC Leeuwarden
Tel: 06-20407192

- Website

Openingstijden: maandag t/m zaterdag 12:00 - 21:00, zondag gesloten.
Prijs: vanaf €40 per uur.

Montira.png

Met dank aan Etna voor de aanmelding!

1317
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Kelders 15, Montira

Berichtdoor etna » 23 Jan 2018 13:47

Onlangs bij deze nieuwe salon een afspraak gemaakt ziet er allemaal gelikt uit
4 kamers gescheiden door gordijnen grote volgens mij zelfgemaakt niet verstelbare massage tafels.
Enig min puntje er is veel inkijk voor in de toko enige vitrage voor de ruiten zou niet misstaan.
massage gehad van de bazin ook montira genaamd prima massage gehad uur volledig vol gemaakt
weinig olie gebruikt kortom een prima adresje onderbroek blijft aan als je voor iets anders komt
moet je de deur voorbij lopen. gr. etna
etna

Berichtdoor Mart1980 » 16 Mei 2018 14:15

Na mij onbevredigende ervaring bij de Chinese salon Yan een paar honder meter verderop bij Montira binnengerold.
Ik werd ontvangen door drie zeer vriendelijke vrolijke Thaise dames, Montira zelf, Mali en Fon. Alle drie keurig verzorgd gekleed in Thaise massage tenue
De salon zelf is keurig, nieuw opgebouwd en sfeervol zoals verwacht mag worden van een Thaise salon. Dat Montira smaak heeft is zowel aan haar overkomen als haar salon duidelijk zichtbaar.
Net als Etna heb ik vier kamers geteld, allemaal keurig afgewerkt. Hele fijne massagetafels welke nadien keurig verschoont wordt voor de volgende klant. Kortom alles aanwezig voor een goede massage!

Hoewel ik niet mocht kiezen en Fon aan de buurt was vroeg ik toch naar Montira haar dienstverlening. Dat bleek geen probleem en in alle rust bracht Fon mij na de kamer zodat Montira haar kon voorbereiden.
Montira deed zich voorkomen als een chamante zeer ellegante Thaise dame, met name dame, knap en verzorgd.
Op haar website staat onder het menu 'over mij'; "Passie, vakmanschap en veel aandacht voor de klant"
Hetgeen ik volledig kan beamen. In haar massage legt ze veel plezier, aandacht en passie. Ik voelde me zeer welkomen door haar gedreven manier van werken legde ze me in watten.
Technisch zeer goed! Afwisselende massage, nimmer saai, doeltreffend en ontspannen. Dat alles in een enkele massagesessie verwerkt is vakmanschap. Ik ging soepel en ontspannen naar huis, daar doen we het toch voor? :wink:
Aandacht voor de klant was er, want nadien donken we voor in de salon samen een kop thee, waarbij ze naast mijn ervaring aangaande de massage ook vroeg naar persoonlijke zaken, ze was oprecht geïnteresseerd en gezellig.

Heel fijn adres, uitstekende service!
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor SIG442 » 13 Sep 2019 02:38

Facebook pagina blijkt niet meer te bestaan, de website bestaat nog wel.
Heeft iemand een idee of deze zaak nog open is?
Gebruikers-avatar
SIG442

Berichtdoor Jira Kotinny » 14 Sep 2019 20:15

SIG442 schreef:Facebook pagina blijkt niet meer te bestaan, de website bestaat nog wel.
Heeft iemand een idee of deze zaak nog open is?

Facebook pagina is zojuist verwijderd, dank voor de update.
Maar de salon is volgens mij nog wel gewoon open :)
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor fr_loper » 21 Sep 2019 21:44

Is gewoon open, vandaag even langs gelopen.
fr_loper

Berichtdoor SIG442 » 19 Okt 2019 10:21

fr_loper schreef:Is gewoon open, vandaag even langs gelopen.

Bedankt voor de info! Weet je of de overige gegevens nog kloppen?
Gebruikers-avatar
SIG442

Terug naar Leeuwarden